What's up in Southampton dan?quote:Op maandag 5 mei 2014 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mag niet klagen. weinig nieuws onder de zon
en bedankt
sterker nog ik verafschuw jequote:
niet veel, werken elke dag en FOK!ken. moet serieus een studie vindenquote:
Vanwaar die vijandigheid?quote:Op maandag 5 mei 2014 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
sterker nog ik verafschuw je
met je boeddhistische gelul en sarcastische ondertoon
Ging je opleiding tot luchtverkeersleider niet meer door?quote:Op maandag 5 mei 2014 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet veel, werken elke dag en FOK!ken. moet serieus een studie vinden
daar wat bijzonders?
Nee die kansen heb ik een beetje vergooid dit jaarquote:Op maandag 5 mei 2014 01:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ging je opleiding tot luchtverkeersleider niet meer door?
y?quote:Op maandag 5 mei 2014 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee die kansen heb ik een beetje vergooid dit jaar![]()
Stoppen met sporten, maandje weg moeten door drankprobleem enzovoort enzovoort.quote:
Bijna net zo spannend als mijn anekdote over banger hart.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben Boudewijn De Groot aan het luisteren. Vroeger standaard mijn slaapmuziek op een LP welteverstaan.
Tot zover mijn super spannende jeugd anekdote.
Tijd voor bier.
harde struggles dus en nu dan?quote:Op maandag 5 mei 2014 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stoppen met sporten, maandje weg moeten door drankprobleem enzovoort enzovoort.
Nu gaat het wel weer. Maar moet studie zoeken enzo, echt kut dat ik daar laatste 3 jaar niet over na heb gedachtquote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bijna net zo spannend als mijn anekdote over banger hart.
Dit begrijp je verkeerd, kapiteintje is in zijn boeddhistische fase.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
sterker nog ik verafschuw je
met je boeddhistische gelul en sarcastische ondertoon
wel, maar die werkt vaak savonds ook nog smiddags studeertquote:Op maandag 5 mei 2014 01:12 schreef Elan het volgende:
Maar Insootje je heb chick toch.
Dus je werkt veel.
En de rest van de dag zit je op FOK! beetje
Klaagt zij nooit?
aardig nummertje die 1equote:Op maandag 5 mei 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze stonden in ieder geval op de LP. Het is dat ik hier geen LPspeler heb noch de LP's. Ik denk dat er wel een direct verband tussen beide is eigenlijk
FOK! vriend Knut heeft een gruwelijke hekel aan Boudewijn dachti k. Nog een willekeurig feitje.quote:
Hoe komt 't?quote:Op maandag 5 mei 2014 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee die kansen heb ik een beetje vergooid dit jaar![]()
Doe eens rustig man.quote:
Dat is een nummer waar totaal niks mis mee is.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bijna net zo spannend als mijn anekdote over banger hart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |