100kg squatquote:Op maandag 5 mei 2014 22:07 schreef Teddyburrr het volgende:
Oja squat pr gezet ondanks dat mijn rug niet helemaal 100 was.
Raak mij aan nu. Niet op erogene zones a.u.b.
Ben je een meisje??quote:Op maandag 5 mei 2014 22:07 schreef Teddyburrr het volgende:
Oja squat pr gezet ondanks dat mijn rug niet helemaal 100 was.
Raak mij aan nu. Niet op erogene zones a.u.b.
pop jij je billen ook altijd zo als je in de club staat?quote:
kokosnoot-ananasquote:Op maandag 5 mei 2014 22:24 schreef Xa1pt het volgende:
Welke smaak whey is naast banaan nog een beetje te doen met havermout?
Ik zie nu eigenlijk de gelijkenis eigenlijk wel.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:05 schreef Teddyburrr het volgende:
Hij bedoelde het niet als compliment anders had hij die schijt edit niet gedaan.
Geen gekke fruitsmaken, beetje de creamy, koekjesachtige smaken.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:24 schreef Xa1pt het volgende:
vanille van Optimum Nutrition smaakt (bijna) overal bij.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:24 schreef Xa1pt het volgende:
Is dat niet wat te overheersend met havermout?quote:
Als shake lijkt me die wel relaxt, maar niet met havermout en kwark.quote:
Ik probeer wel een pouch cream & cookie en stracciatella ofzo. Zonde dat ik die aanbieding / bug variety packs tijdje terug niet heb mee weten te pakken.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Geen gekke fruitsmaken, beetje de creamy, koekjesachtige smaken.
Ik bedoel meloenhavermout..gross.
Hier in de gym hebben ze Matsuru, smaakt ook altijd goed.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:45 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
vanille van Optimum Nutrition smaakt (bijna) overal bij.
niet een van de goedkoopste merken though
Hoeveel dan?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:47 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Zomaar praten Hodor. Je leest 100 in mijn post en je maakt gelijk aannames.
dat moet nep zijn.. Srs ik kijk niet op van 20 euro of minder..quote:
He fanta kan ik 20 euro lenen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
dat moet nep zijn.. Srs ik kijk niet op van 20 euro of minder..
Maar dat komt omdat mijn vrienden net zo zijn.
0.25 was wel veel op de basisschool
wat drink je?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:38 schreef Jahr00n het volgende:
ik kijk niet op van 1k meer of minder het verschil moet er zijn ik ben kk dronken strouwens maar morgen lekker optijd uit me nest hoe moet dit verder ongens
Ik geef ook 100's bij de fleet weg. Geld is futiel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
dat moet nep zijn.. Srs ik kijk niet op van 20 euro of minder..
Maar dat komt omdat mijn vrienden net zo zijn.
0.25 was wel veel op de basisschool
Als je haar zou raken en je mocht daarna je 12/10 tranny geven. Zou je het dan wel doen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 01:57 schreef Sapstengel het volgende:
Sry ik pijp nog liever een aesthetic man
Die zie je hier overal. Die glutes van die rechter though.quote:
Waar is hier?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 02:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die zie je hier overal. Die glutes van die rechter though.
Lol. Best wel veel negerinnen hebben zo'n fucked up hairline. Ziet er best wel raar uit.quote:
Bijlmer negro.quote:
Heb je al jungle fever?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 02:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol. Best wel veel negerinnen hebben zo'n fucked up hairline. Ziet er best wel raar uit.
[..]
Bijlmer negro.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 02:22 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
http://nl.urbandictionary.com/define.php?term=jungle%20fever
Welkom terug. Hoe gaat je cut??quote:Op dinsdag 6 mei 2014 07:49 schreef RaymondK het volgende:
Lang weekend weg van FOK! maar niks gemist als ik dat zo terug blader![]()
moge
You know nothin'.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Etha, ik heb Pepsi Max geprobeerd, maar ik vind Coca Cola Zero toch lekkerder. Hoewel de smaak van Pepsi Max voller en zoeter is, vind ik juist de 'waterige' smaak van CCZ beter. Over het algemeen niet slecht.
#smaakpolitie
Hey raymanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 07:49 schreef RaymondK het volgende:
moge
yup!quote:
Dat komt omdat jij niet postte.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 07:49 schreef RaymondK het volgende:
moge
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
--> LIFquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Etha, ik heb Pepsi Max geprobeerd, maar ik vind Coca Cola Zero toch lekkerder. Hoewel de smaak van Pepsi Max voller en zoeter is, vind ik juist de 'waterige' smaak van CCZ beter. Over het algemeen niet slecht.
#smaakpolitie
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij niet postte.lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht ik ga ff een Corretje Of een Vet Henkje maken, en een enorme quote post zetten, maar niks...
vieze slettenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
lol
http://www.ondertussen.nl(...)bijna-altijd-hun-zin
Dit topic is bij vlagen totaal niet interessant, nee.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
Ik dacht ik ga ff een Corretje Of een Vet Henkje maken, en een enorme quote post zetten, maar niks...
Hee Cor, gister jezelf nog volgegoten met pils??? Ik wel hoor!!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:07 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit topic is bij vlagen totaal niet interessant, nee.
Maar soms ook zeker wel. En je zult dat maar net missen...
Lichte cut ingezet, pens ging me een beetje in de weg zittenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
yup!
al heb ik al een tijdje geen rits meer gedragen daar. Alleen maar sweat pants maar alles oke ja
![]()
En jij? Lekker aan het groeien/buffelen?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij niet postte.Strong whiteknight is strong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 06:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
What. The. Fuck.
Deze hele video gewoon.
![]()
Ik heb vanochtend weggedonderd. Zaterdag gehaald, zaterdagavond doodziek. Voorlopig geen chinees meer.quote:
Lalavy volgens mijquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend weggedonderd. Zaterdag gehaald, zaterdagavond doodziek. Voorlopig geen chinees meer.
Weet iemand trouwens nog dat FoBo dat ik laatst postte met al die gifjes?Ben em kwijt
Hadden ze maar beter moeten bakken. Ik zoek wel een nieuwe chinees. Jezelf na 2 bier afvragen waarom je bijna over je huig gaat is niet cool. Ben om 00:30 zaterdagnacht weer huiswaarts gekeerd. De lol was er wel vanaf.quote:
Thanksquote:
Kreeg van de week die brief en de dag erna was het overgemaaktquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:14 schreef Fanta-stick het volgende:
Hey hoe zit het met belastinggeld.
Hoe lang na dagtekening komt zoiets?
voor 1 maart aangifte is voor 1 juni poen op de rekening dacht ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:14 schreef Fanta-stick het volgende:
Hey hoe zit het met belastinggeld.
Hoe lang na dagtekening komt zoiets?
voor 1april is voor 1 juli poenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:15 schreef fathank het volgende:
[..]
voor 1 maart aangifte is voor 1 juni poen op de rekening dacht ik.
ohja 1 april, na 1 maart is de vooraf ingevulde aangifte pas beschikbaar dacht ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
voor 1april is voor 1 juli poen
denk dat je die bedoelde?
Komt op hetzelfde neer, maar deadline BD is 1 april
Vetzak.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:51 schreef RaymondK het volgende:
Afgelopen zondag trouwens gruwelijk lekker besteld bij Thuisbezorgd. Iets met kapiteinhaak of zo hete die tent.
Varkenshaassates, met satesaus, gefrit uitjes, wat patatjes, kroepoekje en een halve kg gewokte groente![]()
![]()
in de cut
Broertje je bent gewoon beachproof hoor, maak je niet druk. Je bent te ijdel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:54 schreef Awesome_ het volgende:
En het enige wat bij mij nu kookt is mijn woede..
Hey Weismessyquote:
ah kut ik was Awesome ff vergeten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:54 schreef Awesome_ het volgende:
En het enige wat bij mij nu kookt is mijn woede..
Dat kunde ge makkelijk zelf maken. Varkenshaas, ketjap, beetje olie, sambal, citroensap, wat oosterse kruiden en een paar rode uien. Dagje in de koelkast laten staan. De marinade gebruiken om satésaus van te maken. Shit is aanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:51 schreef RaymondK het volgende:
Afgelopen zondag trouwens gruwelijk lekker besteld bij Thuisbezorgd. Iets met kapiteinhaak of zo hete die tent.
Varkenshaassates, met satesaus, gefrit uitjes, wat patatjes, kroepoekje en een halve kg gewokte groente![]()
![]()
in de cut
ja tuurlijke kunne ge dat zelf, maar m'n hele koelekast was leeg. Maandag weer vol gestocked dat ding trouwens.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat kunde ge makkelijk zelf maken. Varkenshaas, ketjap, beetje olie, sambal, citroensap, wat oosterse kruiden en een paar rode uien. Dagje in de koelkast laten staan. De marinade gebruiken om satésaus van te maken. Shit is aan
sta je dan voortaan in de mediamarkt koffie uit te delen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:01 schreef Fanta-stick het volgende:
Zometeen sollicitatie bij Nespresso..
#spannend#georgeclooney#coffee#livelivelaugh#killthisshit#notgonnafail#hashtag
Good luckquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:01 schreef Fanta-stick het volgende:
Zometeen sollicitatie bij Nespresso..
#spannend#georgeclooney#coffee#livelivelaugh#killthisshit#notgonnafail#hashtag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |