Woensdag middags hebben we op kantoor standaard geen vergaderingen of andere verplichtingen, zodat wie wil, de middag vrij kan plannen. Zodoende ga ik iedere woensdag om half twee/twee uur naar huis, om vervolgens mijn sportkleding te pakken en om ongeveer een half uurtje later naar de fitness te gaan.
Maar nou kwam ik er gisteren achter, dat mijn fitness voortaan op woensdag middag tussen drie en zes vrouwen fitness heeft!

Wat dus in feite inhoudt dat mannen op dat moment niet meer welkom zijn!
Dus ik sta net een klein kwartiertje te sporten, en er komt iemand naar mij toe om mij te vragen "of ik me langzaam aan naar de kleedkamer wil begeven omdat over enkele minuten de vrouwen fitness begint..." En even om je een beeld te geven: In de fitness waren 3 vrouwen aanwezig...

En ik had ook echt geen enkele intentie om hier gehoor aan te geven (achteraf wellicht wat provocerend, maar het was ook bullshit), waarna de trainer nog een grote mond kreeg ook.
Uiteindelijk bij de receptie beklag gedaan, maar in plaats van excuses aan te bieden krijg ik een ingestudeerd praatje te horen waar ik niet op zit te wachten.
Als ze zo nodig vrouwen fitness willen organiseren, doe dat dan lekker op maandag ochtend tussen zes en zeven in de ochtend wanneer niemand er last van heeft! Ik betaal net zo veel voor mijn abonnement dus ik zie niet waarom ik minder toegang tot de fitness zou moeten krijgen! Tijd om een nieuwe fitness te zoeken!