Sierra Leonequote:Op zondag 4 mei 2014 14:12 schreef Dven het volgende:
Fifa wereldranking
71 Sierra Leone
72 Poland
73 Bulgaria![]()
2 minuten, niet een minuut.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waarom zou FOK! offline gehaald moeten worden om een minuut stilte te garanderen?
Berbatov stelt zich al jaren niet meer beschikbaar dan krijg je dat.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:12 schreef Dven het volgende:
Fifa wereldranking
71 Sierra Leone
72 Poland
73 Bulgaria![]()
Oke maar tussen Sierra Leone en Zambia staan is wel heel droevigquote:Op zondag 4 mei 2014 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Berbatov stelt zich al jaren niet meer beschikbaar dan krijg je dat.
Dit gun ik Manolev niet.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:12 schreef Dven het volgende:
Fifa wereldranking
71 Sierra Leone
72 Poland
73 Bulgaria![]()
ik heb geen ideequote:
Die erkennen de Fifa ranking gewoon niet en houden een eigen aan. Net zo makkelijkquote:Op zondag 4 mei 2014 14:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verbaast me trouwens dat Noord-Korea niet op 1 staat. Kim Jong-Henk zal woest zijn
schijten op werkquote:Op zondag 4 mei 2014 14:13 schreef Typisch het volgende:
ik werk om 8 uur
ik ga dan 2 minuten niks doen
gratis geld
2012: Polen (0 punten automatische kwalificatiequote:Op zondag 4 mei 2014 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
2012: Polen (0 punten automatische kwalificatie
Je bent zelf van de KNJB, vieze gladjakker.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
2012: Polen (0 punten automatische kwalificatie
KNJB weer
Nou nou nou nou nou nouquote:Op zondag 4 mei 2014 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent zelf van de KNJB, vieze gladjakker.
polen 13equote:Op zondag 4 mei 2014 14:18 schreef Tarado het volgende:
Op de all time ranking moet ik Inso gelijk geven maar NL heeft het gemiddeld beter gedaan op de tournooien dat het meedeed
Verder wel een aardige ranglijst dit
http://en.wikipedia.org/wiki/All-time_table_of_the_FIFA_World_Cup
Daar hadden meer landen last vanquote:
Deed in 74 wel 'iedereen' mee van Oranje?quote:Op zondag 4 mei 2014 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]NL was het beste NL ooit, alleen 98 kwam daar in de buurt
Ja, enkel een debiel op doel.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Deed in 74 wel 'iedereen' mee van Oranje?
Mijn pa wordt altijd boos als het over Cruijff (en in mindere mate Van Hanegem) gaat. ''die klootzak heeft ons een WK gekost''.
ik vind spiderman maar kutquote:Op zondag 4 mei 2014 14:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
De eerste Spider-man blijft een toffe film.
Het begint een beetje in te zinken allemaal?quote:Op zondag 4 mei 2014 14:48 schreef Buitendam het volgende:
Potverdomme volgend jaar niet naar Kerkrade. Wat een luxe.
Ik heb gisteren wel een vreugdedansje gedaan toen NEC de 2-2 maakte, ja.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het begint een beetje in te zinken allemaal?
Ik vond het ongelooflijk dat Go Ahead het nog verneukte ook. Gelukkig was Ajax zo netjes.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb gisteren wel een vreugdedansje gedaan toen NEC de 2-2 maakte, ja.
Nog altijd ben ik er blij om.
Als Vermeer niet van origine een héél matige keeper is had iedereen gedacht dat het doorgestoken kaart was bij de 2-2.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vond het ongelooflijk dat Go Ahead het nog verneukte ook. Gelukkig was Ajax zo netjes.
Joh, Ajax heeft ook gelijkgespeeld tegen RKC, Cambuur en wel meer kutclubs.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als Vermeer niet van origine een héél matige keeper is had iedereen gedacht dat het doorgestoken kaart was bij de 2-2.
Gaat meer om de actie van Vermeer. In de slotminuten met zo'n consequenties voor Roda.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joh, Ajax heeft ook gelijkgespeeld tegen RKC, Cambuur en wel meer kutclubs.
Al met al was het maar een kut seizoen. Gelukkig nog een feestje in Turijn en een prachtige CL finale en dan op naar het WK.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als Vermeer niet van origine een héél matige keeper is had iedereen gedacht dat het doorgestoken kaart was bij de 2-2.
Misschien komt het door PSV, maar ik ben de laatste tijd wat pessimistisch geworden. WK's en EK's heb ik echt geen zin in. En het is dat Atletico in de finale zit, maar Chelsea en Madrid hebben het plezier wel echt grotendeels uit het toernooi gehaald voor mij. Minachting voor de toeschouwer om zo schandalig te spelen.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Al met al was het maar een kut seizoen. Gelukkig nog een feestje in Turijn en een prachtige CL finale en dan op naar het WK.
Nee inderdaad. Atleti speelt wel extreem attractief.quote:Op zondag 4 mei 2014 15:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Misschien komt het door PSV, maar ik ben de laatste tijd wat pessimistisch geworden. WK's en EK's heb ik echt geen zin in. En het is dat Atletico in de finale zit, maar Chelsea en Madrid hebben het plezier wel echt grotendeels uit het toernooi gehaald voor mij. Minachting voor de toeschouwer om zo schandalig te spelen.
Madrid tikt heerlijk rond manquote:Op zondag 4 mei 2014 15:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Misschien komt het door PSV, maar ik ben de laatste tijd wat pessimistisch geworden. WK's en EK's heb ik echt geen zin in. En het is dat Atletico in de finale zit, maar Chelsea en Madrid hebben het plezier wel echt grotendeels uit het toernooi gehaald voor mij. Minachting voor de toeschouwer om zo schandalig te spelen.
Echt hequote:Op zondag 4 mei 2014 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Atleti speelt wel extreem attractief.
quote:Op zondag 4 mei 2014 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah, man. Wat is het eeuwig zonde dat Bayern niet gewoon de openingsgoal maakte in Madrid of de aansluitingstreffer. Dan had dat halfmiljard-elftal aan de bak gemoeten. Waar zat ik naar te gluren, zeg. De tering.quote:
Vind je serieus niet leuk om naar te kijken? Die kwartfinale tegen Barca uit vond ik schitterend.quote:Op zondag 4 mei 2014 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Countervoetbal is iets anders dan park the bus.quote:Op zondag 4 mei 2014 15:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, man. Wat is het eeuwig zonde dat Bayern niet gewoon de openingsgoal maakte in Madrid of de aansluitingstreffer. Dan had dat halfmiljard-elftal aan de bak gemoeten. Waar zat ik naar te gluren, zeg. De tering.
Wat lul je nou over Madridquote:Op zondag 4 mei 2014 15:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die geven gewoon de schuld aan Ajax dat ze gedegradeerd zijn, mad mad mad.quote:Op zondag 4 mei 2014 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zit even de reacties op de Roda JC facebook door te lezen.
Genot
Ja, Madrid is aids.quote:Op zondag 4 mei 2014 15:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat lul je nou over Madrid
Ga je mond spoelen AUB!
Ronaldo is topscorer joh, zwak argument weer.quote:Op zondag 4 mei 2014 15:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, Madrid is aids.
Bale, Ronaldo en Benzema op die manier gebruiken dient te worden bestraft met een nekschot en publiek.
Ajaxquote:Op zondag 4 mei 2014 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die geven gewoon de schuld aan Ajax dat ze gedegradeerd zijn, mad mad mad.
Ja, dan nog vind ik het saai om naar te kijken?quote:Op zondag 4 mei 2014 15:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ronaldo is topscorer joh, zwak argument weer.
Gelijk tegen RKC, Cambuur etc.quote:Op zondag 4 mei 2014 15:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax![]()
![]()
5-1 bij Zwolle en gelijk tegen Heracles en Nec.
kampioenquote:Op zondag 4 mei 2014 15:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax![]()
![]()
5-1 bij Zwolle en gelijk tegen Heracles en Nec.
Omdat ze Bayern met 0-4 aftroeven?quote:Op zondag 4 mei 2014 15:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dan nog vind ik het saai om naar te kijken?
van de armoedequote:
Precies. Beter stoppen ze er gewoon helemaal mee. Licht uit en opdoeken die club. Bah.quote:Op zondag 4 mei 2014 15:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat ze Bayern met 0-4 aftroeven?
Ik ben het met je eens, Madrid moet voortaan met 0-10 winnen anders hoeft het niet mee te doen met de CL..
kloptquote:
Juventus zou ook moeite hebben met Millwallquote:
De snelheid van Bale en Ronaldo gebruiken door ze ruimte te geven?quote:Op zondag 4 mei 2014 15:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, Madrid is aids.
Bale, Ronaldo en Benzema op die manier gebruiken dient te worden bestraft met een nekschot en publiek.
Moeten gewoon netjes aan de flanken blijven en voorzetten afleveren aan Benzemaquote:Op zondag 4 mei 2014 15:28 schreef Adames het volgende:
[..]
De snelheid van Bale en Ronaldo gebruiken door ze ruimte te geven?
Heel gek ja
Ja, met een beetje mazzel levert het ze de CL en kampioenschap op.quote:Op zondag 4 mei 2014 15:28 schreef Adames het volgende:
[..]
De snelheid van Bale en Ronaldo gebruiken door ze ruimte te geven?
Heel gek ja
Wat wil je zien dan?quote:Op zondag 4 mei 2014 15:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, met een beetje mazzel levert het ze de CL en kampioenschap op.
Maar dat maakt het niet minder saai om naar te kijken
Poppodium.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hedon ben ik nog nooit geweest, wat is het?
1. Wonenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:09 schreef Dven het volgende:
[..]
1. Wat moet je in Zwolle
2. Maak de test eens wil je, vriend
Oke man.quote:Op zondag 4 mei 2014 15:43 schreef RensAjacied het volgende:
Fucking brak je hele tuin opruimen.
Ik kan het van mijn lijstje afstrepen.
En dan Immers op het middenveld, die zal het ook wel goed doen met Benzemaquote:Op zondag 4 mei 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moeten gewoon netjes aan de flanken blijven en voorzetten afleveren aan Benzema
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
De filosofie van kutvoetbal omzetten in voetbal wat leuk is om naar te kijken.quote:
Ik vind het spel van Real mooi om te zien, alleen ten tijde van de echte dominantie van Barca waren de onderlinge wedstrijden draken om te zienquote:Op zondag 4 mei 2014 15:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, met een beetje mazzel levert het ze de CL en kampioenschap op.
Maar dat maakt het niet minder saai om naar te kijken
Ik zie dat echt niet. Ik vind het echt zo saai om te zien. Ik keek graag naar Bale, Modric en Ronaldo in Engeland, maar bij Madrid vind ik het linksom of rechtsom niet spectaculair meer. Alleen Alonso kan mij bekoren van dat hele team.quote:Op zondag 4 mei 2014 15:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik vind het spel van Real mooi om te zien
In de Mourinho tijd vond ik het wel minder dan nuquote:Op zondag 4 mei 2014 15:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik vind het spel van Real mooi om te zien, alleen ten tijde van de echte dominantie van Barca waren de onderlinge wedstrijden draken om te zien
Die hebben uiteindelijk ook een teleurstellend seizoen, zeker gezien de kwaliteit dat daar rondlooptquote:Op zondag 4 mei 2014 14:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Al met al was het maar een kut seizoen. Gelukkig nog een feestje in Turijn en een prachtige CL finale en dan op naar het WK.
quote:Op zondag 4 mei 2014 15:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Zeker, maar wel mooi kampioen man. Catania voor tegen Romaquote:Op zondag 4 mei 2014 15:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die hebben uiteindelijk ook een teleurstellend seizoen, zeker gezien de kwaliteit dat daar rondloopt
Ook een beetje van de armoe al is het daar nog lang niet zo erg als hierquote:Op zondag 4 mei 2014 16:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zeker, maar wel mooi kampioen man. Catania voor tegen Roma![]()
Godver ga helemaal dronken morgen.
Hun uitschakeling tegen Galatasaray is aan de andere kant nog wel erger dan Salzburg.quote:Op zondag 4 mei 2014 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook een beetje van de armoe al is het daar nog lang niet zo erg als hier
quote:Op zondag 4 mei 2014 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook een beetje van de armoe al is het daar nog lang niet zo erg als hier
Beide mee eens. Al kwam dat tegen GS wel gedeeltelijk door het veld. Ze moeten 2 vleugels halen en over gaan op 4-3-3. Nani en Sanchez willen ze.quote:Op zondag 4 mei 2014 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hun uitschakeling tegen Galatasaray is aan de andere kant nog wel erger dan Salzburg.
2-2 tegen Necquote:Op zondag 4 mei 2014 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zing je als je club degradeert? Juist ja, Hamas hamas joden aan het gas.
Nani beetje licht, Sanchez die van Barca? Lijkt me stug dat die daar heen gaatquote:Op zondag 4 mei 2014 16:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
[..]
Beide mee eens. Al kwam dat tegen GS wel gedeeltelijk door het veld. Ze moeten 2 vleugels halen en over gaan op 4-3-3. Nani en Sanchez willen ze.
Ach, we winnen ook met 1-2 bij Roda diep in de blessuretijd. Spelen gelijk tegen Cambuur en RKC. Pittige pot in Deventer waar krap met 0-1 gewonnen wordt. 1-1 spelen in Zwolle.quote:
Ja hij mag weg voor een goed bod en hij wil zelf ook wel. Heeft goeie ervaringen met Italië.quote:Op zondag 4 mei 2014 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nani beetje licht, Sanchez die van Barca? Lijkt me stug dat die daar heen gaat
nee beter met 10 man eerste divisie roepenquote:Op zondag 4 mei 2014 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zing je als je club degradeert? Juist ja, Hamas hamas joden aan het gas.
Heeft ook voor een deel te maken dat ze nooit echt hoefden, in de vorige seizoenen heeft die eindspurt het team beter gemaakt zeg maar, dat was nu niet eens nodigquote:Op zondag 4 mei 2014 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, we winnen ook met 1-2 bij Roda diep in de blessuretijd. Spelen gelijk tegen Cambuur en RKC. Pittige pot in Deventer waar krap met 0-1 gewonnen wordt. 1-1 spelen in Zwolle.
Tekenend voor het hele seizoen van Ajax.
Hamas Hamas Joden aan het gas zingen getuigt van een grote intelligentie inderdaad.quote:Op zondag 4 mei 2014 16:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee beter met 10 man eerste divisie roepen
Ik zie hem wel naar ManU gaan dan, Von Gohl zal hem toch wel willen, net als de andere topclubs daarquote:Op zondag 4 mei 2014 16:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja hij mag weg voor een goed bod en hij wil zelf ook wel. Heeft goeie ervaringen met Italië.
Hij verkiest Juve wel boven United. Op de competitie na alleen maar voordelen.quote:Op zondag 4 mei 2014 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie hem wel naar ManU gaan dan, Von Gohl zal hem toch wel willen, net als de andere topclubs daar
We gaan het zien, goeie speler, serie A is toch een stapje terug vandaar dat ik het niet verwachtquote:Op zondag 4 mei 2014 16:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij verkiest Juve wel boven United. Op de competitie na alleen maar voordelen.
quote:Op zondag 4 mei 2014 16:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Legia sowieso.
Maar ik denk dat ik naar de achterhoek verhuis later om trommelaar worden van de graafschap in de spinnekop, hun oude trommelaar heeft een stadion verbod#freenelis
[ afbeelding ]
samen met bennie jolink de graafschap supporteren wat wil je nog meer
[ afbeelding ]
Ah oke. Nog een tijdje in Zwolle gewoond op de Thomas a kempisstraat. Altijd wwl een zwak gehad voor die stadquote:
Kreeg er eentje op mn kop. Was best pijnlijkquote:
Ik ben blij dat ik van al jouw vrienden nog steeds als eerste genoemd wordquote:Op zondag 4 mei 2014 17:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Kreeg er eentje op mn kop. Was best pijnlijk
Rob de Nijs om de pijn te verzachten.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Kreeg er eentje op mn kop. Was best pijnlijk
Ik had de vorige ronde 44 puntenquote:
Hier, een sana voor je post :quote:Op zondag 4 mei 2014 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rob de Nijs om de pijn te verzachten.
Ik dit weekend maar 24 puntenquote:Op zondag 4 mei 2014 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik had de vorige ronde 44 punten
Nickgod ging los. Bijna mijn rondescore van de weken ervoor alleen overtroffenquote:Op zondag 4 mei 2014 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dit weekend maar 24 punten
Al speelden Cillessen, Janmaat, Beugelsdijk niet. Veltman kwam vanaf de bank. Bah.
Zivkovic had deze ronde 16 punten ,vorige ronde 10, ronde daarvoor 16. Goeie aankoop van me.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nickgod ging los. Bijna mijn rondescore van de weken ervoor alleen overtroffen![]()
[ afbeelding ]
WAAUWquote:Op zondag 4 mei 2014 15:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De filosofie van kutvoetbal omzetten in voetbal wat leuk is om naar te kijken.
Dat als start.
om 18:15 is de defintieve eindstand te zienquote:Op zondag 4 mei 2014 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opperkleurder heeft de SC groep gewonnen
Ik vind dat ik het prima heb gedaan in mijn eerste jaarquote:Op zondag 4 mei 2014 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
om 18:15 is de defintieve eindstand te zien
Ik word ieder jaar een stukje beter.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat ik het prima heb gedaan in mijn eerste jaar
ik ga los, bedanktquote:Op zondag 4 mei 2014 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is te zien.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En da's nog maar het topje van de ijsberg, hè? Ik ben er eentje van de harde hand.
Ik ben verkocht..quote:
Modric en özil is wel veel van het goede.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben verkocht..
Zolang Modric maar blijft.
Modric prefereer ik boven Özilquote:Op zondag 4 mei 2014 18:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Modric en özil is wel veel van het goede.
Je bent echt grappig.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zoveel teams in 1 korfbalcompetitie is toch niet leuk meer, man.
Waarom zou je Modric boven özil prefereren?quote:Op zondag 4 mei 2014 18:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We kunnen ook gaan vechten, mijn vuist kriebelt namelijk.
Omdat Modric de sleutel tot succes is, hij kan VM, CM en CAM spelen. Özil enkel op CAM.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom zou je Modric boven özil prefereren?
Ozil achter Suarez en dan Ronaldo en Bale op de flanken. En die laatste twee mogen niet verder dan 30 meter van het doel van de tegenstander komen. Achter Ozil zetten we Xabi A. en vooruit Modric de Middelmatige.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat Modric de sleutel tot succes is, hij kan VM, CM en CAM spelen. Özil enkel op CAM.
quote:
Virtueel 92e, krijg als het goed is nog 26 puntenquote:Op zondag 4 mei 2014 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
38e hier![]()
Jammer van die laatste ronde wel
Suarez?? Die is niet nodigquote:Op zondag 4 mei 2014 18:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ozil achter Suarez en dan Ronaldo en Bale op de flanken. En die laatste twee mogen niet verder dan 30 meter van het doel van de tegenstander komen. Achter Ozil zetten we Xabi A. en vooruit Modric de Middelmatige.
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 4 mei 2014 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Om 18:35 het seizoensoverzicht van de Eredivisie op de NOS + gesprek met drank de boer
Het is dat je geroyeerd bent.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Opflikkeren met die Benzema en gewoon de topscorer van de Premier League halen.
quote:
Geen dank. Rob heeft wel een paar klassiekertjes hoorquote:
Behalve dat, mentaliteitquote:Op zondag 4 mei 2014 18:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ozil achter Suarez en dan Ronaldo en Bale op de flanken. En die laatste twee mogen niet verder dan 30 meter van het doel van de tegenstander komen. Achter Ozil zetten we Xabi A. en vooruit Modric de Middelmatige.
Ik ben 48e.quote:
Suarez, Ronaldo en Bale. Dat zou veul goeds opleveren.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Behalve dat, mentaliteit
Özil mocht niet voor niks weg, wisselt briljante optredens af met veel meer onzichtbare wedstrijden. Modric is ontzettend belangrijk in het huidige Real.
En Suarez icm met Ronaldo en Bale
gisteren te veel gezopen jongen?
Die gunnen elkaar wel wat iddquote:Op zondag 4 mei 2014 19:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Suarez, Ronaldo en Bale. Dat zou veul goeds opleveren.
22 secondenquote:Op zondag 4 mei 2014 20:04 schreef JanCees het volgende:
Hoe lang zou 2 minuten stilte bij Blatter duren?
Ik was ook stil anders. Niet meegezongen.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik was netjes twee minuten stil en heb het volkslied meegezongen.
Zo hoort het Stijn en Rens generatie.
quote:Op zondag 4 mei 2014 20:20 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Lekker spannend nog in de Spaanse competitie.
Als T. Alderweireld speelt verliest Atleti, opvallend is dat.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:20 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Barcelona kan Real Madrid kampioen maken.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:20 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Meezingen met het volkslied doe ik niet aan. Stil zijn is genoeg.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik was netjes twee minuten stil en heb het volkslied meegezongen.
Zo hoort het Stijn en Rens generatie.
Die kan er dan ook geen reet vanquote:Op zondag 4 mei 2014 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als T. Alderweireld speelt verliest Atleti, opvallend is dat.
Waarvan? 9-0 Haxball overwinning op GGMM?quote:Op zondag 4 mei 2014 20:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die kan er dan ook geen reet van
Ben je alweer bijgekomen Johannes?
Au dat is pijnlijk voor die knulquote:Op zondag 4 mei 2014 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarvan? 9-0 Haxball overwinning op GGMM?
12 uur...quote:Op zondag 4 mei 2014 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik bedenk me net dat morgen op Bevrijdingsdag om 20:00 het luchtalarm afgaat. Beetje jammer.
Luchtalarm gaat niet door.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik bedenk me net dat morgen op Bevrijdingsdag om 20:00 het luchtalarm afgaat. Beetje jammer.
Dit kwam niet zo hard aan aangezien je diverse potjes daarvoor had verloren (tenzij je bij mij in het team zat natuurlijk).quote:Op zondag 4 mei 2014 20:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Au dat is pijnlijk voor die knul
Nee dat je mij eerst belachelijk maakte en je daarna verloor
GGMM is nu even "boodschappen doen" ?quote:Op zondag 4 mei 2014 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit kwam niet zo hard aan aangezien je diverse potjes daarvoor had verloren (tenzij je bij mij in het team zat natuurlijk).
Dat acht ik een zeer waarschijnlijke mogelijkheid.quote:
Ik denk dat het diep zit.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat acht ik een zeer waarschijnlijke mogelijkheid.
Bovendien heeft hij mij uit de OP van het Haxball topic verwijderd, alhoewel dit volgens mij reeds voor het verloren potje is gebeurd.
"Mad" zou ook een juiste benaming zijn voor het fenomeen wat wij GGMM noemen.
je kan die man geen gevoel voor ironie ontzeggenquote:Mourinho verbaasd over defensief Norwich City
21:31 – Chelsea-manager José Mourinho toonde zich na afloop verbaasd over de defensieve speelwijze van tegenstander Norwich City. The Canaries knokken volop tegen degradatie, maar leken zondag slechts voor een punt naar Stamford Bridge te zijn gekomen. Die tactiek leverde wel succes op: 0-0.
Chelsea lijkt door het puntenverlies definitief een streep door de landstitel te kunnen zetten, maar dat had Mourinho voor de aftrap al gedaan. "Er was slechts één team dat de winst nodig had om zijn kansen in leven te houden, maar ze hebben niet gespeeld om te winnen", zei de Portugese oefenmeester tegen SkySports over Norwich City.
Mourinho ging vooral voor het veiligstellen van de derde plaats. "En er was één ploeg die een punt nodig had om derde te worden, goed voor rechtstreekse plaatsing voor de Champions League, maar deze speelde juist voor de volle drie punten. Dus dat was een beetje tegenstrijdig", vervolgde Mourinho. "De speelwijze van Norwich City verraste me, maar iedereen moet zo spelen als hij zelf wil. Dat is niet mijn verantwoordelijkheid, maar die van hen. Zij hebben alleen maar verdedigd, maar dat is niet ons probleem. Wij hebben niet het recht om daar kritiek op te uiten."
Schaam je rens jij als allermans supporter.quote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 21:47 schreef Adames het volgende:
[..]
je kan die man geen gevoel voor ironie ontzeggen
Ik zou er niet vanuit gaanquote:Op zondag 4 mei 2014 22:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zou wat zijn als het achteraf toch blijkt te helpen
Ik ben er in elk geval pas dinsdag weer bij.quote:
Als je een last minute naar Tokyo kan pakken moet je dat doen he.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:44 schreef Elan het volgende:
Wat een dooie boel hier is het japanse beertje weer op vakantie?
en dat ook nog eens met een katerquote:Op zondag 4 mei 2014 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je je weer eens van je meest positieve kant laat zien.
quote:Op zondag 4 mei 2014 22:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Scoorde weer een aardig goaltje, heel apart met zijn hak volgens mij.
Leuk voor hemquote:
scheelt weer een puntje, maar ja als atleti verloor van barca zouden ze toch al geen kampioen zijn gewordenquote:
Jaap die in de kots rolt is veel leukerquote:
Limitlessquote:Op zondag 4 mei 2014 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Even een leuke film uitzoeken op Netflix
je hoopt gewoon op aankopen van ajaxquote:Op zondag 4 mei 2014 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen is maandag, ik heb het gevoel dat er weer boeiend voetbalnieuws naar buitenkomt.
de selectie van van gaalquote:Op zondag 4 mei 2014 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen is maandag, ik heb het gevoel dat er weer boeiend voetbalnieuws naar buitenkomt.
weet ik, is niet echt boeiendquote:Op zondag 4 mei 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja dat ook. da's wel een oefenstage he
Je bent zelf een zuurmans.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zuurmans heeft de weg weer gevonden naar dit topic.
Je bent zelf een topic.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zuurmans heeft de weg weer gevonden naar dit topic.
Gisteravond gedaan bij m'n ouders thuis. Geen foto's gemaakt.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey kapi, zou je niet nasi maken?
Groetjes Johannes
je bent zelf belgisch.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
De Belgische competitie
Anderlecht eindigt de officiele competitie op 10 punten afstand en staat er inmiddels nog maar 1 achter
Het water loopt me al in de mond als ik er aan denkquote:Op maandag 5 mei 2014 00:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gisteravond gedaan bij m'n ouders thuis. Geen foto's gemaakt.
Ik ga samen met Renequote:Op maandag 5 mei 2014 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar dat je naar The Other Woman bent geweest. Inso en ik zijn al geweest
Je bent zelf een other woman.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar dat je naar The Other Woman bent geweest. Inso en ik zijn al geweest
Je bent zelf een matige kutfilm.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:53 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben gister naar Divergent geweest. Ik heb zelden zo'n matige kutfilm gezien.
ken de hele film niet eensquote:Op maandag 5 mei 2014 00:53 schreef kapiteintje het volgende:
Kloptquote:Op maandag 5 mei 2014 00:53 schreef kapiteintje het volgende:
Mag niet klagen. weinig nieuws onder de zonquote:Op maandag 5 mei 2014 01:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goed man, met jou? Heb je gemist ouwe boef.
What's up in Southampton dan?quote:Op maandag 5 mei 2014 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mag niet klagen. weinig nieuws onder de zon
en bedankt
sterker nog ik verafschuw jequote:
niet veel, werken elke dag en FOK!ken. moet serieus een studie vindenquote:
Vanwaar die vijandigheid?quote:Op maandag 5 mei 2014 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
sterker nog ik verafschuw je
met je boeddhistische gelul en sarcastische ondertoon
Ging je opleiding tot luchtverkeersleider niet meer door?quote:Op maandag 5 mei 2014 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet veel, werken elke dag en FOK!ken. moet serieus een studie vinden
daar wat bijzonders?
Nee die kansen heb ik een beetje vergooid dit jaarquote:Op maandag 5 mei 2014 01:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ging je opleiding tot luchtverkeersleider niet meer door?
y?quote:Op maandag 5 mei 2014 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee die kansen heb ik een beetje vergooid dit jaar![]()
Stoppen met sporten, maandje weg moeten door drankprobleem enzovoort enzovoort.quote:
Bijna net zo spannend als mijn anekdote over banger hart.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben Boudewijn De Groot aan het luisteren. Vroeger standaard mijn slaapmuziek op een LP welteverstaan.
Tot zover mijn super spannende jeugd anekdote.
Tijd voor bier.
harde struggles dus en nu dan?quote:Op maandag 5 mei 2014 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stoppen met sporten, maandje weg moeten door drankprobleem enzovoort enzovoort.
Nu gaat het wel weer. Maar moet studie zoeken enzo, echt kut dat ik daar laatste 3 jaar niet over na heb gedachtquote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bijna net zo spannend als mijn anekdote over banger hart.
Dit begrijp je verkeerd, kapiteintje is in zijn boeddhistische fase.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
sterker nog ik verafschuw je
met je boeddhistische gelul en sarcastische ondertoon
wel, maar die werkt vaak savonds ook nog smiddags studeertquote:Op maandag 5 mei 2014 01:12 schreef Elan het volgende:
Maar Insootje je heb chick toch.
Dus je werkt veel.
En de rest van de dag zit je op FOK! beetje
Klaagt zij nooit?
aardig nummertje die 1equote:Op maandag 5 mei 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze stonden in ieder geval op de LP. Het is dat ik hier geen LPspeler heb noch de LP's. Ik denk dat er wel een direct verband tussen beide is eigenlijk
FOK! vriend Knut heeft een gruwelijke hekel aan Boudewijn dachti k. Nog een willekeurig feitje.quote:
Hoe komt 't?quote:Op maandag 5 mei 2014 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee die kansen heb ik een beetje vergooid dit jaar![]()
Doe eens rustig man.quote:
Dat is een nummer waar totaal niks mis mee is.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bijna net zo spannend als mijn anekdote over banger hart.
Dan kan ik mijn anekdote nogmaals vertellen, mijn vader vond dat ook niet. Maar het was ook het enige Nederlands wat ie sprak na zo'n 30 jaar studeren/werken.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is een nummer waar totaal niks mis mee is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |