Er zit nog een fitness hier 15 minuten fietsen vandaan, en recentelijk is er nog een heel uitgebreid fitness complex gebouwd in het centrum, dus dat zal niet zo'n probleem zijnquote:
Mooi, probleem opgelost.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:41 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Er zit nog een fitness hier 15 minuten fietsen vandaan, en recentelijk is er nog een heel uitgebreid fitness complex gebouwd in het centrum, dus dat zal niet zo'n probleem zijn
Mannenfitnessuur is op maandagmorgen tussen 6 en 7, gok ik.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:42 schreef valek het volgende:
Is er ook een mannenfitnessuurtje? Zo niet, aanklagen, is toch discriminatie. Het moet eens andersom zijn, mannenfitnessuurtje en de vrouwen mogen dan niet komen, dan is de wereld te klein.
Niet naar gevraagd, maar ik neem aan dat de vrouw bij de balie dat wel genoemd zou hebben op het moment dat ik mijn beklag deedquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:42 schreef valek het volgende:
Is er ook een mannenfitnessuurtje? Zo niet, aanklagen, is toch discriminatie. Het moet eens andersom zijn, mannenfitnessuurtje en de vrouwen mogen dan niet komen, dan is de wereld te klein.
Dit had je moeten doen!quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:46 schreef Limburg82 het volgende:
Had gezegd dat je hormoonpillen slikt omdat je in het verkeerde lichaam zit en volgend jaar omgebouwd wordt tot vrouw.
Ja en dan heel beledigd en emotioneel reageren omdat je ze nog steeds als man aanzien en dat je heel erg heeft geraakt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:46 schreef Limburg82 het volgende:
Had gezegd dat je hormoonpillen slikt omdat je in het verkeerde lichaam zit en volgend jaar omgebouwd wordt tot vrouw.
Maar er is geen andere ruimte nog beschikbaar waar mannen nog wel terecht kunnen? Want als dat niet zo is, is het inderdaad wel een beetjequote:Op donderdag 8 mei 2014 12:44 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Niet naar gevraagd, maar ik neem aan dat de vrouw bij de balie dat wel genoemd zou hebben op het moment dat ik mijn beklag deed![]()
Maar dan nog, ik heb geen behoefte aan een mannen uur (of drie uur). Ik heb betaald voor de aangegeven openingstijden en daar wil ik vraag gebruik van maken!
dit sowieso..quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:08 schreef TresBon het volgende:
Misschien moet je dan ook maar 4 of 5 dagen aan abonnementskosten minder betalen.
Of een minder trieste sportschool zoeken
Volgens TS is het nu pas ingevoerd, zal dus niet in het contract staan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:16 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zou je contract er eens op nakijken. Als dit er in staat, eigen schuld. Zo niet, direct ontbinding eisen
quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Mannenfitnessuur is op maandagmorgen tussen 6 en 7, gok ik.
Dit klinkt iets wat ongeloofwaardigquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
Ik werd toen bij het zwembad weggestuurd omdat er burkinizwemmen was... ben daarna met mijn handdoek het bad ingesprongen tussen al die doeken en ben toen weg gestuurd.
Dat is niet helpen, dat is een slechte versierpoging.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:14 schreef Polenbatser het volgende:
Sowieso, mijn ervaring is dat de mannen in de sportschool vaak juist superlief zijn.Helemaal als je als vrouw in het 'mannenhoekje' met de grote gewichten komt, dan willen ze je overal bij helpen.
Mensen jokken nooit op internet hoor!quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:58 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dit klinkt iets wat ongeloofwaardig
Die doen dat echt niet omdat ze zo lief zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:14 schreef Polenbatser het volgende:
Sowieso, mijn ervaring is dat de mannen in de sportschool vaak juist superlief zijn. Helemaal als je als vrouw in het 'mannenhoekje' met de grote gewichten komt, dan willen ze je overal bij helpen.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:38 schreef stephano1990 het volgende:
Tijd om een nieuwe fitness te zoeken!
Nou waarom dan? Volgens mij vinden ze het gewoon leuk dat er eens een vrouw aan die kant van de sportschool te vinden is. Kwam al tijden in die fitness en je kent elkaar al van gezicht, dan is het niet zo raar om even een praatje te maken toch? Zie die mannen dat onderling ook doen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:25 schreef Syntos het volgende:
[..]
Die doen dat echt niet omdat ze zo lief zijn.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:33 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Nou waarom dan? Volgens mij vinden ze het gewoon leuk dat er eens een vrouw aan die kant van de sportschool te vinden is. Kwam al tijden in die fitness en je kent elkaar al van gezicht, dan is het niet zo raar om even een praatje te maken toch? Zie die mannen dat onderling ook doen.
Hmmm, ja misschien heb je gelijk? Ik sta bij vrienden bekend om mijn gebrek aan begrip voor subtiele hintsquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:40 schreef vigen98 het volgende:
[..]Jij hebt veel te leren he? Ze willen je neuken dat is het
Dit dus.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:51 schreef BlueMage het volgende:
Verkleed je als vrouw, dan is het ook opgelost.
Niet zo agressief jongen, zit je aan de anabolen ofzo?quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:58 schreef vera166 het volgende:
Ik vind dat wel een terechte klacht.. wtf dat kunnen ze toch niet makenDamn
Eis korting op je abonnement. Maak de apparaten kapot. Gooi je eiwitshake over iemand heen.
Ze willen gewoon neuken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:14 schreef Polenbatser het volgende:
Sowieso, mijn ervaring is dat de mannen in de sportschool vaak juist superlief zijn.Helemaal als je als vrouw in het 'mannenhoekje' met de grote gewichten komt, dan willen ze je overal bij helpen.
Ik geloof ook dat dat gewoon uit vriendelijkheid is hoor. De mannen die met een andere reden een praatje beginnen vragen namelijk gewoon je nummer, je mee uit, of laten op een andere manier weten interesse in je te hebben.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:33 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Nou waarom dan? Volgens mij vinden ze het gewoon leuk dat er eens een vrouw aan die kant van de sportschool te vinden is. Kwam al tijden in die fitness en je kent elkaar al van gezicht, dan is het niet zo raar om even een praatje te maken toch? Zie die mannen dat onderling ook doen.
Ja togquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Niet zo agressief jongen, zit je aan de anabolen ofzo?
Dat is hun eigen onzekerheid die ze projecteren op een ander. Maar juist als je lichamelijk bezig bent is het toch aantrekkelijk om naar een ander te kijken, beter dan wanneer je als een zoutzak op de bank hangt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:45 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Hmmm, ja misschien heb je gelijk? Ik sta bij vrienden bekend om mijn gebrek aan begrip voor subtiele hints.
Maar goed, ik wilde eigenlijk zeggen dat ik dus juist niet de indruk heb dat mannen in de sportschool de vrouwen die daar komen keuren, maar gewoon bezig zijn met trainen en dat daarom zo'n vrouwenmiddag overbodig is, maar misschien zit ik daar dus naast? Wat dan wel raar is, is dat het vooral Ria's van middelbare leeftijd zijn met een rood, kort en pittig kapsel die zich bekeken voelen. Kan me niet voorstellen dat de kerels nou juist daar oog voor hebben.
Ik denk wel dat het mag, sauna's en zwembaden mogen ook vrouwendagen hebben, toch? Om zo een bepaalde doelgroep aan te trekken die om welke redenen dan ook (onzekerheid, geloof, overtuiging) niet in het bijzijn van mannen hun ding willen doen... Als het een recente ontwikkeling is, gewoon abbo opzeggen en switchen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vraag me af of ze dat wel mogen doen als jij dan nergens anders terecht kunt. Als ze een stukje apart zouden houden, goed, maar dat je helemaal niet meer kunt fitnessen en alleen vrouwen naar binnen mogen terwijl jij gewoon betaalt voor een abonnement, volgens mij mag dat helemaal niet.
Geen basicfit, maar ook niet beter dan datquote:
Volgens mij mag dit juist niet.. Het is ook niet legaal om bijvoorbeeld voor mannen en vrouwen andere prijzen te rekenen voor hetzelfde product/service. Denk aan ladies night etc.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:11 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het mag, sauna's en zwembaden mogen ook vrouwendagen hebben, toch? Om zo een bepaalde doelgroep aan te trekken die om welke redenen dan ook (onzekerheid, geloof, overtuiging) niet in het bijzijn van mannen hun ding willen doen... Als het een recente ontwikkeling is, gewoon abbo opzeggen en switchen.
Dit dus.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:38 schreef stephano1990 het volgende:
Woensdag middags hebben we op kantoor standaard geen vergaderingen of andere verplichtingen, zodat wie wil, de middag vrij kan plannen. Zodoende ga ik iedere woensdag om half twee/twee uur naar huis, om vervolgens mijn sportkleding te pakken en om ongeveer een half uurtje later naar de fitness te gaan.![]()
Maar nou kwam ik er gisteren achter, dat mijn fitness voortaan op woensdag middag tussen drie en zes vrouwen fitness heeft!Wat dus in feite inhoudt dat mannen op dat moment niet meer welkom zijn!
![]()
Dus ik sta net een klein kwartiertje te sporten, en er komt iemand naar mij toe om mij te vragen "of ik me langzaam aan naar de kleedkamer wil begeven omdat over enkele minuten de vrouwen fitness begint..." En even om je een beeld te geven: In de fitness waren 3 vrouwen aanwezig...En ik had ook echt geen enkele intentie om hier gehoor aan te geven (achteraf wellicht wat provocerend, maar het was ook bullshit), waarna de trainer nog een grote mond kreeg ook.
Uiteindelijk bij de receptie beklag gedaan, maar in plaats van excuses aan te bieden krijg ik een ingestudeerd praatje te horen waar ik niet op zit te wachten.![]()
Als ze zo nodig vrouwen fitness willen organiseren, doe dat dan lekker op maandag ochtend tussen zes en zeven in de ochtend wanneer niemand er last van heeft! Ik betaal net zo veel voor mijn abonnement dus ik zie niet waarom ik minder toegang tot de fitness zou moeten krijgen! Tijd om een nieuwe fitness te zoeken!
Dit bedacht ik me laatst ook al. Hoe heerlijk zou dat zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:42 schreef valek het volgende:
Ik denk dat een mannenfitnessuurtje wel een bepaald slag mannen aan zal trekken...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:20 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dit bedacht ik me laatst ook al. Hoe heerlijk zou dat zijn.![]()
Het is maar waar je bang voor bent...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik denk dat een mannenfitnessuurtje wel een bepaald slag mannen aan zal trekken...
Ik ben daar zeker niet bang voor (al ben ik zelf geen homo), maar ik kreeg de indruk dat je gewoon lekker wil fitnessen, zonder speciale doelgroepen en uitzonderingen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:34 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Het is maar waar je bang voor bent...
Speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:42 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik vind dat broekje vrij saai en smakeloos
En zie hier de reden voor het bestaan van vrouwenfitness.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Speciaal voor jou.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als een man in zo'n strakke yogabroek die oefeningen gaat doen zullen mensen ook wel even kijken hoor.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:17 schreef Anyanka het volgende:
[..]
En zie hier de reden voor het bestaan van vrouwenfitness.
En hoeveel sites bestaan er waarop de gemaakte filmpjes worden geplaatst?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als een man in zo'n strakke yogabroek die oefeningen gaat doen zullen mensen ook wel even kijken hoor.
Waarschijnlijk wel om een andere reden.
Denk je nou echt dat al die filmpjes zijn gemaakt door creepers die er toevallig bijstonden? Lekker naïef.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:20 schreef Anyanka het volgende:
[..]
En hoeveel sites bestaan er waarop de gemaakte filmpjes worden geplaatst?
gevaarlijke vraag, wie weet hoeveel van dat soort sites er zijn
Niet al die filmpjes, deels zeker. Wie is er nou naïef...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat al die filmpjes zijn gemaakt door creepers die er toevallig bijstonden? Lekker naïef.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:56 schreef Onnozelaar het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat dat gewoon uit vriendelijkheid is hoor. De mannen die met een andere reden een praatje beginnen vragen namelijk gewoon je nummer, je mee uit, of laten op een andere manier weten interesse in je te hebben.
Vind het ook raar om er maar vanuit te moeten gaan dat elke man met je wil neuken.
Als je niet bekeken wil worden terwijl je je kont de lucht in steekt moet je geen strakke (korte) broeken aan doen. Of je nou man of vrouw bent.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:23 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Niet al die filmpjes, deels zeker. Wie is er nou naïef...
Ik denk niet dat mannen die aan dat soort dingen meedoen zijn geïnteresseerd in vrouwen...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:28 schreef happinessfordogs het volgende:
Als je een training naar behoren uitvoert heb je vaak niet eens het fut om interesse te hebben in het vrouwelijk geslacht. Zelf heb ik bijna nog nooit gemerkt dat de mannen in de sportschool komen om vrouwen te scoren. Diegenen die dat wel doen, doen vaak mee aan groepslessen als zumba, spinning, yoga etc. en gaan niet rondhangen bij de losse gewichten.
1. Wat is er mis met een beetje kijken? Alsof vrouwen het niet leuk vinden om een mooie gast zich in het zweet te zien werken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:17 schreef Anyanka het volgende:
[..]
En zie hier de reden voor het bestaan van vrouwenfitness.
Ja ja, filmpje is bekend. Toch is mijn ervaring daar niet altijd mee overeengekomen. En ik blijf erbij dat ik het een belachelijke aanname vind dat iedere man die aardig tegen je doet met je naar bed wil. Ik geloof best dat seks in veel opzichten een grote motivatie is, maar ik vind dat je mannen te kort doet wanneer je ervan uitgaat dat het daar altijd alleen maar om draait.quote:
Ik vind niet dat je ons daar te kort mee doet. Ik waardeer het van je maar ik vind eerder dat jij ons te hoog inschat.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:40 schreef Onnozelaar het volgende:
[..]
Ja ja, filmpje is bekend. Toch is mijn ervaring daar niet altijd mee overeengekomen. En ik blijf erbij dat ik het een belachelijke aanname vind dat iedere man die aardig tegen je doet met je naar bed wil. Ik geloof best dat seks in veel opzichten een grote motivatie is, maar ik vind dat je mannen te kort doet wanneer je ervan uitgaat dat het daar altijd alleen maar om draait.
Oh.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:42 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je ons daar te kort mee doet. Ik waardeer het van je maar ik vind eerder dat jij ons te hoog inschat.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:43 schreef Onnozelaar het volgende:
[..]
Oh.
Nouja, ik blijf liever in mijn theorie geloven, vind ik toch een prettiger idee.
Maar als er voldoende onzekere types zijn, is er behoefte aan vrouwenfitness. Zo simpel is het.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
1. Wat is er mis met een beetje kijken? Alsof vrouwen het niet leuk vinden om een mooie gast zich in het zweet te zien werken.
2. Ik ga al jaren naar de sportschool en zie zelden iemand die lijkt op die vrouwen.
Het zijn altijd de onzekere types die zich bekeken voelen. Een zelfverzekerde vrouw heeft er gewoon schijt aan.
Ze krijgen vaak wel veel vrouwelijke aandacht. Geen idee waarom.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:30 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mannen die aan dat soort dingen meedoen zijn geïnteresseerd in vrouwen...
Volgens mij proberen ze zichzelf wat wijs te maken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:51 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Maar als er voldoende onzekere types zijn, is er behoefte aan vrouwenfitness. Zo simpel is het.
Eens met jouw theorie.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:43 schreef Onnozelaar het volgende:
[..]
Oh.
Nouja, ik blijf liever in mijn theorie geloven, vind ik toch een prettiger idee.
Sommige wel, veel niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:58 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Eens met jouw theorie.Trouwens, wat hier eerder ook werd gezegd, meestal zijn kerels zo druk met hun eigen training dat je geen tijd hebt om wijven te versieren.
En terecht.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:45 schreef piekartz87 het volgende:
Moet je de chaos en de drama voorstellen als ze vrouwen uit een sportschool gaan zetten omdat je mens only fitness begint.
Ik gok op internationaal nieuws.
Tja, vrouwen maken overal een probleem vanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:50 schreef capricia het volgende:
[..]
En terecht.
Mannen accepteren gewoon te veel.
Accepteer dat nu maar gewoon..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:51 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
Tja, vrouwen maken overal een probleem van
Yep. Maar ik wil ook wel een keer op een cardio apparaatquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:37 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik ben daar zeker niet bang voor (al ben ik zelf geen homo), maar ik kreeg de indruk dat je gewoon lekker wil fitnessen, zonder speciale doelgroepen en uitzonderingen.
Gewoon naar een hardcore gym gaan, daar komen alleen mensen (m/v) die serieus willen trainen. Koffiedrinken kan ook thuis/in de stationsrestauratie/bij de Hema.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:05 schreef Kiid het volgende:
Ze zouden gewoon een mannen fitness moeten maken. Alleen maar equipment voor krachttraining met een paar loopbanden voor de liefhebber. Dan hoef je je er ook niet aan te storen als er 1 of andere huppelkut drie kwartier bezig is met een bench voor oefeningen die je ook lekker thuis kan doen. Of met een pak melk.
Durf te wedden dat die vrouwen fitness ook alleen maar is voor die dikke zeugen die denken dat wij erop zitten te wachten om de vetrollen boven de yoga pants te tellen.
Terechte klacht.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:38 schreef stephano1990 het volgende:
Woensdag middags hebben we op kantoor standaard geen vergaderingen of andere verplichtingen, zodat wie wil, de middag vrij kan plannen. Zodoende ga ik iedere woensdag om half twee/twee uur naar huis, om vervolgens mijn sportkleding te pakken en om ongeveer een half uurtje later naar de fitness te gaan.![]()
Maar nou kwam ik er gisteren achter, dat mijn fitness voortaan op woensdag middag tussen drie en zes vrouwen fitness heeft!Wat dus in feite inhoudt dat mannen op dat moment niet meer welkom zijn!
![]()
Dus ik sta net een klein kwartiertje te sporten, en er komt iemand naar mij toe om mij te vragen "of ik me langzaam aan naar de kleedkamer wil begeven omdat over enkele minuten de vrouwen fitness begint..." En even om je een beeld te geven: In de fitness waren 3 vrouwen aanwezig...En ik had ook echt geen enkele intentie om hier gehoor aan te geven (achteraf wellicht wat provocerend, maar het was ook bullshit), waarna de trainer nog een grote mond kreeg ook.
Uiteindelijk bij de receptie beklag gedaan, maar in plaats van excuses aan te bieden krijg ik een ingestudeerd praatje te horen waar ik niet op zit te wachten.![]()
Als ze zo nodig vrouwen fitness willen organiseren, doe dat dan lekker op maandag ochtend tussen zes en zeven in de ochtend wanneer niemand er last van heeft! Ik betaal net zo veel voor mijn abonnement dus ik zie niet waarom ik minder toegang tot de fitness zou moeten krijgen! Tijd om een nieuwe fitness te zoeken!
Wat een onzin. Je kan je nog zo op je training focussen, als je een yogabroek ziet squatten kijk je tochquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:28 schreef happinessfordogs het volgende:
Als je een training naar behoren uitvoert heb je vaak niet eens het fut om interesse te hebben in het vrouwelijk geslacht. Zelf heb ik bijna nog nooit gemerkt dat de mannen in de sportschool komen om vrouwen te scoren. Diegenen die dat wel doen, doen vaak mee aan groepslessen als zumba, spinning, yoga etc. en gaan niet rondhangen bij de losse gewichten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |