Je bent zelf een zuurmans.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zuurmans heeft de weg weer gevonden naar dit topic.
Je bent zelf een topic.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zuurmans heeft de weg weer gevonden naar dit topic.
Gisteravond gedaan bij m'n ouders thuis. Geen foto's gemaakt.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey kapi, zou je niet nasi maken?
Groetjes Johannes
je bent zelf belgisch.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
De Belgische competitie
Anderlecht eindigt de officiele competitie op 10 punten afstand en staat er inmiddels nog maar 1 achter
Het water loopt me al in de mond als ik er aan denkquote:Op maandag 5 mei 2014 00:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gisteravond gedaan bij m'n ouders thuis. Geen foto's gemaakt.
Ik ga samen met Renequote:Op maandag 5 mei 2014 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar dat je naar The Other Woman bent geweest. Inso en ik zijn al geweest
Je bent zelf een other woman.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar dat je naar The Other Woman bent geweest. Inso en ik zijn al geweest
Je bent zelf een matige kutfilm.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:53 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben gister naar Divergent geweest. Ik heb zelden zo'n matige kutfilm gezien.
ken de hele film niet eensquote:Op maandag 5 mei 2014 00:53 schreef kapiteintje het volgende:
Kloptquote:Op maandag 5 mei 2014 00:53 schreef kapiteintje het volgende:
Mag niet klagen. weinig nieuws onder de zonquote:Op maandag 5 mei 2014 01:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goed man, met jou? Heb je gemist ouwe boef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |