Ik ben verkocht..quote:
Modric en özil is wel veel van het goede.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben verkocht..
Zolang Modric maar blijft.
Modric prefereer ik boven Özilquote:Op zondag 4 mei 2014 18:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Modric en özil is wel veel van het goede.
Je bent echt grappig.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zoveel teams in 1 korfbalcompetitie is toch niet leuk meer, man.
Waarom zou je Modric boven özil prefereren?quote:Op zondag 4 mei 2014 18:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We kunnen ook gaan vechten, mijn vuist kriebelt namelijk.
Omdat Modric de sleutel tot succes is, hij kan VM, CM en CAM spelen. Özil enkel op CAM.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom zou je Modric boven özil prefereren?
Ozil achter Suarez en dan Ronaldo en Bale op de flanken. En die laatste twee mogen niet verder dan 30 meter van het doel van de tegenstander komen. Achter Ozil zetten we Xabi A. en vooruit Modric de Middelmatige.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat Modric de sleutel tot succes is, hij kan VM, CM en CAM spelen. Özil enkel op CAM.
quote:
Virtueel 92e, krijg als het goed is nog 26 puntenquote:Op zondag 4 mei 2014 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
38e hier![]()
Jammer van die laatste ronde wel
Suarez?? Die is niet nodigquote:Op zondag 4 mei 2014 18:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ozil achter Suarez en dan Ronaldo en Bale op de flanken. En die laatste twee mogen niet verder dan 30 meter van het doel van de tegenstander komen. Achter Ozil zetten we Xabi A. en vooruit Modric de Middelmatige.
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 4 mei 2014 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Om 18:35 het seizoensoverzicht van de Eredivisie op de NOS + gesprek met drank de boer
Het is dat je geroyeerd bent.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Opflikkeren met die Benzema en gewoon de topscorer van de Premier League halen.
quote:
Geen dank. Rob heeft wel een paar klassiekertjes hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |