SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 04-05-2014 23:57:08 ]If not now, then when.
Gewoon lekker ripped yuri, kan zo het strand op.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Loool. Heb je ook grote poten?
[..]
Alsnog wel weinig imo. Mja, care.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zodra je veins op je dijen begint te zien is het tijd om weer te bulken oder?I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
13:00quote:Op maandag 5 mei 2014 00:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hoelaat kom je me ophalen volgnde week voor d emeet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spotters hebben op internet gezet
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2014 00:10:58 ]
Nu je het zegt, holy shit.quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 00:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
13:00
dit is mijn waggieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spotters hebben op internet gezet
If not now, then when.
Hoeveel weeg je brah?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:25 schreef Sapstengel het volgende:
Even gemeten, waist is 89cm, 35 inch.
Gemeten net boven navel, bodyfat is ergens rond de 15% schat ik (outlines van bovenste 4 abs zichtbaar)
Solid. Sodium is nice man, zou moeten helpen bij het liften. Voor je 'mock' meet flink sodium inslaan dus.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Rond de 90, soms iets meer ivm vocht. Zoals morgen, net ff 2 qp's en big mac gehaald. Dat sodium.
[..]
*Paige is my 10/10 crew*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijkt wel dat ik sterker ben idd als ik met goede sodium bloat een paar kg zwaarder ben. Kan zo 2-3kg pakken op die manierquote:Op maandag 5 mei 2014 00:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Solid. Sodium is nice man, zou moeten helpen bij het liften. Voor je 'mock' meet flink sodium inslaan dus.
Hehe, nice man. Welke week zit je nu, 5?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het lijkt wel dat ik sterker ben idd als ik met goede sodium bloat een paar kg zwaarder ben. Kan zo 2-3kg pakken op die manier
Yup begin morgen aan week 5quote:Op maandag 5 mei 2014 00:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hehe, nice man. Welke week zit je nu, 5?
Ben echt benieuwd naar je gainzzz aan het eind van de cycle (no roids just rage). Snatch grip DL's zijn idd nice. Ik deed ze wel altijd met straps, want grip houden is echt kut zo breed.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Yup begin morgen aan week 5
Wel zin in, snatch grip dl's voelen altijd lekker.
Zeker. Hele bovenrug.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:12 schreef Sapstengel het volgende:
Is wel even wennen idd en ik voel ze ook echt ziek in m'n onderarmen. Maar wel lekker, ook je hele traps verzuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |