Nutridrink! Walgelijk. Ik voel met je mee, broeder. Die shit zuip ik momenteel ook driemaal daags.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:59 schreef Sotchi2014 het volgende:
Ik heb flesjes van nutricia. 3 a 4 per dag, wel heel duur.
Kan niet zeggen dat het werkt, ik zou ook voor de volle chocomel gaan als ik kon kiezen.
Ik snap niet dat ze dat niet minder vies kunnen maken. Ik bedoel, je drinkt het al niet voor je plezier, zorg ervoor dat het in ieder geval een beetje weg te krijgen is en niet naar zout metaal smaakt. Smaakstoffen en toevoegingen genoeg tegenwoordig.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:41 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Nutridrink! Walgelijk. Ik voel met je mee, broeder. Die shit zuip ik momenteel ook driemaal daags.
Zoiets zou ik ook enorm prefereren als ik de keuze had ja. Milkshakes, chocomel, lekker en eiwitrijk en tikt goed aan in de calorieen.quote:Op maandag 5 mei 2014 07:05 schreef Ole het volgende:
Kun je dan niet net zo goed een milkshake van de Mac nemen? Voor zover ik weet is dat ook een enorme caloriebom, maar wel lekker!
Moet je de smoothies eens proberen. Viezer dan de compact die ik gebruik.quote:Op maandag 5 mei 2014 06:58 schreef Sotchi2014 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze dat niet minder vies kunnen maken. Ik bedoel, je drinkt het al niet voor je plezier, zorg ervoor dat het in ieder geval een beetje weg te krijgen is en niet naar zout metaal smaakt. Smaakstoffen en toevoegingen genoeg tegenwoordig.
Nee dankje, dan. Heb je de soep wel eens geprobeerd? Ik niet, maar die lijkt me helemaal vies. Moet jij ze ook op voorschrift van een arts/dietist drinken?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:22 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Moet je de smoothies eens proberen. Viezer dan de compact die ik gebruik.
Dit.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:59 schreef harddriver het volgende:
Weightgainers zijn troep. Als je niet aankomt eet je gewoon te weinig. Meer eten dus.
Beste advies tot nu toe.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:40 schreef PeterRusso het volgende:
Download de app: Myfitnesspal
Hierop kun je aangeven hoeveel kilo je wil aankomen, wat je dagelijks aan lichaamsbeweging hebt, wat je weegt en wat je lengte is.
Op basis daarvan zal weergegeven worden hoeveel calorieën je iedere dag binnen moet krijgen om je doel te behalen. Vervolgens kun je alles wat je naar binnen werkt in deze app noteren en precies zien hoeveel je die dag nog binnen moet krijgen.
Soep niet, vla niet. Dat laatste hebben ze ook. Ja, op voorschrift! Jij? Hoe kom jij aan het ondergewicht?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 05:14 schreef Sotchi2014 het volgende:
[..]
Nee dankje, dan. Heb je de soep wel eens geprobeerd? Ik niet, maar die lijkt me helemaal vies. Moet jij ze ook op voorschrift van een arts/dietist drinken?
Ik ook op voorschrift. God dank. Ik krijg het via de huisarts/apotheek en die rekenen 22,16 per FLESJE aan de verzekering, da's ook niet normaal.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:31 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Soep niet, vla niet. Dat laatste hebben ze ook. Ja, op voorschrift! Jij? Hoe kom jij aan het ondergewicht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |