Ik zie nu eigenlijk de gelijkenis eigenlijk wel.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:05 schreef Teddyburrr het volgende:
Hij bedoelde het niet als compliment anders had hij die schijt edit niet gedaan.
Geen gekke fruitsmaken, beetje de creamy, koekjesachtige smaken.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:24 schreef Xa1pt het volgende:
Welke smaak whey is naast banaan nog een beetje te doen met havermout?
vanille van Optimum Nutrition smaakt (bijna) overal bij.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:24 schreef Xa1pt het volgende:
Welke smaak whey is naast banaan nog een beetje te doen met havermout?
Is dat niet wat te overheersend met havermout?quote:
Als shake lijkt me die wel relaxt, maar niet met havermout en kwark.quote:
Ik probeer wel een pouch cream & cookie en stracciatella ofzo. Zonde dat ik die aanbieding / bug variety packs tijdje terug niet heb mee weten te pakken.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Geen gekke fruitsmaken, beetje de creamy, koekjesachtige smaken.
Ik bedoel meloenhavermout..gross.
Hier in de gym hebben ze Matsuru, smaakt ook altijd goed.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:45 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
vanille van Optimum Nutrition smaakt (bijna) overal bij.
niet een van de goedkoopste merken though
Hoeveel dan?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:47 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Zomaar praten Hodor. Je leest 100 in mijn post en je maakt gelijk aannames.
dat moet nep zijn.. Srs ik kijk niet op van 20 euro of minder..quote:
He fanta kan ik 20 euro lenen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
dat moet nep zijn.. Srs ik kijk niet op van 20 euro of minder..
Maar dat komt omdat mijn vrienden net zo zijn.
0.25 was wel veel op de basisschool
wat drink je?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:38 schreef Jahr00n het volgende:
ik kijk niet op van 1k meer of minder het verschil moet er zijn ik ben kk dronken strouwens maar morgen lekker optijd uit me nest hoe moet dit verder ongens
Ik geef ook 100's bij de fleet weg. Geld is futiel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
dat moet nep zijn.. Srs ik kijk niet op van 20 euro of minder..
Maar dat komt omdat mijn vrienden net zo zijn.
0.25 was wel veel op de basisschool
Als je haar zou raken en je mocht daarna je 12/10 tranny geven. Zou je het dan wel doen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 01:57 schreef Sapstengel het volgende:
Sry ik pijp nog liever een aesthetic man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |