ja ik stuu rmaarquote:Op maandag 5 mei 2014 10:12 schreef Weissman het volgende:
Wil iemand penis pics uitwisselen? (no homo)
zie dmquote:Op maandag 5 mei 2014 10:12 schreef Weissman het volgende:
Wil iemand penis pics uitwisselen? (no homo)
Gew naar de gym towkquote:Op maandag 5 mei 2014 10:31 schreef fathank het volgende:
Nog mensen bevrijdingsfestival vandaag?
Als je Wageningen bent check Hit 'n Run bij Kabaal Digitaal.
Ik moet gewoon werken dus kan helaas nietquote:
Werk je ook op een bank?quote:Op maandag 5 mei 2014 10:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik moet gewoon werken dus kan helaas niet
Nee, op een bank zit of lig ik. Werken doe ik op een stoelquote:
jij werkt toch veel met je handen henkquote:Op maandag 5 mei 2014 10:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee, op een bank zit of lig ik. Werken doe ik op een stoel
Ik ken iemand uit dit topic die werkt bij een bank. Wil geen namen noemenquote:Op maandag 5 mei 2014 10:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee, op een bank zit of lig ik. Werken doe ik op een stoel
jawel, lekker eerder weg en nog even festivalletje bekijken toch. Moet wel blijven genietenquote:Op maandag 5 mei 2014 10:31 schreef fathank het volgende:
Ja dat wel, maar de verzamelde data moet ook uitgewerkt worden en dat doe ik gewoon achter m'n bureau doorgaans. En varen doe ik zittendquote:Op maandag 5 mei 2014 10:37 schreef no1uknow het volgende:
[..]
jij werkt toch veel met je handen henk
srs: wat voor werk doe je precies? krijg altijd maar wat flarden mee maar zie de hele puzzel niet lolquote:Op maandag 5 mei 2014 10:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar de verzamelde data moet ook uitgewerkt worden en dat doe ik gewoon achter m'n bureau doorgaans. En varen doe ik zittend.
Lolz xDquote:Op maandag 5 mei 2014 10:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hahaha jullie denken zeker jmf is er gelukkig niet meer vaak, maar krijg vanaf woensdag weer internet hier.... Hahahah wacht maar!!!!
Ja tog R+R = R&R bekquote:Op maandag 5 mei 2014 11:07 schreef no1uknow het volgende:
hey weissman bedankt voor je leuke fb bericht
Mèh, zegt meer over haar intellectuel quotient.quote:
Jij kan je eigen huiswerk nog niet eens makenquote:Op maandag 5 mei 2014 11:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mèh, zegt meer over haar intellectuel quotient.
quote:Op maandag 5 mei 2014 11:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ga sowieso The Hives even checken.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:31 schreef fathank het volgende:
quote:Op maandag 5 mei 2014 11:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dit zegt meer over jullie intelligentiequotiënt. Fanta's uitspraak heeft hoogstens betrekking op haar Emotiequotiënt.quote:
had geen zin aan te passen verwachtte reactie but cbaquote:Op maandag 5 mei 2014 11:47 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
Dit zegt meer over jullie intelligentiequotiënt. Fanta's uitspraak heeft hoogstens betrekking op haar Emotiequotiënt.
quote:Op maandag 5 mei 2014 11:47 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
Dit zegt meer over jullie intelligentiequotiënt. Fanta's uitspraak heeft hoogstens betrekking op haar Emotiequotiënt.
Dima, welk bevrijdingsfestival ga je heen met Jahr00n? Die in Jahr00ns hometown?quote:Op maandag 5 mei 2014 11:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
had geen zin aan te passen verwachtte reactie but cba
ik, ga vandaag aan project werkenquote:Op maandag 5 mei 2014 11:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dima, welk bevrijdingsfestival ga je heen met Jahr00n? Die in Jahr00ns hometown?
Dima pls, wulpse dames liggen voor het oprapenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |