2-2 tegen Necquote:Op zondag 4 mei 2014 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zing je als je club degradeert? Juist ja, Hamas hamas joden aan het gas.
Nani beetje licht, Sanchez die van Barca? Lijkt me stug dat die daar heen gaatquote:Op zondag 4 mei 2014 16:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
[..]
Beide mee eens. Al kwam dat tegen GS wel gedeeltelijk door het veld. Ze moeten 2 vleugels halen en over gaan op 4-3-3. Nani en Sanchez willen ze.
Ach, we winnen ook met 1-2 bij Roda diep in de blessuretijd. Spelen gelijk tegen Cambuur en RKC. Pittige pot in Deventer waar krap met 0-1 gewonnen wordt. 1-1 spelen in Zwolle.quote:
Ja hij mag weg voor een goed bod en hij wil zelf ook wel. Heeft goeie ervaringen met Italië.quote:Op zondag 4 mei 2014 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nani beetje licht, Sanchez die van Barca? Lijkt me stug dat die daar heen gaat
nee beter met 10 man eerste divisie roepenquote:Op zondag 4 mei 2014 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zing je als je club degradeert? Juist ja, Hamas hamas joden aan het gas.
Heeft ook voor een deel te maken dat ze nooit echt hoefden, in de vorige seizoenen heeft die eindspurt het team beter gemaakt zeg maar, dat was nu niet eens nodigquote:Op zondag 4 mei 2014 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, we winnen ook met 1-2 bij Roda diep in de blessuretijd. Spelen gelijk tegen Cambuur en RKC. Pittige pot in Deventer waar krap met 0-1 gewonnen wordt. 1-1 spelen in Zwolle.
Tekenend voor het hele seizoen van Ajax.
Hamas Hamas Joden aan het gas zingen getuigt van een grote intelligentie inderdaad.quote:Op zondag 4 mei 2014 16:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee beter met 10 man eerste divisie roepen
Ik zie hem wel naar ManU gaan dan, Von Gohl zal hem toch wel willen, net als de andere topclubs daarquote:Op zondag 4 mei 2014 16:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja hij mag weg voor een goed bod en hij wil zelf ook wel. Heeft goeie ervaringen met Italië.
Hij verkiest Juve wel boven United. Op de competitie na alleen maar voordelen.quote:Op zondag 4 mei 2014 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie hem wel naar ManU gaan dan, Von Gohl zal hem toch wel willen, net als de andere topclubs daar
We gaan het zien, goeie speler, serie A is toch een stapje terug vandaar dat ik het niet verwachtquote:Op zondag 4 mei 2014 16:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij verkiest Juve wel boven United. Op de competitie na alleen maar voordelen.
quote:Op zondag 4 mei 2014 16:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Legia sowieso.
Maar ik denk dat ik naar de achterhoek verhuis later om trommelaar worden van de graafschap in de spinnekop, hun oude trommelaar heeft een stadion verbod#freenelis
[ afbeelding ]
samen met bennie jolink de graafschap supporteren wat wil je nog meer
[ afbeelding ]
Ah oke. Nog een tijdje in Zwolle gewoond op de Thomas a kempisstraat. Altijd wwl een zwak gehad voor die stadquote:
Kreeg er eentje op mn kop. Was best pijnlijkquote:
Ik ben blij dat ik van al jouw vrienden nog steeds als eerste genoemd wordquote:Op zondag 4 mei 2014 17:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Kreeg er eentje op mn kop. Was best pijnlijk
Rob de Nijs om de pijn te verzachten.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Kreeg er eentje op mn kop. Was best pijnlijk
Ik had de vorige ronde 44 puntenquote:
Hier, een sana voor je post :quote:Op zondag 4 mei 2014 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rob de Nijs om de pijn te verzachten.
Ik dit weekend maar 24 puntenquote:Op zondag 4 mei 2014 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik had de vorige ronde 44 punten
Nickgod ging los. Bijna mijn rondescore van de weken ervoor alleen overtroffenquote:Op zondag 4 mei 2014 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dit weekend maar 24 punten
Al speelden Cillessen, Janmaat, Beugelsdijk niet. Veltman kwam vanaf de bank. Bah.
Zivkovic had deze ronde 16 punten ,vorige ronde 10, ronde daarvoor 16. Goeie aankoop van me.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nickgod ging los. Bijna mijn rondescore van de weken ervoor alleen overtroffen![]()
[ afbeelding ]
WAAUWquote:Op zondag 4 mei 2014 15:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De filosofie van kutvoetbal omzetten in voetbal wat leuk is om naar te kijken.
Dat als start.
om 18:15 is de defintieve eindstand te zienquote:Op zondag 4 mei 2014 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opperkleurder heeft de SC groep gewonnen
Ik vind dat ik het prima heb gedaan in mijn eerste jaarquote:Op zondag 4 mei 2014 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
om 18:15 is de defintieve eindstand te zien
Ik word ieder jaar een stukje beter.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat ik het prima heb gedaan in mijn eerste jaar
ik ga los, bedanktquote:Op zondag 4 mei 2014 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is te zien.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En da's nog maar het topje van de ijsberg, hè? Ik ben er eentje van de harde hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |