Daar hadden meer landen last vanquote:
Deed in 74 wel 'iedereen' mee van Oranje?quote:Op zondag 4 mei 2014 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]NL was het beste NL ooit, alleen 98 kwam daar in de buurt
Ja, enkel een debiel op doel.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Deed in 74 wel 'iedereen' mee van Oranje?
Mijn pa wordt altijd boos als het over Cruijff (en in mindere mate Van Hanegem) gaat. ''die klootzak heeft ons een WK gekost''.
ik vind spiderman maar kutquote:Op zondag 4 mei 2014 14:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
De eerste Spider-man blijft een toffe film.
Het begint een beetje in te zinken allemaal?quote:Op zondag 4 mei 2014 14:48 schreef Buitendam het volgende:
Potverdomme volgend jaar niet naar Kerkrade. Wat een luxe.
Ik heb gisteren wel een vreugdedansje gedaan toen NEC de 2-2 maakte, ja.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het begint een beetje in te zinken allemaal?
Ik vond het ongelooflijk dat Go Ahead het nog verneukte ook. Gelukkig was Ajax zo netjes.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb gisteren wel een vreugdedansje gedaan toen NEC de 2-2 maakte, ja.
Nog altijd ben ik er blij om.
Als Vermeer niet van origine een héél matige keeper is had iedereen gedacht dat het doorgestoken kaart was bij de 2-2.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vond het ongelooflijk dat Go Ahead het nog verneukte ook. Gelukkig was Ajax zo netjes.
Joh, Ajax heeft ook gelijkgespeeld tegen RKC, Cambuur en wel meer kutclubs.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als Vermeer niet van origine een héél matige keeper is had iedereen gedacht dat het doorgestoken kaart was bij de 2-2.
Gaat meer om de actie van Vermeer. In de slotminuten met zo'n consequenties voor Roda.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joh, Ajax heeft ook gelijkgespeeld tegen RKC, Cambuur en wel meer kutclubs.
Al met al was het maar een kut seizoen. Gelukkig nog een feestje in Turijn en een prachtige CL finale en dan op naar het WK.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als Vermeer niet van origine een héél matige keeper is had iedereen gedacht dat het doorgestoken kaart was bij de 2-2.
Misschien komt het door PSV, maar ik ben de laatste tijd wat pessimistisch geworden. WK's en EK's heb ik echt geen zin in. En het is dat Atletico in de finale zit, maar Chelsea en Madrid hebben het plezier wel echt grotendeels uit het toernooi gehaald voor mij. Minachting voor de toeschouwer om zo schandalig te spelen.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Al met al was het maar een kut seizoen. Gelukkig nog een feestje in Turijn en een prachtige CL finale en dan op naar het WK.
Nee inderdaad. Atleti speelt wel extreem attractief.quote:Op zondag 4 mei 2014 15:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Misschien komt het door PSV, maar ik ben de laatste tijd wat pessimistisch geworden. WK's en EK's heb ik echt geen zin in. En het is dat Atletico in de finale zit, maar Chelsea en Madrid hebben het plezier wel echt grotendeels uit het toernooi gehaald voor mij. Minachting voor de toeschouwer om zo schandalig te spelen.
Madrid tikt heerlijk rond manquote:Op zondag 4 mei 2014 15:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Misschien komt het door PSV, maar ik ben de laatste tijd wat pessimistisch geworden. WK's en EK's heb ik echt geen zin in. En het is dat Atletico in de finale zit, maar Chelsea en Madrid hebben het plezier wel echt grotendeels uit het toernooi gehaald voor mij. Minachting voor de toeschouwer om zo schandalig te spelen.
Echt hequote:Op zondag 4 mei 2014 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Atleti speelt wel extreem attractief.
quote:Op zondag 4 mei 2014 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Atleti speelt wel extreem attractief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |