quote:Op maandag 5 mei 2014 23:12 schreef Sweetylicious het volgende:
Matige workout is altijd beter dan helemaal geen workout
Dat is waar maar ik baal altijd ervan.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:12 schreef Sweetylicious het volgende:
Matige workout is altijd beter dan helemaal geen workout
nee ik ben al lui genoeg. Als ik te lang niet sport voel ik me vadsig.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:19 schreef voederbietel het volgende:
Daarom kun je beter lui worden, dan voelt de trap op lopen als een sessie Billy Bootcamp.
ik sport al jaren en meestal weet ik me ook wel te motiveren. Vandaag presteerde Ik gewoon minder dan anders. Denk te weinig gegeten of zo.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:19 schreef Fraymenkahn het volgende:
wel goed dat je gegaan bent ts, andes wordt je echt zo'n figuur die direct niet gaat als het even niet 100% voelt en ben je binnen de kortste keren iemand die vaker niet dan wel gaat.
misschien (betere) muziek zoeken voor tijdens het sporten, of een pre workout shake als je je niet zo gemotiveerd of futloos voelt.
Had het eergister ook, kon met moeite me sets doen en voelde me bijna ziek. Denk dat het door te weinig eten kwam.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ik sport al jaren en meestal weet ik me ook wel te motiveren. Vandaag presteerde Ik gewoon minder dan anders. Denk te weinig gegeten of zo.
kan ook natuurlijk, nog steeds goed dat je bent gegaanquote:Op maandag 5 mei 2014 23:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ik sport al jaren en meestal weet ik me ook wel te motiveren. Vandaag presteerde Ik gewoon minder dan anders. Denk te weinig gegeten of zo.
slecht advies. beter gewoon ermee stoppen en toegeven dat dit niks voor jou isquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:20 schreef Deuce92 het volgende:
Doorzetten, anders word je nooit ripped as fuark.
En lekker thuis blijven zitten en vadsig worden, zoals de rest van Nederland.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:24 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
slecht advies. beter gewoon ermee stoppen en toegeven dat dit niks voor jou is
Ja belachelijk hè! Net als mensen die naar de snackbar zijn geweest en stoer een kroketje etenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:28 schreef JustAsEasy het volgende:
Gym topics![]()
Kijk mij stoer sporten mattie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |