SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 04-05-2014 23:57:08 ]If not now, then when.
Gewoon lekker ripped yuri, kan zo het strand op.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Loool. Heb je ook grote poten?
[..]
Alsnog wel weinig imo. Mja, care.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zodra je veins op je dijen begint te zien is het tijd om weer te bulken oder?I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
13:00quote:Op maandag 5 mei 2014 00:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hoelaat kom je me ophalen volgnde week voor d emeet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spotters hebben op internet gezet
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2014 00:10:58 ]
Nu je het zegt, holy shit.quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 00:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
13:00
dit is mijn waggieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spotters hebben op internet gezet
If not now, then when.
Hoeveel weeg je brah?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:25 schreef Sapstengel het volgende:
Even gemeten, waist is 89cm, 35 inch.
Gemeten net boven navel, bodyfat is ergens rond de 15% schat ik (outlines van bovenste 4 abs zichtbaar)
Solid. Sodium is nice man, zou moeten helpen bij het liften. Voor je 'mock' meet flink sodium inslaan dus.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Rond de 90, soms iets meer ivm vocht. Zoals morgen, net ff 2 qp's en big mac gehaald. Dat sodium.
[..]
*Paige is my 10/10 crew*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijkt wel dat ik sterker ben idd als ik met goede sodium bloat een paar kg zwaarder ben. Kan zo 2-3kg pakken op die manierquote:Op maandag 5 mei 2014 00:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Solid. Sodium is nice man, zou moeten helpen bij het liften. Voor je 'mock' meet flink sodium inslaan dus.
Hehe, nice man. Welke week zit je nu, 5?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het lijkt wel dat ik sterker ben idd als ik met goede sodium bloat een paar kg zwaarder ben. Kan zo 2-3kg pakken op die manier
Yup begin morgen aan week 5quote:Op maandag 5 mei 2014 00:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hehe, nice man. Welke week zit je nu, 5?
Ben echt benieuwd naar je gainzzz aan het eind van de cycle (no roids just rage). Snatch grip DL's zijn idd nice. Ik deed ze wel altijd met straps, want grip houden is echt kut zo breed.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Yup begin morgen aan week 5
Wel zin in, snatch grip dl's voelen altijd lekker.
Zeker. Hele bovenrug.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:12 schreef Sapstengel het volgende:
Is wel even wennen idd en ik voel ze ook echt ziek in m'n onderarmen. Maar wel lekker, ook je hele traps verzuurd
Die onderopquote:
Trannys zijn meestal nepquote:
Alle chlichés weer in 1 topic. Hoe krijgen ze het toch voor elkaarquote:Op zondag 4 mei 2014 17:37 schreef Weissman het volgende:
LIF / Advies nodig: aankomen met weight gainer
Zaterdag NDS Warehouse, 7 Juni Free Your Mind 14 Juni reisje langs de rijnquote:Op zondag 4 mei 2014 19:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
I do 😀 in juni is er weer een leuk feestje, maar misschien daarvoor al.
DIe teisseire is goed maar hebben ze bij mijn Appie (verkapte buurtsuper) nietquote:Op zondag 4 mei 2014 19:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Holy shit. De McFlurry Stroopwafel is mijn favoriet, en tot mijn grote verbazing zag ik net Hertog Stroopwafels in de vriezer liggen.Ben benieuwd. Teisseire (ekte ekte weten) heeft hun Tropical smaak aangepast. Het smaakt nu meer naar multivitaminedrank.
Tot zover mijn supermarkt-update.
Dat studentlifequote:Op zondag 4 mei 2014 20:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik had de wasmachines om 20:00 gereserveerd. Was ik door één van die spellen afgeleid -> 10 min te laat -> niet meer kunnen wassen.
Lol ik zie em nu pasquote:
Doe iets met tokens en cams, dat is je specialiteit toch?quote:Op zondag 4 mei 2014 20:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
is te breed
moet onderzoeksvraag bedenken dat bestaat uit 2 variabelen en dan verband beschrijven
1.80/1.87 Masterrace checkin'in.quote:
Echte kerels die veredelde brommerrijders.quote:
Een vrouw met smaakquote:Op zondag 4 mei 2014 22:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden dude.
Als ik iemand zou willen pounden hier dan is het Dikkehenk of Dreamerbulk.
En Awesome of VMSDKR, maar daar zal ik liefde mee bedrijven.
Als een vrouw dat niet uit zichzelf doet heb je dr niet geil genoeg gemaakt.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:49 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
110 squat = harde gluten
zou anaal geven
en daarna hoofd eisen
Alleen op het werk naar de 3e verdiepingquote:Op zondag 4 mei 2014 22:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat de meerderheid hier lift
4 gesprekken? Wtf is dat, ga je directeur worden ofzo?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nespresso of Natres.
Nespresso 4e gesprek ( ja srs) soon.
Natres medische keuring de 21e.
Natres is toch maar paar weken per jaar? AMO van 2 weken ofzo en paar weken per jaar opdraven voor oefening?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sales Advisor..
En dan word ik aangenomen en ook bij de Natres en dan moet ik kiezen..
Dat is waarschijnlijk meer dan je van MinDef gaat krijgen, de uitzuigersquote:
Je bent echt niet zomaar van SLD1 naar Sgt1.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:13 schreef Klokov het volgende:
[..]
Plus je salaris groeit naarmate je in rang vordert. Als je later overweegt wat in het leger te gaan doen, wat zo is, zou ik gewoon voor de Natres gaan.
De liefde voor de baas wordt wel steeds minder, want liefde van de baas voor z'n personeel wordt ook steeds minder. Veel goed volk gaat uit zichzelf al weg en veel rotte appels blijven zitten.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt wel mooi werk en veel collega's hebben liefde voor wat ze doen ( anders zouden ze niet blijven).
Lol lekker in ongepantserde trucks door Irak cruisen, alles eigen aanschaf geen benefits etc.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:20 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Gewoon PMC worden.
120k voor 5 jaar vs 400k voor 2 jaar. Dan weet ik het wel hoor tering.
"Anyone who is any good in the army isn't in the army anymore."
Nounou zelfde werk en training is wel een beetje overdreven. "t is dat ze geleerd wordt hoe ze hun buks vast moeten houden.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
weekendwarriors.
Doen gewoon zelfde werk en training als normale beroeps. Mijn vorige manager was natres.
Nee precies, je maakt geen kans bij mij.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden dude.
Als ik iemand zou willen pounden hier dan is het Dikkehenk of Dreamerbulk.
En Awesome of VMSDKR, maar daar zal ik liefde mee bedrijven.
Zo'n betareactie ditquote:Op maandag 5 mei 2014 09:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nee precies, je maakt geen kans bij mij.
ja ik stuu rmaarquote:Op maandag 5 mei 2014 10:12 schreef Weissman het volgende:
Wil iemand penis pics uitwisselen? (no homo)
zie dmquote:Op maandag 5 mei 2014 10:12 schreef Weissman het volgende:
Wil iemand penis pics uitwisselen? (no homo)
Gew naar de gym towkquote:Op maandag 5 mei 2014 10:31 schreef fathank het volgende:
Nog mensen bevrijdingsfestival vandaag?
Als je Wageningen bent check Hit 'n Run bij Kabaal Digitaal.
Ik moet gewoon werken dus kan helaas nietquote:
Werk je ook op een bank?quote:Op maandag 5 mei 2014 10:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik moet gewoon werken dus kan helaas niet
Nee, op een bank zit of lig ik. Werken doe ik op een stoelquote:
jij werkt toch veel met je handen henkquote:Op maandag 5 mei 2014 10:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee, op een bank zit of lig ik. Werken doe ik op een stoel
Ik ken iemand uit dit topic die werkt bij een bank. Wil geen namen noemenquote:Op maandag 5 mei 2014 10:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee, op een bank zit of lig ik. Werken doe ik op een stoel
jawel, lekker eerder weg en nog even festivalletje bekijken toch. Moet wel blijven genietenquote:Op maandag 5 mei 2014 10:31 schreef fathank het volgende:
Ja dat wel, maar de verzamelde data moet ook uitgewerkt worden en dat doe ik gewoon achter m'n bureau doorgaans. En varen doe ik zittendquote:Op maandag 5 mei 2014 10:37 schreef no1uknow het volgende:
[..]
jij werkt toch veel met je handen henk
srs: wat voor werk doe je precies? krijg altijd maar wat flarden mee maar zie de hele puzzel niet lolquote:Op maandag 5 mei 2014 10:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar de verzamelde data moet ook uitgewerkt worden en dat doe ik gewoon achter m'n bureau doorgaans. En varen doe ik zittend.
Lolz xDquote:Op maandag 5 mei 2014 10:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hahaha jullie denken zeker jmf is er gelukkig niet meer vaak, maar krijg vanaf woensdag weer internet hier.... Hahahah wacht maar!!!!
Ja tog R+R = R&R bekquote:Op maandag 5 mei 2014 11:07 schreef no1uknow het volgende:
hey weissman bedankt voor je leuke fb bericht
Mèh, zegt meer over haar intellectuel quotient.quote:
Jij kan je eigen huiswerk nog niet eens makenquote:Op maandag 5 mei 2014 11:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mèh, zegt meer over haar intellectuel quotient.
quote:Op maandag 5 mei 2014 11:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ga sowieso The Hives even checken.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:31 schreef fathank het volgende:
quote:Op maandag 5 mei 2014 11:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dit zegt meer over jullie intelligentiequotiënt. Fanta's uitspraak heeft hoogstens betrekking op haar Emotiequotiënt.quote:
had geen zin aan te passen verwachtte reactie but cbaquote:Op maandag 5 mei 2014 11:47 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
Dit zegt meer over jullie intelligentiequotiënt. Fanta's uitspraak heeft hoogstens betrekking op haar Emotiequotiënt.
quote:Op maandag 5 mei 2014 11:47 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
Dit zegt meer over jullie intelligentiequotiënt. Fanta's uitspraak heeft hoogstens betrekking op haar Emotiequotiënt.
Dima, welk bevrijdingsfestival ga je heen met Jahr00n? Die in Jahr00ns hometown?quote:Op maandag 5 mei 2014 11:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
had geen zin aan te passen verwachtte reactie but cba
ik, ga vandaag aan project werkenquote:Op maandag 5 mei 2014 11:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dima, welk bevrijdingsfestival ga je heen met Jahr00n? Die in Jahr00ns hometown?
Dima pls, wulpse dames liggen voor het oprapenquote:
Ik voel de carry-over nu alquote:
.quote:Op maandag 5 mei 2014 09:04 schreef fathank het volgende:
DIe teisseire is goed maar hebben ze bij mijn Appie (verkapte buurtsuper) niet. Wel bij de Coop, maar dat is zo'n kutzaak met kutpersoneel daar weiger ik naar toe te gaan
Whehe, maakt niet uit man. Ik heb een reservatie voor 1500.quote:Dat studentlife
Geen wasserette in de buurt? Die zitten toch op iedere hoek van de straat zo ongeveer in Amsterdiggiedam?
quote:
Haha, ik heb eergisteren ook nog 1 potje gedaan.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:48 schreef Klokov het volgende:
Yuri, wat was je 2048-highscore? Ik heb net boven de 30k gescoord
Nou moet ik huilen.quote:Op maandag 5 mei 2014 09:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nee precies, je maakt geen kans bij mij.
Ga liften.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:06 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik durf het haast niet te zeggen. Maar op zon dag als dit met mooi weer heb ik gewoon niks te doen
Ga naar een bevrijdingsfestivalquote:Op maandag 5 mei 2014 14:06 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik durf het haast niet te zeggen. Maar op zon dag als dit met mooi weer heb ik gewoon niks te doen
kan mensen wel strikken om naar rotterdam te gaan. Maar haarlem is serious business gal. Aint commin alone.quote:
We zijn met n groep hoorquote:Op maandag 5 mei 2014 15:43 schreef Fanta-stick het volgende:
Beetje jullie 2 meeten en dan thirdwheelen als een mofo. No thanks jeff.
http://www.revu.nl/nu-in-(...)k-een-racist-column/quote:Die verschrikkelijke supporters uit Amsterdam hebben mijn maand verpest. Eerst gooiden ze tijdens de bekerfinale vuurwerk op het veld, waardoor voetbalfans uit het hele land in de toekomst met nog strengere veiligheidsmaatregelen worden geconfronteerd, daarna mocht PEC Zwolle hun favoriete team helemaal tureluurs spelen. Als klap op de vuurpijl werden ze dit weekend ook nog even kampioen. PEC Zwolle, godverdomme. De grootste rivaal van Go Ahead Eagles – mijn eigen ploegje uit Deventer.
Ik heb een pesthekel aan Amsterdam en aan alle uitwassen van die verdomde kutstad. Als Amsterdammer een ras was, dan was ik een racist. Minder, minder, minder.
Dat gevoel is de afgelopen twee maanden versterkt, nu ik met mijn vriendin een appartement in het centrum van 020 huur, aangezien ik voor mijn werk bijna dagelijks in Amsterdam moet zijn.
Op vrijdag ben ik zo blij als een kind; ik mag terug naar het oosten. De meeste bewoners van Amsterdam weten niet waar het oosten ligt. Ze denken dat hun stad het centrum van ons universum vormt. Ze kijken neer op de provincie.
Stomme hipsters
Dat zou niet eens zo erg zijn als het hier om geboren en getogen Amsterdammers ging – chauvinisme is mij ook niet vreemd –, maar het overgrote deel is juist uit de provincie naar het westen getrokken, mensen uit Assen, Helmond, Nijkerk, die toevallig een paar jaar in de hoofdstad hebben gewoond en gestudeerd en zich plotseling niet meer kunnen voorstellen hoe het is om daarbuiten te leven. Hou toch op, man.
Die stomme hipsters, al die biologisch verantwoorde koffietentjes, en dat oeverloze gezeik op de bomvolle terrassen onder het genot van ingewikkelde witbiertjes en rosé – wat proberen jullie elkaar toch te bewijzen? Ik snap er werkelijk geen kut van.
Alleen bij de tokkies en allochtonen, in de volkswijken, is het nog goed toeven, daarbuiten lijkt het sektarisch. Iedereen doet hetzelfde. Iedereen wil hetzelfde. En iedereen is even ergerlijk in zijn gedrag.
Utopische wereld
Ik ben op zoek naar de identiteit van Amsterdam, maar die kan ik niet vinden: in de binnenstad spreken ze alleen Engels, Russisch, Chinees, Spaans en Frans, aan de grachten communiceren de mensen via een onverstaanbaar kaktaaltje met elkaarurrr en alle etnische minderheden zijn buiten de ring weggemoffeld. Amsterdam bestaat helemaal niet meer. De mensen die zich als radicale Amsterdammer profileren, leven in een utopische wereld. Het is een sentiment uit het verleden.
Dat brengt me weer bij Ajacieden. Bestaat er een club met arrogantere supporters? Nee. Ajax werd met 5-1 van de mat geveegd door een middenmoter, maar de supporters willen niet dat wij spreken van De Kampioen van de Armoede. ‘Wat is de rest dan?’ is een veelgehoorde repliek.
Vrij simpel, pipo’s, de rest kan er al hélemaal niks van. Als Feyenoord dit seizoen tijdens drie wedstrijden iets scherper was geweest, bijvoorbeeld in Deventer tegen Go Ahead Eagles, dan was de Coolsingel afgelopen weekend volgelopen en hadden we dit seizoen een kampioen uit Rotterdam. En dat zou ik aanmoedigen. Sterker nog, ik had voor Feyenoord geklapt.
God
De voetballers van Ajax worden Godenzonen genoemd, ook iets uit het verleden. Dat God niet bestaat werd in de bekerfinale bewezen, nota bene op Eerste Paasdag.
Voor die wedstrijd worstelde ik met de gedachte: aan welke club heb ik nu een grotere hekel, Ajax of PEC Zwolle? Ik wist het niet zeker. Ik heb niet gejuicht voor PEC, dat zou ik niet eens kunnen. Ik had vooral leedvermaak om Ajax. Maar toen die ploeg dit weekend kampioen werd, en die Amsterdammers opnieuw hun superioriteit etaleerden, wist ik het zeker: Ajax is de vervelendste club uit Nederland. En die past perfect bij Amsterdam.
Goed verwoord, precies hoe ik dr over denk.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Henk, ik dat dat jij beste vrienden met Ozcan zou kunnen zijn.
[..]
http://www.revu.nl/nu-in-(...)k-een-racist-column/
Arme jongen.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:15 schreef Klokov het volgende:
Bij Van der Linde Ijs een rij van 20 meter dus ook geen lekker ijsje gescoord als goedmaker
ik kan met 15 minuten in haarlem zijnquote:Op maandag 5 mei 2014 15:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
kan mensen wel strikken om naar rotterdam te gaan. Maar haarlem is serious business gal. Aint commin alone.
ikrquote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 15:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zo! Hallo daar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.srs?
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Lekkerste ijs van Nederland, srsquote:
Weissman niet kennenquote:
kijk eens in haar foboquote:Op maandag 5 mei 2014 17:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
heb mezelf ook al 3 keer getrokken op die foto
droeftoeter eerste klas die fobomodquote:Op maandag 5 mei 2014 18:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kijk eens in haar fobo
alleen jammer dat die peter () die naakt tiet foto verwijderd heeft
NEE NOG NIET MISSCHIEN MOET IK EVEN DM NAAR HAAR STUREN STRAKS.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:26 schreef Montelly het volgende:
HEEFT IEMAND AL DM ONTVANGEN VAN DIE J.GIBBS?
minimaal een 8.5quote:Op maandag 5 mei 2014 19:29 schreef Klokov het volgende:
VANAF WELK CIJFER ZOU JE JE LATEN RAKEN DOOR EEN TRANNY?
Dan kun je hem net zo goed bij een man in de kont duwen.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:30 schreef Montelly het volgende:
Ze "hij" mag mij ook een BJ geven, dan doe ik gewoon mijn ogen dicht
wat is een 7/10, kan je daar een voorbeeld van geven?quote:Op maandag 5 mei 2014 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dan kun je hem net zo goed bij een man in de kont duwen.
Vanaf 7/10 zou ik trannies wel raken.
Zal zo ff zoeken zit nu mobiel.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
wat is een 7/10, kan je daar een voorbeeld van geven?
IK. MAAR ER KOMEN WAARSCHIJNLIJK GEEN FOTO'S.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:26 schreef Montelly het volgende:
HEEFT IEMAND AL DM ONTVANGEN VAN DIE J.GIBBS?
Zoiets vind ik wel 7/10quote:Op maandag 5 mei 2014 19:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
wat is een 7/10, kan je daar een voorbeeld van geven?
quote:Op maandag 5 mei 2014 20:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zoiets vind ik wel 7/10
[ afbeelding ]
Whehe, hoop in inch?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik zou 'r wel een 7.5 geven.
En m'n plassertje.
Inb4 'dat is hetzelfde.'
quote:Op maandag 5 mei 2014 20:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik zou 'r wel een 7.5 geven.
En m'n plassertje.
Inb4 'dat is hetzelfde.'
quote:Op maandag 5 mei 2014 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehe, hoop in inch?
Heb even gezocht op Google en ze heeft een best kleine en vreemd gevormde penis. Ik geef haar nu een 6.2
quote:Op maandag 5 mei 2014 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehe, hoop in inch?
Heb even gezocht op Google en ze heeft een best kleine en vreemd gevormde penis. Ik geef haar nu een 6.2
ik ben latina vriendjequote:
Jij bent toch een Turk? (srs)quote:Op maandag 5 mei 2014 20:39 schreef Deuce92 het volgende:
Doe 's normaal man! Doe 's normaal en rustig.
quote:
Wat is jouw afkomst, a sahbiquote:Op maandag 5 mei 2014 20:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vroeger wel, maar inmiddels ben ik Zuid-Afrikaan. (srs)
notsrs
Doe 's effe serieus man. Ja wat nou.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:48 schreef Weissman het volgende:
jij ben echt kapot grappig duece
#setofeel
Ik mis seto wel in dit topic.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:48 schreef Weissman het volgende:
jij ben echt kapot grappig duece
#setofeel
Hey Jacky hoe hangt ie erbij?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik mis seto wel in dit topic.
Jammer dat jullie m weggepest hebben.
Cyberpesten is echt.
heb jij aan meegedaanquote:Op maandag 5 mei 2014 20:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik mis seto wel in dit topic.
Jammer dat jullie m weggepest hebben.
Cyberpesten is echt.
Heet in de mond, koud in de k.nt die Jackyquote:
1/4 broertje van Ray? Polish connection taking over. Eindelijk een beetje tegengas voor die turkish mob connectie hieroquote:
vrouwen en hun smoesjesquote:Op maandag 5 mei 2014 21:08 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee hoor heb ooit 1 ding gezegd en toen ging iedereen kopieren.
#alphaproblems
hee ben jy die lkre jonge uit sexy en gewaagd?quote:
Oh dear.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Haha ja tog![]()
ik zou haar wel mijn sish kabap serveren met knoflooksaus
snap je
hier plaatje van my en jbquote:Op maandag 5 mei 2014 21:20 schreef Montelly het volgende:
Shit ik kan dat plaatje niet meer vinden van JB en Etha op de gele bank
Deze??quote:Op maandag 5 mei 2014 21:20 schreef Montelly het volgende:
Shit ik kan dat plaatje niet meer vinden van JB en Etha op de gele bank
quote:Op maandag 5 mei 2014 21:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hier plaatje van my en jb
[ afbeelding ]
gr
neen en neen, had Yuri speciaal gepaint, damn niet opgeslagenquote:
WAT?! Jij wilt een tranny met een afmeting BBC?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehe, hoop in inch?
Ze gaat je nu voor straf rapen zodat elke volgende seksuele ervaring een trauma wordt. Zo para is zij wel.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ahahaha looool lijkt wel fantastick!
100kg squatquote:Op maandag 5 mei 2014 22:07 schreef Teddyburrr het volgende:
Oja squat pr gezet ondanks dat mijn rug niet helemaal 100 was.
Raak mij aan nu. Niet op erogene zones a.u.b.
Ben je een meisje??quote:Op maandag 5 mei 2014 22:07 schreef Teddyburrr het volgende:
Oja squat pr gezet ondanks dat mijn rug niet helemaal 100 was.
Raak mij aan nu. Niet op erogene zones a.u.b.
pop jij je billen ook altijd zo als je in de club staat?quote:
kokosnoot-ananasquote:Op maandag 5 mei 2014 22:24 schreef Xa1pt het volgende:
Welke smaak whey is naast banaan nog een beetje te doen met havermout?
Ik zie nu eigenlijk de gelijkenis eigenlijk wel.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:05 schreef Teddyburrr het volgende:
Hij bedoelde het niet als compliment anders had hij die schijt edit niet gedaan.
Geen gekke fruitsmaken, beetje de creamy, koekjesachtige smaken.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:24 schreef Xa1pt het volgende:
vanille van Optimum Nutrition smaakt (bijna) overal bij.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:24 schreef Xa1pt het volgende:
Is dat niet wat te overheersend met havermout?quote:
Als shake lijkt me die wel relaxt, maar niet met havermout en kwark.quote:
Ik probeer wel een pouch cream & cookie en stracciatella ofzo. Zonde dat ik die aanbieding / bug variety packs tijdje terug niet heb mee weten te pakken.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Geen gekke fruitsmaken, beetje de creamy, koekjesachtige smaken.
Ik bedoel meloenhavermout..gross.
Hier in de gym hebben ze Matsuru, smaakt ook altijd goed.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:45 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
vanille van Optimum Nutrition smaakt (bijna) overal bij.
niet een van de goedkoopste merken though
Hoeveel dan?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:47 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Zomaar praten Hodor. Je leest 100 in mijn post en je maakt gelijk aannames.
dat moet nep zijn.. Srs ik kijk niet op van 20 euro of minder..quote:
He fanta kan ik 20 euro lenen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
dat moet nep zijn.. Srs ik kijk niet op van 20 euro of minder..
Maar dat komt omdat mijn vrienden net zo zijn.
0.25 was wel veel op de basisschool
wat drink je?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:38 schreef Jahr00n het volgende:
ik kijk niet op van 1k meer of minder het verschil moet er zijn ik ben kk dronken strouwens maar morgen lekker optijd uit me nest hoe moet dit verder ongens
Ik geef ook 100's bij de fleet weg. Geld is futiel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
dat moet nep zijn.. Srs ik kijk niet op van 20 euro of minder..
Maar dat komt omdat mijn vrienden net zo zijn.
0.25 was wel veel op de basisschool
Als je haar zou raken en je mocht daarna je 12/10 tranny geven. Zou je het dan wel doen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 01:57 schreef Sapstengel het volgende:
Sry ik pijp nog liever een aesthetic man
Die zie je hier overal. Die glutes van die rechter though.quote:
Waar is hier?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 02:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die zie je hier overal. Die glutes van die rechter though.
Lol. Best wel veel negerinnen hebben zo'n fucked up hairline. Ziet er best wel raar uit.quote:
Bijlmer negro.quote:
Heb je al jungle fever?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 02:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol. Best wel veel negerinnen hebben zo'n fucked up hairline. Ziet er best wel raar uit.
[..]
Bijlmer negro.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 02:22 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
http://nl.urbandictionary.com/define.php?term=jungle%20fever
Welkom terug. Hoe gaat je cut??quote:Op dinsdag 6 mei 2014 07:49 schreef RaymondK het volgende:
Lang weekend weg van FOK! maar niks gemist als ik dat zo terug blader![]()
moge
You know nothin'.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Etha, ik heb Pepsi Max geprobeerd, maar ik vind Coca Cola Zero toch lekkerder. Hoewel de smaak van Pepsi Max voller en zoeter is, vind ik juist de 'waterige' smaak van CCZ beter. Over het algemeen niet slecht.
#smaakpolitie
Hey raymanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 07:49 schreef RaymondK het volgende:
moge
yup!quote:
Dat komt omdat jij niet postte.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 07:49 schreef RaymondK het volgende:
moge
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
--> LIFquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Etha, ik heb Pepsi Max geprobeerd, maar ik vind Coca Cola Zero toch lekkerder. Hoewel de smaak van Pepsi Max voller en zoeter is, vind ik juist de 'waterige' smaak van CCZ beter. Over het algemeen niet slecht.
#smaakpolitie
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij niet postte.lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht ik ga ff een Corretje Of een Vet Henkje maken, en een enorme quote post zetten, maar niks...
vieze slettenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
lol
http://www.ondertussen.nl(...)bijna-altijd-hun-zin
Dit topic is bij vlagen totaal niet interessant, nee.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
Ik dacht ik ga ff een Corretje Of een Vet Henkje maken, en een enorme quote post zetten, maar niks...
Hee Cor, gister jezelf nog volgegoten met pils??? Ik wel hoor!!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:07 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit topic is bij vlagen totaal niet interessant, nee.
Maar soms ook zeker wel. En je zult dat maar net missen...
Lichte cut ingezet, pens ging me een beetje in de weg zittenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
yup!
al heb ik al een tijdje geen rits meer gedragen daar. Alleen maar sweat pants maar alles oke ja
![]()
En jij? Lekker aan het groeien/buffelen?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij niet postte.Strong whiteknight is strong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 06:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
What. The. Fuck.
Deze hele video gewoon.
![]()
Ik heb vanochtend weggedonderd. Zaterdag gehaald, zaterdagavond doodziek. Voorlopig geen chinees meer.quote:
Lalavy volgens mijquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend weggedonderd. Zaterdag gehaald, zaterdagavond doodziek. Voorlopig geen chinees meer.
Weet iemand trouwens nog dat FoBo dat ik laatst postte met al die gifjes?Ben em kwijt
Hadden ze maar beter moeten bakken. Ik zoek wel een nieuwe chinees. Jezelf na 2 bier afvragen waarom je bijna over je huig gaat is niet cool. Ben om 00:30 zaterdagnacht weer huiswaarts gekeerd. De lol was er wel vanaf.quote:
Thanksquote:
Kreeg van de week die brief en de dag erna was het overgemaaktquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:14 schreef Fanta-stick het volgende:
Hey hoe zit het met belastinggeld.
Hoe lang na dagtekening komt zoiets?
voor 1 maart aangifte is voor 1 juni poen op de rekening dacht ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:14 schreef Fanta-stick het volgende:
Hey hoe zit het met belastinggeld.
Hoe lang na dagtekening komt zoiets?
voor 1april is voor 1 juli poenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:15 schreef fathank het volgende:
[..]
voor 1 maart aangifte is voor 1 juni poen op de rekening dacht ik.
ohja 1 april, na 1 maart is de vooraf ingevulde aangifte pas beschikbaar dacht ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
voor 1april is voor 1 juli poen
denk dat je die bedoelde?
Komt op hetzelfde neer, maar deadline BD is 1 april
Vetzak.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:51 schreef RaymondK het volgende:
Afgelopen zondag trouwens gruwelijk lekker besteld bij Thuisbezorgd. Iets met kapiteinhaak of zo hete die tent.
Varkenshaassates, met satesaus, gefrit uitjes, wat patatjes, kroepoekje en een halve kg gewokte groente![]()
![]()
in de cut
Broertje je bent gewoon beachproof hoor, maak je niet druk. Je bent te ijdel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:54 schreef Awesome_ het volgende:
En het enige wat bij mij nu kookt is mijn woede..
Hey Weismessyquote:
ah kut ik was Awesome ff vergeten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:54 schreef Awesome_ het volgende:
En het enige wat bij mij nu kookt is mijn woede..
Dat kunde ge makkelijk zelf maken. Varkenshaas, ketjap, beetje olie, sambal, citroensap, wat oosterse kruiden en een paar rode uien. Dagje in de koelkast laten staan. De marinade gebruiken om satésaus van te maken. Shit is aanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:51 schreef RaymondK het volgende:
Afgelopen zondag trouwens gruwelijk lekker besteld bij Thuisbezorgd. Iets met kapiteinhaak of zo hete die tent.
Varkenshaassates, met satesaus, gefrit uitjes, wat patatjes, kroepoekje en een halve kg gewokte groente![]()
![]()
in de cut
ja tuurlijke kunne ge dat zelf, maar m'n hele koelekast was leeg. Maandag weer vol gestocked dat ding trouwens.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat kunde ge makkelijk zelf maken. Varkenshaas, ketjap, beetje olie, sambal, citroensap, wat oosterse kruiden en een paar rode uien. Dagje in de koelkast laten staan. De marinade gebruiken om satésaus van te maken. Shit is aan
sta je dan voortaan in de mediamarkt koffie uit te delen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:01 schreef Fanta-stick het volgende:
Zometeen sollicitatie bij Nespresso..
#spannend#georgeclooney#coffee#livelivelaugh#killthisshit#notgonnafail#hashtag
Good luckquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:01 schreef Fanta-stick het volgende:
Zometeen sollicitatie bij Nespresso..
#spannend#georgeclooney#coffee#livelivelaugh#killthisshit#notgonnafail#hashtag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |