Welkom terug. Hoe gaat je cut??quote:Op dinsdag 6 mei 2014 07:49 schreef RaymondK het volgende:
Lang weekend weg van FOK! maar niks gemist als ik dat zo terug blader![]()
moge
You know nothin'.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Etha, ik heb Pepsi Max geprobeerd, maar ik vind Coca Cola Zero toch lekkerder. Hoewel de smaak van Pepsi Max voller en zoeter is, vind ik juist de 'waterige' smaak van CCZ beter. Over het algemeen niet slecht.
#smaakpolitie
Hey raymanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 07:49 schreef RaymondK het volgende:
moge
yup!quote:
Dat komt omdat jij niet postte.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 07:49 schreef RaymondK het volgende:
moge
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
--> LIFquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Etha, ik heb Pepsi Max geprobeerd, maar ik vind Coca Cola Zero toch lekkerder. Hoewel de smaak van Pepsi Max voller en zoeter is, vind ik juist de 'waterige' smaak van CCZ beter. Over het algemeen niet slecht.
#smaakpolitie
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij niet postte.lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht ik ga ff een Corretje Of een Vet Henkje maken, en een enorme quote post zetten, maar niks...
vieze slettenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
lol
http://www.ondertussen.nl(...)bijna-altijd-hun-zin
Dit topic is bij vlagen totaal niet interessant, nee.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
Ik dacht ik ga ff een Corretje Of een Vet Henkje maken, en een enorme quote post zetten, maar niks...
Hee Cor, gister jezelf nog volgegoten met pils??? Ik wel hoor!!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:07 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit topic is bij vlagen totaal niet interessant, nee.
Maar soms ook zeker wel. En je zult dat maar net missen...
Lichte cut ingezet, pens ging me een beetje in de weg zittenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
yup!
al heb ik al een tijdje geen rits meer gedragen daar. Alleen maar sweat pants maar alles oke ja
![]()
En jij? Lekker aan het groeien/buffelen?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij niet postte.Strong whiteknight is strong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 06:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
What. The. Fuck.
Deze hele video gewoon.
![]()
Ik heb vanochtend weggedonderd. Zaterdag gehaald, zaterdagavond doodziek. Voorlopig geen chinees meer.quote:
Lalavy volgens mijquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend weggedonderd. Zaterdag gehaald, zaterdagavond doodziek. Voorlopig geen chinees meer.
Weet iemand trouwens nog dat FoBo dat ik laatst postte met al die gifjes?Ben em kwijt
Hadden ze maar beter moeten bakken. Ik zoek wel een nieuwe chinees. Jezelf na 2 bier afvragen waarom je bijna over je huig gaat is niet cool. Ben om 00:30 zaterdagnacht weer huiswaarts gekeerd. De lol was er wel vanaf.quote:
Thanksquote:
Kreeg van de week die brief en de dag erna was het overgemaaktquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:14 schreef Fanta-stick het volgende:
Hey hoe zit het met belastinggeld.
Hoe lang na dagtekening komt zoiets?
voor 1 maart aangifte is voor 1 juni poen op de rekening dacht ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:14 schreef Fanta-stick het volgende:
Hey hoe zit het met belastinggeld.
Hoe lang na dagtekening komt zoiets?
voor 1april is voor 1 juli poenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:15 schreef fathank het volgende:
[..]
voor 1 maart aangifte is voor 1 juni poen op de rekening dacht ik.
ohja 1 april, na 1 maart is de vooraf ingevulde aangifte pas beschikbaar dacht ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
voor 1april is voor 1 juli poen
denk dat je die bedoelde?
Komt op hetzelfde neer, maar deadline BD is 1 april
Vetzak.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:51 schreef RaymondK het volgende:
Afgelopen zondag trouwens gruwelijk lekker besteld bij Thuisbezorgd. Iets met kapiteinhaak of zo hete die tent.
Varkenshaassates, met satesaus, gefrit uitjes, wat patatjes, kroepoekje en een halve kg gewokte groente![]()
![]()
in de cut
Broertje je bent gewoon beachproof hoor, maak je niet druk. Je bent te ijdel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:54 schreef Awesome_ het volgende:
En het enige wat bij mij nu kookt is mijn woede..
Hey Weismessyquote:
ah kut ik was Awesome ff vergeten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:54 schreef Awesome_ het volgende:
En het enige wat bij mij nu kookt is mijn woede..
Dat kunde ge makkelijk zelf maken. Varkenshaas, ketjap, beetje olie, sambal, citroensap, wat oosterse kruiden en een paar rode uien. Dagje in de koelkast laten staan. De marinade gebruiken om satésaus van te maken. Shit is aanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:51 schreef RaymondK het volgende:
Afgelopen zondag trouwens gruwelijk lekker besteld bij Thuisbezorgd. Iets met kapiteinhaak of zo hete die tent.
Varkenshaassates, met satesaus, gefrit uitjes, wat patatjes, kroepoekje en een halve kg gewokte groente![]()
![]()
in de cut
ja tuurlijke kunne ge dat zelf, maar m'n hele koelekast was leeg. Maandag weer vol gestocked dat ding trouwens.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat kunde ge makkelijk zelf maken. Varkenshaas, ketjap, beetje olie, sambal, citroensap, wat oosterse kruiden en een paar rode uien. Dagje in de koelkast laten staan. De marinade gebruiken om satésaus van te maken. Shit is aan
sta je dan voortaan in de mediamarkt koffie uit te delen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:01 schreef Fanta-stick het volgende:
Zometeen sollicitatie bij Nespresso..
#spannend#georgeclooney#coffee#livelivelaugh#killthisshit#notgonnafail#hashtag
Good luckquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:01 schreef Fanta-stick het volgende:
Zometeen sollicitatie bij Nespresso..
#spannend#georgeclooney#coffee#livelivelaugh#killthisshit#notgonnafail#hashtag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |