Juventus zou ook moeite hebben met Millwallquote:
De snelheid van Bale en Ronaldo gebruiken door ze ruimte te geven?quote:Op zondag 4 mei 2014 15:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, Madrid is aids.
Bale, Ronaldo en Benzema op die manier gebruiken dient te worden bestraft met een nekschot en publiek.
Moeten gewoon netjes aan de flanken blijven en voorzetten afleveren aan Benzemaquote:Op zondag 4 mei 2014 15:28 schreef Adames het volgende:
[..]
De snelheid van Bale en Ronaldo gebruiken door ze ruimte te geven?
Heel gek ja
Ja, met een beetje mazzel levert het ze de CL en kampioenschap op.quote:Op zondag 4 mei 2014 15:28 schreef Adames het volgende:
[..]
De snelheid van Bale en Ronaldo gebruiken door ze ruimte te geven?
Heel gek ja
Wat wil je zien dan?quote:Op zondag 4 mei 2014 15:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, met een beetje mazzel levert het ze de CL en kampioenschap op.
Maar dat maakt het niet minder saai om naar te kijken
Poppodium.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hedon ben ik nog nooit geweest, wat is het?
1. Wonenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:09 schreef Dven het volgende:
[..]
1. Wat moet je in Zwolle
2. Maak de test eens wil je, vriend
Oke man.quote:Op zondag 4 mei 2014 15:43 schreef RensAjacied het volgende:
Fucking brak je hele tuin opruimen.
Ik kan het van mijn lijstje afstrepen.
En dan Immers op het middenveld, die zal het ook wel goed doen met Benzemaquote:Op zondag 4 mei 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moeten gewoon netjes aan de flanken blijven en voorzetten afleveren aan Benzema
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
De filosofie van kutvoetbal omzetten in voetbal wat leuk is om naar te kijken.quote:
Ik vind het spel van Real mooi om te zien, alleen ten tijde van de echte dominantie van Barca waren de onderlinge wedstrijden draken om te zienquote:Op zondag 4 mei 2014 15:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, met een beetje mazzel levert het ze de CL en kampioenschap op.
Maar dat maakt het niet minder saai om naar te kijken
Ik zie dat echt niet. Ik vind het echt zo saai om te zien. Ik keek graag naar Bale, Modric en Ronaldo in Engeland, maar bij Madrid vind ik het linksom of rechtsom niet spectaculair meer. Alleen Alonso kan mij bekoren van dat hele team.quote:Op zondag 4 mei 2014 15:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik vind het spel van Real mooi om te zien
In de Mourinho tijd vond ik het wel minder dan nuquote:Op zondag 4 mei 2014 15:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik vind het spel van Real mooi om te zien, alleen ten tijde van de echte dominantie van Barca waren de onderlinge wedstrijden draken om te zien
Die hebben uiteindelijk ook een teleurstellend seizoen, zeker gezien de kwaliteit dat daar rondlooptquote:Op zondag 4 mei 2014 14:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Al met al was het maar een kut seizoen. Gelukkig nog een feestje in Turijn en een prachtige CL finale en dan op naar het WK.
quote:Op zondag 4 mei 2014 15:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Zeker, maar wel mooi kampioen man. Catania voor tegen Romaquote:Op zondag 4 mei 2014 15:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die hebben uiteindelijk ook een teleurstellend seizoen, zeker gezien de kwaliteit dat daar rondloopt
Ook een beetje van de armoe al is het daar nog lang niet zo erg als hierquote:Op zondag 4 mei 2014 16:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zeker, maar wel mooi kampioen man. Catania voor tegen Roma![]()
Godver ga helemaal dronken morgen.
Hun uitschakeling tegen Galatasaray is aan de andere kant nog wel erger dan Salzburg.quote:Op zondag 4 mei 2014 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook een beetje van de armoe al is het daar nog lang niet zo erg als hier
quote:Op zondag 4 mei 2014 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook een beetje van de armoe al is het daar nog lang niet zo erg als hier
Beide mee eens. Al kwam dat tegen GS wel gedeeltelijk door het veld. Ze moeten 2 vleugels halen en over gaan op 4-3-3. Nani en Sanchez willen ze.quote:Op zondag 4 mei 2014 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hun uitschakeling tegen Galatasaray is aan de andere kant nog wel erger dan Salzburg.
2-2 tegen Necquote:Op zondag 4 mei 2014 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zing je als je club degradeert? Juist ja, Hamas hamas joden aan het gas.
Nani beetje licht, Sanchez die van Barca? Lijkt me stug dat die daar heen gaatquote:Op zondag 4 mei 2014 16:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
[..]
Beide mee eens. Al kwam dat tegen GS wel gedeeltelijk door het veld. Ze moeten 2 vleugels halen en over gaan op 4-3-3. Nani en Sanchez willen ze.
Ach, we winnen ook met 1-2 bij Roda diep in de blessuretijd. Spelen gelijk tegen Cambuur en RKC. Pittige pot in Deventer waar krap met 0-1 gewonnen wordt. 1-1 spelen in Zwolle.quote:
Ja hij mag weg voor een goed bod en hij wil zelf ook wel. Heeft goeie ervaringen met Italië.quote:Op zondag 4 mei 2014 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nani beetje licht, Sanchez die van Barca? Lijkt me stug dat die daar heen gaat
nee beter met 10 man eerste divisie roepenquote:Op zondag 4 mei 2014 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zing je als je club degradeert? Juist ja, Hamas hamas joden aan het gas.
Heeft ook voor een deel te maken dat ze nooit echt hoefden, in de vorige seizoenen heeft die eindspurt het team beter gemaakt zeg maar, dat was nu niet eens nodigquote:Op zondag 4 mei 2014 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, we winnen ook met 1-2 bij Roda diep in de blessuretijd. Spelen gelijk tegen Cambuur en RKC. Pittige pot in Deventer waar krap met 0-1 gewonnen wordt. 1-1 spelen in Zwolle.
Tekenend voor het hele seizoen van Ajax.
Hamas Hamas Joden aan het gas zingen getuigt van een grote intelligentie inderdaad.quote:Op zondag 4 mei 2014 16:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee beter met 10 man eerste divisie roepen
Ik zie hem wel naar ManU gaan dan, Von Gohl zal hem toch wel willen, net als de andere topclubs daarquote:Op zondag 4 mei 2014 16:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja hij mag weg voor een goed bod en hij wil zelf ook wel. Heeft goeie ervaringen met Italië.
Hij verkiest Juve wel boven United. Op de competitie na alleen maar voordelen.quote:Op zondag 4 mei 2014 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie hem wel naar ManU gaan dan, Von Gohl zal hem toch wel willen, net als de andere topclubs daar
We gaan het zien, goeie speler, serie A is toch een stapje terug vandaar dat ik het niet verwachtquote:Op zondag 4 mei 2014 16:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij verkiest Juve wel boven United. Op de competitie na alleen maar voordelen.
quote:Op zondag 4 mei 2014 16:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Legia sowieso.
Maar ik denk dat ik naar de achterhoek verhuis later om trommelaar worden van de graafschap in de spinnekop, hun oude trommelaar heeft een stadion verbod#freenelis
[ afbeelding ]
samen met bennie jolink de graafschap supporteren wat wil je nog meer
[ afbeelding ]
Ah oke. Nog een tijdje in Zwolle gewoond op de Thomas a kempisstraat. Altijd wwl een zwak gehad voor die stadquote:
Kreeg er eentje op mn kop. Was best pijnlijkquote:
Ik ben blij dat ik van al jouw vrienden nog steeds als eerste genoemd wordquote:Op zondag 4 mei 2014 17:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Kreeg er eentje op mn kop. Was best pijnlijk
Rob de Nijs om de pijn te verzachten.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Kreeg er eentje op mn kop. Was best pijnlijk
Ik had de vorige ronde 44 puntenquote:
Hier, een sana voor je post :quote:Op zondag 4 mei 2014 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rob de Nijs om de pijn te verzachten.
Ik dit weekend maar 24 puntenquote:Op zondag 4 mei 2014 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik had de vorige ronde 44 punten
Nickgod ging los. Bijna mijn rondescore van de weken ervoor alleen overtroffenquote:Op zondag 4 mei 2014 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dit weekend maar 24 punten
Al speelden Cillessen, Janmaat, Beugelsdijk niet. Veltman kwam vanaf de bank. Bah.
Zivkovic had deze ronde 16 punten ,vorige ronde 10, ronde daarvoor 16. Goeie aankoop van me.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nickgod ging los. Bijna mijn rondescore van de weken ervoor alleen overtroffen![]()
[ afbeelding ]
WAAUWquote:Op zondag 4 mei 2014 15:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De filosofie van kutvoetbal omzetten in voetbal wat leuk is om naar te kijken.
Dat als start.
om 18:15 is de defintieve eindstand te zienquote:Op zondag 4 mei 2014 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opperkleurder heeft de SC groep gewonnen
Ik vind dat ik het prima heb gedaan in mijn eerste jaarquote:Op zondag 4 mei 2014 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
om 18:15 is de defintieve eindstand te zien
Ik word ieder jaar een stukje beter.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat ik het prima heb gedaan in mijn eerste jaar
ik ga los, bedanktquote:Op zondag 4 mei 2014 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is te zien.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En da's nog maar het topje van de ijsberg, hè? Ik ben er eentje van de harde hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |