Behalve dat, mentaliteitquote:Op zondag 4 mei 2014 18:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ozil achter Suarez en dan Ronaldo en Bale op de flanken. En die laatste twee mogen niet verder dan 30 meter van het doel van de tegenstander komen. Achter Ozil zetten we Xabi A. en vooruit Modric de Middelmatige.
Ik ben 48e.quote:
Suarez, Ronaldo en Bale. Dat zou veul goeds opleveren.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Behalve dat, mentaliteit
Özil mocht niet voor niks weg, wisselt briljante optredens af met veel meer onzichtbare wedstrijden. Modric is ontzettend belangrijk in het huidige Real.
En Suarez icm met Ronaldo en Bale
gisteren te veel gezopen jongen?
Die gunnen elkaar wel wat iddquote:Op zondag 4 mei 2014 19:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Suarez, Ronaldo en Bale. Dat zou veul goeds opleveren.
22 secondenquote:Op zondag 4 mei 2014 20:04 schreef JanCees het volgende:
Hoe lang zou 2 minuten stilte bij Blatter duren?
Ik was ook stil anders. Niet meegezongen.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik was netjes twee minuten stil en heb het volkslied meegezongen.
Zo hoort het Stijn en Rens generatie.
quote:Op zondag 4 mei 2014 20:20 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Lekker spannend nog in de Spaanse competitie.
Als T. Alderweireld speelt verliest Atleti, opvallend is dat.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:20 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Barcelona kan Real Madrid kampioen maken.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:20 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Meezingen met het volkslied doe ik niet aan. Stil zijn is genoeg.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik was netjes twee minuten stil en heb het volkslied meegezongen.
Zo hoort het Stijn en Rens generatie.
Die kan er dan ook geen reet vanquote:Op zondag 4 mei 2014 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als T. Alderweireld speelt verliest Atleti, opvallend is dat.
Waarvan? 9-0 Haxball overwinning op GGMM?quote:Op zondag 4 mei 2014 20:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die kan er dan ook geen reet van
Ben je alweer bijgekomen Johannes?
Au dat is pijnlijk voor die knulquote:Op zondag 4 mei 2014 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarvan? 9-0 Haxball overwinning op GGMM?
12 uur...quote:Op zondag 4 mei 2014 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik bedenk me net dat morgen op Bevrijdingsdag om 20:00 het luchtalarm afgaat. Beetje jammer.
Luchtalarm gaat niet door.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik bedenk me net dat morgen op Bevrijdingsdag om 20:00 het luchtalarm afgaat. Beetje jammer.
Dit kwam niet zo hard aan aangezien je diverse potjes daarvoor had verloren (tenzij je bij mij in het team zat natuurlijk).quote:Op zondag 4 mei 2014 20:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Au dat is pijnlijk voor die knul
Nee dat je mij eerst belachelijk maakte en je daarna verloor
GGMM is nu even "boodschappen doen" ?quote:Op zondag 4 mei 2014 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit kwam niet zo hard aan aangezien je diverse potjes daarvoor had verloren (tenzij je bij mij in het team zat natuurlijk).
Dat acht ik een zeer waarschijnlijke mogelijkheid.quote:
Ik denk dat het diep zit.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat acht ik een zeer waarschijnlijke mogelijkheid.
Bovendien heeft hij mij uit de OP van het Haxball topic verwijderd, alhoewel dit volgens mij reeds voor het verloren potje is gebeurd.
"Mad" zou ook een juiste benaming zijn voor het fenomeen wat wij GGMM noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |