je kan die man geen gevoel voor ironie ontzeggenquote:Mourinho verbaasd over defensief Norwich City
21:31 – Chelsea-manager José Mourinho toonde zich na afloop verbaasd over de defensieve speelwijze van tegenstander Norwich City. The Canaries knokken volop tegen degradatie, maar leken zondag slechts voor een punt naar Stamford Bridge te zijn gekomen. Die tactiek leverde wel succes op: 0-0.
Chelsea lijkt door het puntenverlies definitief een streep door de landstitel te kunnen zetten, maar dat had Mourinho voor de aftrap al gedaan. "Er was slechts één team dat de winst nodig had om zijn kansen in leven te houden, maar ze hebben niet gespeeld om te winnen", zei de Portugese oefenmeester tegen SkySports over Norwich City.
Mourinho ging vooral voor het veiligstellen van de derde plaats. "En er was één ploeg die een punt nodig had om derde te worden, goed voor rechtstreekse plaatsing voor de Champions League, maar deze speelde juist voor de volle drie punten. Dus dat was een beetje tegenstrijdig", vervolgde Mourinho. "De speelwijze van Norwich City verraste me, maar iedereen moet zo spelen als hij zelf wil. Dat is niet mijn verantwoordelijkheid, maar die van hen. Zij hebben alleen maar verdedigd, maar dat is niet ons probleem. Wij hebben niet het recht om daar kritiek op te uiten."
Schaam je rens jij als allermans supporter.quote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 21:47 schreef Adames het volgende:
[..]
je kan die man geen gevoel voor ironie ontzeggen
Ik zou er niet vanuit gaanquote:Op zondag 4 mei 2014 22:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zou wat zijn als het achteraf toch blijkt te helpen
Ik ben er in elk geval pas dinsdag weer bij.quote:
Als je een last minute naar Tokyo kan pakken moet je dat doen he.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:44 schreef Elan het volgende:
Wat een dooie boel hier is het japanse beertje weer op vakantie?
en dat ook nog eens met een katerquote:Op zondag 4 mei 2014 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je je weer eens van je meest positieve kant laat zien.
quote:Op zondag 4 mei 2014 22:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Scoorde weer een aardig goaltje, heel apart met zijn hak volgens mij.
Leuk voor hemquote:
scheelt weer een puntje, maar ja als atleti verloor van barca zouden ze toch al geen kampioen zijn gewordenquote:
Jaap die in de kots rolt is veel leukerquote:
Limitlessquote:Op zondag 4 mei 2014 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Even een leuke film uitzoeken op Netflix
je hoopt gewoon op aankopen van ajaxquote:Op zondag 4 mei 2014 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen is maandag, ik heb het gevoel dat er weer boeiend voetbalnieuws naar buitenkomt.
de selectie van van gaalquote:Op zondag 4 mei 2014 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen is maandag, ik heb het gevoel dat er weer boeiend voetbalnieuws naar buitenkomt.
weet ik, is niet echt boeiendquote:Op zondag 4 mei 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja dat ook. da's wel een oefenstage he
Je bent zelf een zuurmans.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zuurmans heeft de weg weer gevonden naar dit topic.
Je bent zelf een topic.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zuurmans heeft de weg weer gevonden naar dit topic.
Gisteravond gedaan bij m'n ouders thuis. Geen foto's gemaakt.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey kapi, zou je niet nasi maken?
Groetjes Johannes
je bent zelf belgisch.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
De Belgische competitie
Anderlecht eindigt de officiele competitie op 10 punten afstand en staat er inmiddels nog maar 1 achter
Het water loopt me al in de mond als ik er aan denkquote:Op maandag 5 mei 2014 00:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gisteravond gedaan bij m'n ouders thuis. Geen foto's gemaakt.
Ik ga samen met Renequote:Op maandag 5 mei 2014 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar dat je naar The Other Woman bent geweest. Inso en ik zijn al geweest
Je bent zelf een other woman.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar dat je naar The Other Woman bent geweest. Inso en ik zijn al geweest
Je bent zelf een matige kutfilm.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:53 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben gister naar Divergent geweest. Ik heb zelden zo'n matige kutfilm gezien.
ken de hele film niet eensquote:Op maandag 5 mei 2014 00:53 schreef kapiteintje het volgende:
Kloptquote:Op maandag 5 mei 2014 00:53 schreef kapiteintje het volgende:
Mag niet klagen. weinig nieuws onder de zonquote:Op maandag 5 mei 2014 01:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goed man, met jou? Heb je gemist ouwe boef.
What's up in Southampton dan?quote:Op maandag 5 mei 2014 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mag niet klagen. weinig nieuws onder de zon
en bedankt
sterker nog ik verafschuw jequote:
niet veel, werken elke dag en FOK!ken. moet serieus een studie vindenquote:
Vanwaar die vijandigheid?quote:Op maandag 5 mei 2014 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
sterker nog ik verafschuw je
met je boeddhistische gelul en sarcastische ondertoon
Ging je opleiding tot luchtverkeersleider niet meer door?quote:Op maandag 5 mei 2014 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet veel, werken elke dag en FOK!ken. moet serieus een studie vinden
daar wat bijzonders?
Nee die kansen heb ik een beetje vergooid dit jaarquote:Op maandag 5 mei 2014 01:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ging je opleiding tot luchtverkeersleider niet meer door?
y?quote:Op maandag 5 mei 2014 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee die kansen heb ik een beetje vergooid dit jaar![]()
Stoppen met sporten, maandje weg moeten door drankprobleem enzovoort enzovoort.quote:
Bijna net zo spannend als mijn anekdote over banger hart.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben Boudewijn De Groot aan het luisteren. Vroeger standaard mijn slaapmuziek op een LP welteverstaan.
Tot zover mijn super spannende jeugd anekdote.
Tijd voor bier.
harde struggles dus en nu dan?quote:Op maandag 5 mei 2014 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stoppen met sporten, maandje weg moeten door drankprobleem enzovoort enzovoort.
Nu gaat het wel weer. Maar moet studie zoeken enzo, echt kut dat ik daar laatste 3 jaar niet over na heb gedachtquote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bijna net zo spannend als mijn anekdote over banger hart.
Dit begrijp je verkeerd, kapiteintje is in zijn boeddhistische fase.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
sterker nog ik verafschuw je
met je boeddhistische gelul en sarcastische ondertoon
wel, maar die werkt vaak savonds ook nog smiddags studeertquote:Op maandag 5 mei 2014 01:12 schreef Elan het volgende:
Maar Insootje je heb chick toch.
Dus je werkt veel.
En de rest van de dag zit je op FOK! beetje
Klaagt zij nooit?
aardig nummertje die 1equote:Op maandag 5 mei 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze stonden in ieder geval op de LP. Het is dat ik hier geen LPspeler heb noch de LP's. Ik denk dat er wel een direct verband tussen beide is eigenlijk
FOK! vriend Knut heeft een gruwelijke hekel aan Boudewijn dachti k. Nog een willekeurig feitje.quote:
Hoe komt 't?quote:Op maandag 5 mei 2014 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee die kansen heb ik een beetje vergooid dit jaar![]()
Doe eens rustig man.quote:
Dat is een nummer waar totaal niks mis mee is.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bijna net zo spannend als mijn anekdote over banger hart.
Dan kan ik mijn anekdote nogmaals vertellen, mijn vader vond dat ook niet. Maar het was ook het enige Nederlands wat ie sprak na zo'n 30 jaar studeren/werken.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is een nummer waar totaal niks mis mee is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |