SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 04-05-2014 23:57:08 ]If not now, then when.
Gewoon lekker ripped yuri, kan zo het strand op.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Loool. Heb je ook grote poten?
[..]
Alsnog wel weinig imo. Mja, care.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zodra je veins op je dijen begint te zien is het tijd om weer te bulken oder?I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
13:00quote:Op maandag 5 mei 2014 00:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hoelaat kom je me ophalen volgnde week voor d emeet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spotters hebben op internet gezet
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2014 00:10:58 ]
Nu je het zegt, holy shit.quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 00:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
13:00
dit is mijn waggieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spotters hebben op internet gezet
If not now, then when.
Hoeveel weeg je brah?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:25 schreef Sapstengel het volgende:
Even gemeten, waist is 89cm, 35 inch.
Gemeten net boven navel, bodyfat is ergens rond de 15% schat ik (outlines van bovenste 4 abs zichtbaar)
Solid. Sodium is nice man, zou moeten helpen bij het liften. Voor je 'mock' meet flink sodium inslaan dus.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Rond de 90, soms iets meer ivm vocht. Zoals morgen, net ff 2 qp's en big mac gehaald. Dat sodium.
[..]
*Paige is my 10/10 crew*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijkt wel dat ik sterker ben idd als ik met goede sodium bloat een paar kg zwaarder ben. Kan zo 2-3kg pakken op die manierquote:Op maandag 5 mei 2014 00:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Solid. Sodium is nice man, zou moeten helpen bij het liften. Voor je 'mock' meet flink sodium inslaan dus.
Hehe, nice man. Welke week zit je nu, 5?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het lijkt wel dat ik sterker ben idd als ik met goede sodium bloat een paar kg zwaarder ben. Kan zo 2-3kg pakken op die manier
Yup begin morgen aan week 5quote:Op maandag 5 mei 2014 00:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hehe, nice man. Welke week zit je nu, 5?
Ben echt benieuwd naar je gainzzz aan het eind van de cycle (no roids just rage). Snatch grip DL's zijn idd nice. Ik deed ze wel altijd met straps, want grip houden is echt kut zo breed.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Yup begin morgen aan week 5
Wel zin in, snatch grip dl's voelen altijd lekker.
Zeker. Hele bovenrug.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:12 schreef Sapstengel het volgende:
Is wel even wennen idd en ik voel ze ook echt ziek in m'n onderarmen. Maar wel lekker, ook je hele traps verzuurd
Die onderopquote:
Trannys zijn meestal nepquote:
Alle chlichés weer in 1 topic. Hoe krijgen ze het toch voor elkaarquote:Op zondag 4 mei 2014 17:37 schreef Weissman het volgende:
LIF / Advies nodig: aankomen met weight gainer
Zaterdag NDS Warehouse, 7 Juni Free Your Mind 14 Juni reisje langs de rijnquote:Op zondag 4 mei 2014 19:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
I do 😀 in juni is er weer een leuk feestje, maar misschien daarvoor al.
DIe teisseire is goed maar hebben ze bij mijn Appie (verkapte buurtsuper) nietquote:Op zondag 4 mei 2014 19:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Holy shit. De McFlurry Stroopwafel is mijn favoriet, en tot mijn grote verbazing zag ik net Hertog Stroopwafels in de vriezer liggen.Ben benieuwd. Teisseire (ekte ekte weten) heeft hun Tropical smaak aangepast. Het smaakt nu meer naar multivitaminedrank.
Tot zover mijn supermarkt-update.
Dat studentlifequote:Op zondag 4 mei 2014 20:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik had de wasmachines om 20:00 gereserveerd. Was ik door één van die spellen afgeleid -> 10 min te laat -> niet meer kunnen wassen.
Lol ik zie em nu pasquote:
Doe iets met tokens en cams, dat is je specialiteit toch?quote:Op zondag 4 mei 2014 20:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
is te breed
moet onderzoeksvraag bedenken dat bestaat uit 2 variabelen en dan verband beschrijven
1.80/1.87 Masterrace checkin'in.quote:
Echte kerels die veredelde brommerrijders.quote:
Een vrouw met smaakquote:Op zondag 4 mei 2014 22:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden dude.
Als ik iemand zou willen pounden hier dan is het Dikkehenk of Dreamerbulk.
En Awesome of VMSDKR, maar daar zal ik liefde mee bedrijven.
Als een vrouw dat niet uit zichzelf doet heb je dr niet geil genoeg gemaakt.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:49 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
110 squat = harde gluten
zou anaal geven
en daarna hoofd eisen
Alleen op het werk naar de 3e verdiepingquote:Op zondag 4 mei 2014 22:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat de meerderheid hier lift
4 gesprekken? Wtf is dat, ga je directeur worden ofzo?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nespresso of Natres.
Nespresso 4e gesprek ( ja srs) soon.
Natres medische keuring de 21e.
Natres is toch maar paar weken per jaar? AMO van 2 weken ofzo en paar weken per jaar opdraven voor oefening?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sales Advisor..
En dan word ik aangenomen en ook bij de Natres en dan moet ik kiezen..
Dat is waarschijnlijk meer dan je van MinDef gaat krijgen, de uitzuigersquote:
Je bent echt niet zomaar van SLD1 naar Sgt1.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:13 schreef Klokov het volgende:
[..]
Plus je salaris groeit naarmate je in rang vordert. Als je later overweegt wat in het leger te gaan doen, wat zo is, zou ik gewoon voor de Natres gaan.
De liefde voor de baas wordt wel steeds minder, want liefde van de baas voor z'n personeel wordt ook steeds minder. Veel goed volk gaat uit zichzelf al weg en veel rotte appels blijven zitten.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt wel mooi werk en veel collega's hebben liefde voor wat ze doen ( anders zouden ze niet blijven).
Lol lekker in ongepantserde trucks door Irak cruisen, alles eigen aanschaf geen benefits etc.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:20 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Gewoon PMC worden.
120k voor 5 jaar vs 400k voor 2 jaar. Dan weet ik het wel hoor tering.
"Anyone who is any good in the army isn't in the army anymore."
Nounou zelfde werk en training is wel een beetje overdreven. "t is dat ze geleerd wordt hoe ze hun buks vast moeten houden.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
weekendwarriors.
Doen gewoon zelfde werk en training als normale beroeps. Mijn vorige manager was natres.
Nee precies, je maakt geen kans bij mij.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden dude.
Als ik iemand zou willen pounden hier dan is het Dikkehenk of Dreamerbulk.
En Awesome of VMSDKR, maar daar zal ik liefde mee bedrijven.
Zo'n betareactie ditquote:Op maandag 5 mei 2014 09:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nee precies, je maakt geen kans bij mij.
ja ik stuu rmaarquote:Op maandag 5 mei 2014 10:12 schreef Weissman het volgende:
Wil iemand penis pics uitwisselen? (no homo)
zie dmquote:Op maandag 5 mei 2014 10:12 schreef Weissman het volgende:
Wil iemand penis pics uitwisselen? (no homo)
Gew naar de gym towkquote:Op maandag 5 mei 2014 10:31 schreef fathank het volgende:
Nog mensen bevrijdingsfestival vandaag?
Als je Wageningen bent check Hit 'n Run bij Kabaal Digitaal.
Ik moet gewoon werken dus kan helaas nietquote:
Werk je ook op een bank?quote:Op maandag 5 mei 2014 10:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik moet gewoon werken dus kan helaas niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |