Jawel hoor, zijn gewoon apps voor die je vertellen wanneer welke aflevering uitgezonden wordt voor de series die je volgt. Bijhouden is dus juist geen probleemquote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:27 schreef Fok-it het volgende:
Hoeveel series volgen jullie wel niet?voor diegene die in dit topic komen. Kan je toch nooit allemaal bijhouden
Welke? Ik heb namelijk wel eens dat ik aan een serie begin en dan vergeet dat ie weer verder gaat.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:52 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Jawel hoor, zijn gewoon apps voor die je vertellen wanneer welke aflevering uitgezonden wordt voor de series die je volgt. Bijhouden is dus juist geen probleem
Ik gebruik de website http://www.myepisodes.com/frontpage.php en daar is op Android ook een simpele, onofficiële app voor...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Welke? Ik heb namelijk wel eens dat ik aan een serie begin en dan vergeet dat ie weer verder gaat.
Welke app gebruik je dan? Want ik kon een tijdje terug niet echt een goede app vinden en gebruik nu de website op mijn mobiel en tablet.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:57 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik gebruik de website http://www.myepisodes.com/frontpage.php en daar is op Android ook een simpele, onofficiële app voor...
MyEpisodes Managerquote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:27 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Welke app gebruik je dan? Want ik kon een tijdje terug niet echt een goede app vinden en gebruik nu de website op mijn mobiel en tablet.
Ik keek even snel naar de omschrijving op IMDB van Legends (die andere ken ik) lijkt wel The Pretender.quote:
quote:who has an uncanny ability to transform himself into a different person for each job.
Op grond van de trailer denk ik meer aan Jason Bourne.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik keek even snel naar de omschrijving op IMDB van Legends (die andere ken ik) lijkt wel The Pretender.
[..]
Oh ja, die lijkt wel aardig te werken.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:11 schreef wc-eend het volgende:
[..]
MyEpisodes Manager
Erg simpel maar goed genoeg voor mij.
Stond wel in sickbeard maar nog niet gedownload zie ik netquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:26 schreef dabadbass het volgende:
Stond The After al in de lijst? Apocalyptische serie waarvan de pilot inmiddels is uitgezonden. Vooralsnog smaakt het naar meer, alhoewel de laatste minuut van de ep. mijn wenkbrauwen enigszins deden fronsen.
Seriesguide.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Welke? Ik heb namelijk wel eens dat ik aan een serie begin en dan vergeet dat ie weer verder gaat.
Jezus, dat wijf mag wel constante ondertiteling mee krijgen, dacht dat ze russisch praatte ofzo.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:26 schreef dabadbass het volgende:
Stond The After al in de lijst? Apocalyptische serie waarvan de pilot inmiddels is uitgezonden. Vooralsnog smaakt het naar meer, alhoewel de laatste minuut van de ep. mijn wenkbrauwen enigszins deden fronsen.
Ik erger me ook groen en geel aan dat accent ja.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:56 schreef JDx het volgende:
[..]
Jezus, dat wijf mag wel constante ondertiteling mee krijgen, dacht dat ze russisch praatte ofzo.
Ik ga vandaag beginnen aan Fargo en About a Boy, verder hebben we niet echt dezelfde smaak volgens mij. Orphan Black vond ik verschrikkelijk en GoT is niet mijn ding.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:04 schreef Leafeon672 het volgende:
Momenteel volg ik GoT, Fargo, The Americans en Orphan Black. Heeft er iemand nog aanraders voor nieuwe series?
Duurt nog wel een jaar voordat die serie te zien is, heeft pas net te horen gekregen dat ze een heel seizoen mogen maken. Vond het idee overigens wel leuk, maar de teksten zijn echt heel erg slecht.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:26 schreef dabadbass het volgende:
quote:Op zondag 4 mei 2014 15:43 schreef DragonFodder het volgende:
Mijn reactie na het zien van The After:
Erg jammer dat ze die zo snel hebben gecancelled.quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:27 schreef Fok-it het volgende:
Hoeveel series volgen jullie wel niet?voor diegene die in dit topic komen. Kan je toch nooit allemaal bijhouden
inderdaadquote:Op zondag 4 mei 2014 15:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Erg jammer dat ze die zo snel hebben gecancelled.
Ik dacht dat het aan mij lag maar dat is dus niet zoquote:Op zondag 4 mei 2014 13:56 schreef JDx het volgende:
[..]
Jezus, dat wijf mag wel constante ondertiteling mee krijgen, dacht dat ze russisch praatte ofzo.
Ik dacht dat ze doof wasquote:Op zondag 4 mei 2014 13:56 schreef JDx het volgende:
[..]
Mijn (ijdele) hoop is nog altijd gevestigd op Netflix voor een doorstartquote:Op zondag 4 mei 2014 15:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Erg jammer dat ze die zo snel hebben gecancelled.
Mja ze hebben het met Serenity wel redelijk afgesloten.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn (ijdele) hoop is nog altijd gevestigd op Netflix voor een doorstart
Vikings, Ressurection, 24.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:04 schreef Leafeon672 het volgende:
Momenteel volg ik GoT, Fargo, The Americans en Orphan Black. Heeft er iemand nog aanraders voor nieuwe series?
Banshee en Orphan Blackquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:56 schreef Thomas B. het volgende:
Nog iemand een goede tip voor een serie van vorig jaar of het jaar ervoor? Waar iig al minstens een seizoen van uit is gezonden.
Liefst geen politie vs boeven. Beetje teveel van gezien
Orphan Black al gezien. Erg vet idd..quote:
De boef is de politie in het geval van Banshee.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:03 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Orphan Black al gezien. Erg vet idd..
Banshee is volgens mij ook weer boeven en politie. Maar ik zal eens een poging wagen. Thanks!
Ik ben erg te spreken over deze twee series. Overigens geen crimineel/politie seriesquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:56 schreef Thomas B. het volgende:
Nog iemand een goede tip voor een serie van vorig jaar of het jaar ervoor? Waar iig al minstens een seizoen van uit is gezonden.
Bedankt voor de tips!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:32 schreef funrider het volgende:
[..]
Ik ben erg te spreken over deze twee series. Overigens geen crimineel/politie series
Ik weet niet wat je al wel/niet hebt gezien?
Les Revenants > The Returned (2012) (Frans gesproken, maar Engelse ondertiteling beschikbaar). Erg sterk.Veel beter dan rip-off Resurrection (2014) Seizoen 2 start helaas pas in 2015.
Suits (2011) heeft er inmiddels al 3 seizoenen op zitten en is erg de moeite waard om te kijken (mocht je het nog niet gezien hebben).
Ik zag dat die serie én met Twin Peaks (mijn "all time favo(u)rite") wordt vergeleken én op Netflix is te zien... ik ga er maar eens naar kijken dan (hoop wel dat als ik tot het einde kijk, op die vele vragen nog wel antwoorden komen dan in een nieuw seizoen). Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:59 schreef Itisbangin het volgende:
Les Revenants is echt een van de betere series van de afgelopen jaren. Vooral na het einde van het eerste seizoen zit je met een shitload vragen!
State of Affair ziet er ook wel aardig uit. Verder nergens geïnteresseerd in.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:22 schreef criminal_mind het volgende:
Hier een link met de nieuwe series trailers van NBC,
http://www.spoilertv.com/(...)-promos-us-only.html
Alleen Constantine zag er wel leuk uit.
Verschrikkelijk iddquote:Op zondag 4 mei 2014 13:56 schreef JDx het volgende:
[..]
Graag gedaan. Het zijn twee totaal verschillende series en Suits kijkt 'lekker' weg. Het is niet dé beste serie. Ik zit zelf aan het begin van seizoen 3.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:42 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips!
Suits zit ik ergens eind seizoen 2, maar moet zeggen dat ik er wel een beetje op uitgekeken begin te raken, Les Revenants ziet er wel erg goed uit iig.
Ik kijk best veel maar ik haak ook vaak weer af. Banshee is me iig goed bevallen gisteren
Ben er ook wel benieuwd naar, hij is al beschikbaar online maar zonder NL subs ga ik het niet redden met mijn kennis van de Franse taal.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dat Taxi, is dat in samenwerking op/gestolen van/vervolg op de films?Dan ben ik daar erg benieuwd naar namelijk!
Hahaha. Dat ook inderdaadquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:49 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Ben er ook wel benieuwd naar, hij is al beschikbaar online maar zonder NL subs ga ik het niet redden met mijn kennis van de Franse taal.
Handig inderdaad. Ik mis alleen een verwijzing naar de imdb-pagina.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:55 schreef Houniet het volgende:
http://www.alletvseries.com/
Best handig die site. Goed Nederlands overzicht.
Afgelopen weekens heb ik True Detective gezien. Opbouw begint langzaam, maar dan damn goed! Aanrader!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:04 schreef Leafeon672 het volgende:
Wow Gracepoint is echt exact hetzelfde als Broadchurch inc David Tennant. Zendt dat dan gewoon uit, al is dat natuurlijk al bij BBC America te zien geweest.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:55 schreef criminal_mind het volgende:
Trailers voor de nieuwe series van fox
http://www.spoilertv.com/(...)ok-trailers-for.html
Ben wel erg benieuwd naar Wayward Pines.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:12 schreef Tweek het volgende:
[..]
Wow Gracepoint is echt exact hetzelfde als Broadchurch inc David Tennant. Zendt dat dan gewoon uit, al is dat natuurlijk al bij BBC America te zien geweest.
Backstrom ziet er wel interessant uit.
Ziet er inderdaad ook interessant uit. Al beloofd M. Night's betrokkenheid niet zoveel goeds.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:28 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ben wel erg benieuwd naar Wayward Pines.
Deze serie staat in de top 10 van best beoordeelde series op IMDb, misschien eens proberen want ik ben bijna klaar met Breaking Bad.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:08 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Afgelopen weekens heb ik True Detective gezien. Opbouw begint langzaam, maar dan damn goed! Aanrader!
quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Deze serie staat in de top 10 van best beoordeelde series op IMDb, misschien eens proberen want ik ben bijna klaar met Breaking Bad.
jij lijkt me een Glee kijker.quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:54 schreef Seam het volgende:
[..]Waarde hechten aan imdb, enkel voor kleurloze film en serieliefhebbers.
Je kan ook verder lezen dan alleen het cijfer. De reviews zijn erg bruikbaar. IMDB is voor mij de beste site qua naslagquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:54 schreef Seam het volgende:
Moviemeter>>>>imdb altijd.quote:Op donderdag 15 mei 2014 03:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan ook verder lezen dan alleen het cijfer. De reviews zijn erg bruikbaar. IMDB is voor mij de beste site qua naslag
Grappig dat je het zegt, want ik vond Glee de eerste paar afleveringen fenomenaal als tragikomedie. Daarna werd het walgelijk, maar het had absoluut veel potentie. Maar ik ben dan ook geen 13 in een dozijn film/serieliefhebber die The Wire, Sopranos en Game of Thrones meesterlijk vind.quote:
Doen! Eerste seizoen heeft 8 afleveringenquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Deze serie staat in de top 10 van best beoordeelde series op IMDb, misschien eens proberen want ik ben bijna klaar met Breaking Bad.
Hier hetzelfde. IMDB is niet perfect, maar toch echt wel een zeer goede bron van informatie.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:02 schreef funrider het volgende:
Ik hecht wel wat waarde aan IMDB bij films en series. Maar als ik iets niet leuk vind dan blijf ik een serie met een hoog IMDB cijfer niet kijken omdat de gemiddelde persoon het goed vind
Fraaie site die alle tv series inderdaad. Overigens zijn er nog een paar fraaie andere zoals MijnSerie.nl, BesteSeries.nl en de Nachtvlinders.
Ik ben wel benieuwd naar Wayward Pines.
Heel ander soort serie dan BB, maar net als BB, staat TD zeer hoog genoteerd in mijn "top aller tijden-lijstje". Imo de beste serie van de laatste tijd (al maakt Fargo wat dat aangaat ook nog een kans, die serie heeft overigens wél meer weg van BBquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Trololol. Of gewoon 'lekker rebels'.quote:Op donderdag 15 mei 2014 03:44 schreef Seam het volgende:
[..]
Moviemeter>>>>imdb altijd.
[..]
Grappig dat je het zegt, want ik vond Glee de eerste paar afleveringen fenomenaal als tragikomedie. Daarna werd het walgelijk, maar het had absoluut veel potentie. Maar ik ben dan ook geen 13 in een dozijn film/serieliefhebber die The Wire, Sopranos en Game of Thrones meesterlijk vind.
Nee hoor, ik vind het allemaal sterke series, maar doorgeschoten in hun hyperrealisme en zogenaamde interessante karakterverdiepingen. Ik zie liever creatieve series met een interessant concept, als ik een realistisch portret wil ga ik wel een documentaire kijken of naar mijn werk.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:15 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Trololol. Of gewoon 'lekker rebels'.
Okok, ik was bang dat je ging zeggen dat het kutseries zijn. Maar ja, goede creatieve series met een interessant concept zijn lastig te vinden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het allemaal sterke series, maar doorgeschoten in hun hyperrealisme en zogenaamde interessante karakterverdiepingen. Ik zie liever creatieve series met een interessant concept, als ik een realistisch portret wil ga ik wel een documentaire kijken of naar mijn werk.
GoT vind ik top. The Sopranos vooralsnog nooit -helemaal- gezien, maar vind ik waarschijnlijk ook wel top. The Wire echter, lijkt me eigenlijk om exact deze reden idd maar weinig aan (paar keer aan begonnen en steeds weer afgehaakt).quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het allemaal sterke series, maar doorgeschoten in hun hyperrealisme en zogenaamde interessante karakterverdiepingen. Ik zie liever creatieve series met een interessant concept, als ik een realistisch portret wil ga ik wel een documentaire kijken of naar mijn werk.
Omdat het over homo's gaat en hij zelf homo is?quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Omg, waarom zou Magneto/Gandalf in vredesnaam in een lachband comedy (Vicious) willen spelen![]()
Ja helaas wel, in potentie zijn series beter dan films omdat er meer veel ruimte is voor ontwikkelingen. Maar dankzij ratings krijgen ze bijna nooit de kans. Almost Human leek me wel echt bijzonder te worden, maar viel toch tegen. Laatste echt creatieve serie in mijn ogen is Fringe.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:26 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Okok, ik was bang dat je ging zeggen dat het kutseries zijn. Maar ja, goede creatieve series met een interessant concept zijn lastig te vinden.
Ik snap niet helemaal wat het een met het ander te maken heeft.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:41 schreef Seam het volgende:
[..]
Omdat het over homo's gaat en hij zelf homo is?
Ik kan me voor stellen dat die rol hem wel aanspreekt omdat hij er een deel van zichzelf inziet, daarnaast wil hij misschien een statement maken door die serie. Kun je dat verband nou serieus niet zien?quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat het een met het ander te maken heeft.
Niet echt nee, ik snap niet zo goed wat de sexuele geaardheid van een acteur met zijn rol te maken heeft. Het gaat mij meer om het feit dat een acteur van zijn statuur in zo'n flauw lachband gebeuren speelt, dat had ik echt nooit van hem verwacht. Qua kwaliteit dus.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik kan me voor stellen dat die rol hem wel aanspreekt omdat hij er een deel van zichzelf inziet, daarnaast wil hij misschien een statement maken door die serie. Kun je dat verband nou serieus niet zien?
Misschien deed hij het gewoon omdat hij het een leuk projectje vond. De rol ligt qua persoonlijkheid wat dichter bij hem dan een Gandalf of Magneto, zei het een stuk minder over de top dan in de show natuurlijk. Hij en zijn tegenspeler kennen elkaar al jaren dus de kans om samen ergens in te spelen kan hem aangesproken hebben. Hij houd van het spelen in het theater, waar Vicious is opgenomen. Genoeg redenen om genoeg lol in je werk te hebben tijdens de opnames. Niet elke rol die hij aanneemt hoeft perse de volgende wereldrol te zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Niet echt nee, ik snap niet zo goed wat de sexuele geaardheid van een acteur met zijn rol te maken heeft. Het gaat mij meer om het feit dat een acteur van zijn statuur in zo'n flauw lachband gebeuren speelt, dat had ik echt nooit van hem verwacht. Qua kwaliteit dus.
Ik ga ook nog aan Friends beginnen, krijgt een 9.0/10 dus dat moet wel goed zijn!quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:54 schreef Seam het volgende:
Haha jij kijkt Friendsquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ga ook nog aan Friends beginnen, krijgt een 9.0/10 dus dat moet wel goed zijn!
Haha niet dus.quote:
Over Fargo hoor ik ook goede dingen. Maar ik twijfel nog. Ik vind de From Dust Till Dawn serie wel tof trouwens.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Haha niet dus.
Ik ben Fargo gaan kijken (want Coen broers) en inmiddels dus ook Breaking Bad en ben van plan om True Detective te gaan kijken.
Gewoon kijken, trust mequote:Op donderdag 15 mei 2014 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Over Fargo hoor ik ook goede dingen. Maar ik twijfel nog. Ik vind de From Dust Till Dawn serie wel tof trouwens.
Gebrek aan smaak kunnen we niet verhelpen helaas.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:43 schreef Karina het volgende:
OK als ik het niet leuk vind krijgen jullie er van langs
Dat vind ik nou zo een onzin. Ieders smaak is anders.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gebrek aan smaak kunnen we niet verhelpen helaas.
Daarom kun je ons dus ook niet verantwoordelijk houden als je het niet leuk vindt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vind ik nou zo een onzin. Ieders smaak is anders.
Ja dat was ook serieus bedoeld natuurlijkquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daarom kun je ons dus ook niet verantwoordelijk houden als je het niet leuk vindt.
Dat van mij evenzeer.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat was ook serieus bedoeld natuurlijk
Eerste aflevering van From Dusk Till Dawn wel gezien maar daarna gestopt, niet mijn smaak.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Over Fargo hoor ik ook goede dingen. Maar ik twijfel nog. Ik vind de From Dust Till Dawn serie wel tof trouwens.
Fargo is een echte aanrader! Heb de eerste vijf afleveringen bekeken op Netflix. Qua sfeer vind ik het iets weg hebben van No Country for Old Men (weet niet echt waarom).quote:Op maandag 19 mei 2014 13:44 schreef pindaplukker het volgende:
From dusk till dawn![]()
![]()
GoT![]()
![]()
Mad men vind ik het huidige seizoen wat minder. Don Draper op zn minst![]()
Californication is ook weer op zijn best![]()
Crisis zuigt hard
The 100, leuk bedacht, slecht uitgewerkt
Vandaag maar eens aan Fargo beginnen
Waarschijnlijk omdat Fargo gebaseerd is op de gelijknamige film die van dezelfde regisseurs zijn als No Country for Old Men.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:07 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Fargo is een echte aanrader! Heb de eerste vijf afleveringen bekeken op Netflix. Qua sfeer vind ik het iets weg hebben van No Country for Old Men (weet niet echt waarom).
Zelf gisteravond ook begonnen aan House of Cards (geniale rol van Kevin Spacey).
Ach, je vind dit seizoen van Californication ook sterkquote:Op maandag 19 mei 2014 22:11 schreef pindaplukker het volgende:
in èèn keer alle 5 de afleveringen van Fargo gekeken, echt fucking geniale serie
Iedereen mag z'n eigen mening hebben toch?quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:21 schreef Abed het volgende:
[..]
Ach, je vind dit seizoen van Californication ook sterk
Kan nu alweer niet wachten op vanavond.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:42 schreef OverRated het volgende:
[..]
Iedereen mag z'n eigen mening hebben toch?
Fargo wordt trouwens door veel mensen gezien als een van de beste series de van de afgelopen jaren. En daar ben ik het wel mee eens
Silicon Valley loopt gewoon nog ja. Verder was het vrij karig weer op comedy gebied. About a boy is best leuk, maar ook niet bijzonder. the Millers is vrij matig, Hello Ladies al gecancelled en de rest is niet eens het noemen waard (of ik vergeet iets).quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:08 schreef JDx het volgende:
[..]
Kan nu alweer niet wachten op vanavond.
Friends with better lives is gecancelled zag ik, Silicon Valley loopt nog? Waren er nog leuke comedy's dit seizoen?
Brooklyn Nine-Nine, topserie iddquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:17 schreef Tim86 het volgende:
rder was het vrij karig weer op comedy gebied. About a boy is best leuk, maar ook niet bijzonder. the Millers is vrij matig,
Er valt best wel wat weg in comedy land nu bijv. How I Met Your Mother is gestopt, Community gecancelled en bijna iedere nieuwe comedyserie ook al dood is, dus de ruimte is er wel..maar ja..quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Brooklyn Nine-Nine, topserie idd
About a boy is leuk om een keertje te kijken en verder vind ik het allemaal heel karig dit jaar. Wordt eigenlijk tijd dat er een grote serie als Two and a Half Men gecanceld wordt zodat er een vervanger nodig is
Om nog wat te hypen: die van vandaag vind ik de beste tot nu toequote:Op woensdag 21 mei 2014 16:08 schreef JDx het volgende:
[..]
Kan nu alweer niet wachten op vanavond.
Friends with better lives is gecancelled zag ik, Silicon Valley loopt nog? Waren er nog leuke comedy's dit seizoen?
Ik werd nou niet echt warm van de trailert.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:11 schreef pindaplukker het volgende:
in èèn keer alle 5 de afleveringen van Fargo gekeken, echt fucking geniale serie
Trailersquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik werd nou niet echt warm van de trailert.
Is voor mij voldoende.quote:
Pilot was tof in ieder gevalquote:
Maar het ging over nieuwe series. Van afgelopen jaar.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:10 schreef ChickenMan het volgende:
Er zijn nog genoeg lopende comedy-series hoor. Veep, Louie, The League en vast nog meer.
Thnx.quote:
Dat vond ik echt tof, lekker luchtig gevoel, mooie setting, mooie vrouwen (en mannen vast ook).quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:23 schreef Houniet het volgende:
Ja hoe is Graceland? Want daar wil ik misschien wel mee beginnen.
Ja maar daar is ook alles mee gezegd. De verhaallijn is 3x niks.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:27 schreef JDx het volgende:
[..]
Dat vond ik echt tof, lekker luchtig gevoel, mooie setting, mooie vrouwen (en mannen vast ook).
Zat er ook nog een verhaal in? Oh ja Djanglesquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:28 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Ja maar daar is ook alles mee gezegd. De verhaallijn is 3x niks.
Eerste seizoen was inderdaad leuk. Nog 20 daagjes tot seizoen 2.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:23 schreef Nickske1912 het volgende:
Graceland is een lekkere serie! Mag wel weer gaan beginnen van mij.
Ik skip seizoen 2 van Graceland, ga wel Gang Related kijken. Pilot was wel oke.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:23 schreef Nickske1912 het volgende:
Graceland is een lekkere serie! Mag wel weer gaan beginnen van mij.
Gang Related zet ik ook op m'n lijstje.
Zeker gave pilot. Ik ben ook benieuwd.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:20 schreef neggix het volgende:
Vond de pilot van "The After" ook nog wel oke, ben benieuwd wat ze daar allemaal mee gaan doen.
Crossbones begint pas vrijdag dus ik zou me niet te druk maken om de huidige reviews, die zijn van mensen die zijn ingehuurd om er over te beschrijven en dus per definitie waardeloos.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:32 schreef Japie77 het volgende:
Hmm Crossbones krijgt tot nu toe onwijs slechte reviews. Tot raar dat series waar je veel van verwacht vaak tegenvallen.
Dan ga ik toch maar Black Sails kijken denk ik.
Nee, maar wat is daar zo anders dan de 1001 andere politieseries?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:35 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik ben net klaar met het eerste seizoen van Chicago PD. Verrassend leuk.Meer mensen die deze serie volgen?
Hetzelfde als bij Chicago Fire (zelfde makers, overlap in verhaal zelfs). De characters worden goed uitgediept. Goede balans tussen spanning and diepgang. Ik vind het 2 van de betere series van de afgelopen 2 jaar.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:34 schreef DappereDodo77 het volgende:
[..]
Nee, maar wat is daar zo anders dan de 1001 andere politieseries?
Heel erg jammer dat de nadruk vooral op die kids wordt gelegd inderdaad. Concept is best interessant maar op basis van de eerste aflevering lijkt het wel een beetje een tienerserie. Heb tot dusver alleen de pilot gezien, maar ben wel nieuwsgierig genoeg om ieder geval nog de volgende episodes een kans te geven. Hopelijk wordt het nog wat.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:44 schreef JDx het volgende:
Hoe oud zijn de mensen die The 100 leuk vonden dan?
Net gekeken, maar dit is niveau Under the Dome meets Power Rangers toch? Echt wat slecht man, is echt iets voor kinderen. Beetje zoals die vampier films.
Mee eens. De uitgediepte storylines van de verschillende characters maken de serie de moeite waard. Het is een goede mengelmoes van harde politieactie en uitgediepte personages. Overigens vind ik Chicago Fire erg tof, dus dat speelt zeker mee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:57 schreef Libris het volgende:
[..]
Hetzelfde als bij Chicago Fire (zelfde makers, overlap in verhaal zelfs). De characters worden goed uitgediept. Goede balans tussen spanning and diepgang. Ik vind het 2 van de betere series van de afgelopen 2 jaar.
Dat ja. Ik had gehoopt op meer gevechten, maar het is ook allemaal geouwehoer. Ik ga het niet volgen.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:31 schreef Byzantynixschii het volgende:
Crossbones pilot was erg slecht. Plastic, slecht geacteerd, vervelende personages en het verhaal is precies hetzelfde als dat van Black Sails.
Klasse, daar heb ik op gewacht.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:55 schreef Tim86 het volgende:
Eerste 2 eps van Gang Related zijn echt heel tof
TV / Gang Related
Al wel in Engeland maar komt nu naar de VS toe. Vandaar dat hij in allerlei Amerikaanse lijstjes als nieuwe serie op duikt.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:46 schreef schijffie het volgende:
Is The Musketeers nog niet uitgezonden? Heb namelijk al wel het eerste seizoen op mijn HDD staan.
Overigens best vermakelijk.
Battlestar Galactica (2004) lijkt er wel op qua soort serie. Grioep mensen vast op een schip, continu in gevaar door een onbekende vijand, spionnen onder de mensen, veel mysterie enzo.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:59 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik mis echt weer zo'n serie als Lost. Daar zat ik echt helemaal in en is ook de enige serie die ik echt een paar keer opnieuw gekeken heb.
BsGquote:Op maandag 2 juni 2014 19:06 schreef Mirel het volgende:
[..]
Battlestar Galactica (2004) lijkt er wel op qua soort serie. Grioep mensen vast op een schip, continu in gevaar door een onbekende vijand, spionnen onder de mensen, veel mysterie enzo.
Hmmz, die blije flauwekul gaat het helaas niet worden voor mij.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:55 schreef Tim86 het volgende:
Eerste 2 eps van Gang Related zijn echt heel tof
TV / [USA] Gang Related
Blije flauwekul? Andere serie gezien blijkbaar.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:31 schreef APK het volgende:
[..]
Hmmz, die blije flauwekul gaat het helaas niet worden voor mij.
Eerste aflevering waar ze een mijn aan die geldauto hangen en elkaar daarna allemaal feliciteren op kantoor alsof ze een bestelling bij Manutan goed afgehandeld hebben.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:37 schreef Tim86 het volgende:
Blije flauwekul? Andere serie gezien blijkbaar.
Jij hebt ook geen smaakquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:39 schreef APK het volgende:
[..]
Eerste aflevering waar ze een mijn aan die geldauto hangen en elkaar daarna allemaal feliciteren op kantoor alsof ze een bestelling bij Manutan goed afgehandeld hebben.
Die serie toch?
Met o.a. de Nederlandse Katja Herbersquote:Manhattan
Set in Los Alamos, N.M., at the Manhattan Project during the race to build the world’s first atomic bomb, “Manhattan” explores the cost of secrets and the corrosive effect they have on individuals, families and their relationships.
Ook benieuwd naar, van de maker van Greek en een van de acteurs uit Greek was het.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:51 schreef motorbloempje het volgende:
Gisteren is Chasing Life uitgezonden. Die ga ik maar 's aanslingeren morgen
Klinkt interessant, dank voor de tip!quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:56 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Met o.a. de Nederlandse Katja Herbers
Daar ben je dan vast ook doorheen gevlogen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:48 schreef Seam het volgende:
Misschien niet meer echt nieuw, maar wel nieuw voor mij. Afgelopen week Banshee ontdekt dankzij de vele tips hier. Wat een fenomenale serie
Zeker. Ook al een eigen topic.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:59 schreef Sorella het volgende:
Is penny dreadful al genoemd soort van horror/drama serie van de zender showtime.
Doet me denken aan Helix dit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:05 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik ben trouwens best benieuwd naar The Strain
Guillermo del Toro heeft wel een paar aardige Spaanse horrorfilms gemaakt, dus mijn verwachtingen zijn hoogquote:
De serie is gebaseerd op een boekentrilogie medegeschreven door del Toro. Die was al goed en de trailers zien er ook zeer goed uit...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:14 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Guillermo del Toro heeft wel een paar aardige Spaanse horrorfilms gemaakt, dus mijn verwachtingen zijn hoog
Klinkt interessant.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:56 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Met o.a. de Nederlandse Katja Herbers
Ik zou Banshee toch een kans geven. Het wordt steeds beter.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:23 schreef Discombobulate het volgende:
Net 1e ep gezien van Crossbones, maar jezus zeg wat is die serie bagger..
Ook begonnen aan Banshee, maar dat trekt me niet echt, wat een hoop inconsistenties.
Iemand nog aanraders?
Dat wordt tijd!quote:Op maandag 16 juni 2014 16:28 schreef Houniet het volgende:
Shit, Fargo doet het zo goed op IMDB, toch maar eens checken.
Vind je? Op Metacritic heeft het maar een score van 48....quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:48 schreef pindaplukker het volgende:
Net de pilot van Dominion gekeken, ziet er niet verkeerd uit
Ik ga sowieso nooit uit van ratings. Zat films en series die bijvoorbeeld op imdb een slecht rating hebben terwijl ik het wel een toffe film vond.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:32 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Vind je? Op Metacritic heeft het maar een score van 48....
Dat kan ookquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:38 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Ik ga sowieso nooit uit van ratings. Zat films en series die bijvoorbeeld op imdb een slecht rating hebben terwijl ik het wel een toffe film vond.
Het enige slechte van Dominion is de rommelige start, het zou het vervolg op de film Legion moeten zijn. De link tussen film en serie is vrij rommeling en chaotisch.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:32 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Vind je? Op Metacritic heeft het maar een score van 48....
quote:
Metacrit is vaak wel wat betrouwbaarder dan de gewone IMDb rating.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:38 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Ik ga sowieso nooit uit van ratings. Zat films en series die bijvoorbeeld op imdb een slecht rating hebben terwijl ik het wel een toffe film vond.
Het enige slechte van Dominion is de rommelige start, het zou het vervolg op de film Legion moeten zijn. De link tussen film en serie is vrij rommeling en chaotisch.
Heb je Undateables weleens gezien? Is met die kerel van Whitney. En die blonde chick van Ground Floorquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:23 schreef JDx het volgende:
[..]
Metacrit is vaak wel wat betrouwbaarder dan de gewone IMDb rating.
Maar goed, mijn favoriete film had ook maar een 62 ofzo.
Edit: oh nee een 24
Undateable bedoel je? Chris D'elia is geniaal, Whitney vonden wij echt super leuk thuis.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je Undateables weleens gezien? Is met die kerel van Whitney. En die blonde chick van Ground Floor![]()
Bijzonder is het verder niet..best wel wat cliché dingetjes, maar kijkt lekker weg. Zijn nu 8 afleveringen van
Undateable iddquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:47 schreef JDx het volgende:
[..]
Undateable bedoel je? Chris D'elia is geniaal, Whitney vonden wij echt super leuk thuis.
Ga het vanavond proberen!
Dacht hoe kan ik daar nou overheen hebben gekeken, maar het is pas net uit.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:23 schreef JDx het volgende:
[..]
Metacrit is vaak wel wat betrouwbaarder dan de gewone IMDb rating.
Maar goed, mijn favoriete film had ook maar een 62 ofzo.
Edit: oh nee een 24
Dat kan ik je alvast vertellen word het helaas niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:47 schreef Leafeon672 het volgende:
Halt And Catch Fire ging echt nergens over. Heb wel zin in Tyrant volgende week, hopelijk wordt het net zo goed als Fargo en The Americans.
Nee? Leg eens uitquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:56 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat kan ik je alvast vertellen word het helaas niet.
Ik zat mezelf al een beetje op te hypen voor de seriequote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:58 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Er staat 1 review op Metacritic van een 6. Dan gaat het niet meer worden denk ik.
Nee hoor. Maar de kans is een stuk groter als de critici goeie cijfers geven dat het een topper word dan als ze een slecht cijfer geven.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:10 schreef Nickske1912 het volgende:
Jullie hechten echt veel te veel waarde aan wat sommige zogenaamde critics ergens van vinden.
Ik had hier echt weinig van verwacht, maar vond de pilot echt supertof. Ik vond Legion maar een brakke film, maar dat boeit voor dit verhaal verder weinig (speelt zich ook 25 jaar later af).quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:48 schreef pindaplukker het volgende:
Net de pilot van Dominion gekeken, ziet er niet verkeerd uit
Mijn favo reviewers (Douxreviews voor de liefhebbers) vinden deze pilot dan weer helemaal niets. Slecht accent van ASH en te veel clichés.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had hier echt weinig van verwacht, maar vond de pilot echt supertof. Ik vond Legion maar een brakke film, maar dat boeit voor dit verhaal verder weinig (speelt zich ook 25 jaar later af).
Echt verrassend leuk. Zag er ook erg goed uit allemaal qua sets etc
Zijn accent was het enige minpunt voor mij ja, maar dat is ook omdat het gewoon echt vreemd is om hem überhaupt met een ander accent te horen spreken. Clichés vond ik verder wel meevallen. Tenzij je echt te flauw/kritisch gaat kijken, maar dan kan je bijna elke serie en film wel neersabelen omdat bijna alles al eens gedaan is en bepaalde plotlijnen dan al snel cliché kunnen worden genoemd.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:43 schreef DoomCow het volgende:
[..]
Mijn favo reviewers (Douxreviews voor de liefhebbers) vinden deze pilot dan weer helemaal niets. Slecht accent van ASH en te veel clichés.
Ik laat hem (voorlopig) nog links liggen
Nope.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:44 schreef RobbieBoy het volgende:
Is er al een start datum bekend van emerald city ? https://www.mijnserie.nl/(...)-weg-naar-de-wizard/
Heb de pilot ook maar even gekeken en die was best aardig. Legion had ik nog niet gezien en daarom maar even gekeken voor de 'voorgeschiedenis'. Dat had ik beter niet kunnen doen.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had hier echt weinig van verwacht, maar vond de pilot echt supertof. Ik vond Legion maar een brakke film, maar dat boeit voor dit verhaal verder weinig (speelt zich ook 25 jaar later af).
Echt verrassend leuk. Zag er ook erg goed uit allemaal qua sets etc
Alleen al naar Rhona Mitra kijken maakt het de moeite waard.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:56 schreef Friday12 het volgende:
The Last Ship pilot is er eens zien of het leuk is
quote:Op maandag 23 juni 2014 14:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alleen al naar Rhona Mitra kijken maakt het de moeite waard.
TV / [USA] The Last Ship #1 - Set Sail for Summerquote:Op maandag 23 juni 2014 13:56 schreef Friday12 het volgende:
The Last Ship pilot is er eens zien of het leuk is
Nicequote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
TV / [USA] The Last Ship #1 - Set Sail for Summer
ik ga 'm volgen voorlopig, toch niks beters tijdens zomer
Jammer dat dit het USA nieuwe series topic isquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik ben nu halverwege de 10-delige serie Cordon. Deze Vlaamse serie gaat over een virusuitbraak in Antwerpen. Vanwege deze uitbraak wordt een hele wijk afgesloten van de buitenwereld. Dit leid tot chaos en anarchie.
Ondanks dat sommige dingen wat simpel uitgewerkt zijn toch een vermakelijke en spannende serie. Voor een Nederlandstalige serie behoorlijk bloederig.
Oeps, sorry.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:38 schreef JDx het volgende:
[..]
Jammer dat dit het USA nieuwe series topic is
Net zoals bij Fargo dus, zo zonde.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:39 schreef cva het volgende:
kheb het zelf niet gezien , maar van vrienden gehoord dat het einde nogal een teleurstelling is
Fargo had best een mooi einde hoor.quote:
Is het wat? Nog geen tijd gehad om te kijken, de trailer leek veelbelovend.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
TV / [USA] The Last Ship #1 - Set Sail for Summer
ik ga 'm volgen voorlopig, toch niks beters tijdens zomer
Ik vond de eerste aflevering tof, maar geen idee hoe ze nu verder gaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Is het wat? Nog geen tijd gehad om te kijken, de trailer leek veelbelovend.
OK nou ik ga sowieso kijken natuurlijk. Series over de aarde die vergaat (daar ging het toch over dacht ik?) houd ik wel van.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:42 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik vond de eerste aflevering tof, maar geen idee hoe ze nu verder gaan.
Ik had er van tevoren niks over gelezen dus ik kwam er "koud" in. Zag dat het ergens populair was, dus maar even gekeken.
Ik heb het idee dat er echt niets origineels aan de serie isquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
OK nou ik ga sowieso kijken natuurlijk. Series over de aarde die vergaat (daar ging het toch over dacht ik?) houd ik wel van.
Globale pandemie.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
OK nou ik ga sowieso kijken natuurlijk. Series over de aarde die vergaat (daar ging het toch over dacht ik?) houd ik wel van.
Ach ik houd wel van dat themaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:45 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er echt niets origineels aan de serie is.
Nou ja net zoiets dusquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Globale pandemie.
Wil niet spoileren dus meer zeg ik lekker niet
Ik zou ook The Strain in de gaten houden (geproduceerd door Guillermo del Toro).quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ik houd wel van dat themaZIt ook te wachten op de eerste 'echte' aflevering van 'After'.
Helix is ook zoiets geloof ik maar die ben ik na 2 of 3 afleveringen gestopt te kijken. Al ga ik die denk ik een tweede kans geven.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja net zoiets dusIk heb ooit een miniserie gezien die ook over zoiets ging, weet de titel niet meer helaas, maar die vond ik ook tof.
Volgens mij heb ik die op mijn lijstje staan. En Helix ga ik ook weer volgen, ook weer een beetje hetzelfde thema eigenlijkquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:48 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik zou ook The Strain in de gaten houden (geproduceerd door Guillermo del Toro).Begint half juli op FX
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Helix is ook zoiets geloof ik maar die ben ik na 2 of 3 afleveringen gestopt te kijken. Al ga ik die denk ik een tweede kans geven.
Heb je In The Flesh al gezien? Vond dat best wel een goede serie.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die op mijn lijstje staan. En Helix ga ik ook weer volgen, ook weer een beetje hetzelfde thema eigenlijk
[..]![]()
Oh nee die ken ik niet. Ben momenteel BSG opnieuw aan het kijken die is wel bijna klaar nu. Ik ga In The Flesh even opzoeken. Ah miniserie zie ik, die kan ik wel even tussendoor bekijken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:51 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Heb je In The Flesh al gezien? Vond dat best wel een goede serie.
Het begin was niet fijn nee, maar daarna vond ik het wel tof worden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nee die ken ik niet. Ben momenteel BSG opnieuw aan het kijken die is wel bijna klaar nu. Ik ga The Flesh even opzoeken.
OT wat betreft nieuwe series, Dominion gekeken van de week, weet nog niet of het wat is eigenlijk. Beetje rommelig wel. Maar ik geef het nog een kans.
Het was in ieder geval wel stukken beter dan Legion. Erg veel goede SciFi is er verder ook niet op het moment.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:54 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het begin was niet fijn nee, maar daarna vond ik het wel tof worden.
Ik vind Continuüm best tof. Under the Dome gaat weer beginnen geloof ik. Ik zag in ieder geval een special. En nog wel meer vermakelijk spul, maar geen echt bijzondere series nu nee.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het was in ieder geval wel stukken beter dan Legion. Erg veel goede SciFi is er verder ook niet op het moment.
Continuüm heb ik nog niet gezien, die voeg ik even toe aan mijn lijstje.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik vind Continuüm best tof. Under the Dome gaat weer beginnen geloof ik. Ik zag in ieder geval een special. En nog wel meer vermakelijk spul, maar geen echt bijzondere series nu nee.
Misschien was het deze:quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja net zoiets dusIk heb ooit een miniserie gezien die ook over zoiets ging, weet de titel niet meer helaas, maar die vond ik ook tof.
Nee het was niet The Stand, het speelde in Australië dacht ik.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:25 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Misschien was het deze:
The Stand
Deze is ook wel een aanrader:
The Andromeda Strain
De locaties zagen er zeer mooi uit, maar ik vond sommige van de dialogen niet zo sterk, vooral die met Molly. Hopelijk komt daar in de loop van het seizoen nog verandering in. Ben wel benieuwd naar de rest van het seizoen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:53 schreef Japie77 het volgende:
Tyrant wordt tot nu toe goed beoordeeld op IMDB:
Tyrant (TV Series 2014– ) - IMDb
Een 8,6 tot nu toe. Zal nog wel wat zakken. Maar wat denk ik wel erg cool is aan Tyrant, dat voor het eerst je een amerikaanse serie krijgt waarin je je kunt identificeren met de andere kant, namelijk de Moslimterroristen. Lijkt mij erg interessant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Niet voor het eerst. Mijn geliefde Battlestar Galactica deed het al zo'n 8 jaar geleden alquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:53 schreef Japie77 het volgende:
Tyrant wordt tot nu toe goed beoordeeld op IMDB:
Tyrant (TV Series 2014– ) - IMDb
Een 8,6 tot nu toe. Zal nog wel wat zakken. Maar wat denk ik wel erg cool is aan Tyrant, dat voor het eerst je een amerikaanse serie krijgt waarin je je kunt identificeren met de andere kant, namelijk de Moslimterroristen. Lijkt mij erg interessant.
zo onverwachtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:22 schreef pindaplukker het volgende:
Ik neem al mijn woorden terug over Dominion. Net episode 2 gekeken, wat een bagger is dat zeg.
Die heb ik gezien ja, deed me een beetje aan Smallville denken op een of andere manier. Zag er zeker goed uit, ik dacht eerst dat het de trailer van een film was.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:40 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zo onverwacht![]()
iemand de (gelekte) pilot van The Flash al gezien? duurt nog even voordat het echt begint, maar ziet er goed uit!
Wel grappig dat ze nu ineens superkrachten introduceren in de wereld van Arrow...ben benieuwd of daar in het nieuwe seizoen van Arrow ook wat mee gedaan gaat worden...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb ik gezien ja, deed me een beetje aan Smallville denken op een of andere manier. Zag er zeker goed uit, ik dacht eerst dat het de trailer van een film was.
Ow ik heb Arrow nooit gevolgd maar ik meende wel iets te herkennen uit trailers en zo, al zat ik meer aan de Green Arrow te denken uit Smallville (of is dat dezelfdequote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Wel grappig dat ze nu ineens superkrachten introduceren in de wereld van Arrow...ben benieuwd of daar in het nieuwe seizoen van Arrow ook wat mee gedaan gaat worden...
Andere serie, andere acteur, maar Arrow is hetzelfde personage als Green Arrow, jaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow ik heb Arrow nooit gevolgd maar ik meende wel iets te herkennen uit trailers en zo, al zat ik meer aan de Green Arrow te denken uit Smallville (of is dat dezelfde).
Ja ik bedoelde het personage, OK dat is dus inderdaad dezelfde. Als ik alles heb gekeken wat ik nog wil kijken komt die misschien nog aan de beurtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:22 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Andere serie, andere acteur, maar Arrow is hetzelfde personage als Green Arrow, ja...en best een prima serie
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde het personage, OK dat is dus inderdaad dezelfde. Als ik alles heb gekeken wat ik nog wil kijken komt die misschien nog aan de beurt
Jaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]...met alle nieuwe series die er elke zoveel maanden weer bijkomen kan dat best even duren
quote:Better Call Saul', de spin-off van de waanzinnig populaire serie 'Breaking Bad', krijgt een tweede seizoen, ook al moet het eerste seizoen van de spin-off nog worden uitgezonden. Bron
Under the Dome...daar kon ik niet echt inkomenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:29 schreef Karina het volgende:
[..]
JaEn volgens mij begint Under the Dome ook weer binnenkort, ik zag in ieder geval al een s02e00 voorbijkomen. Maar dat is geen nieuwe serie natuurlijk
Vanmiddag nog even The Last Ship kijken, ben benieuwd, het lijkt me tof.
En van die Eric Dane lines...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:41 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Under the Dome...daar kon ik niet echt inkomen![]()
De pilot van The Last Ship was...erg Michael Bay...vermakelijk, veel explosies, en een clichematig plot en ditto personages...maar prima dom vermaak voor de zomer...
Rhona Mitraquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En van die Eric Dane lines...Erg stereotype Amerikaans. En dan zo'n Britse gheyle dokter aan boord. Puick vermaakpotentieel. Hoop dat het niet zo slecht wordt als die andere serie van vorig jaar over die lui op een eiland die zich van de regering distantieerden ofzo, weet neit eens meer wat 't precies was/hoe 't heette.
Pcies!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:02 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Rhona Mitra...die Eric Dane is wel enorm slecht, trouwens...
Oh ja, die!quote:Volgens mij was dat 'Last Resort'...ook al zo'n door het amerikaanse leger gesponsorde serie vol mooie mensen, ontploffingen, en een verbazingwekkend gebrek aan uitgewerkt plot...
Ik heb het altijd druk in het pilot-seizoen, want ik kijk allesquote:
Ja ok. Maar daar kan je trouwens een hele discussie op los laten. Waarom zou je wel constant het gedrag van overheden (vooral de amerikaanse overheid) "supporteren" en niet het gedrag van zogenaamde terroristen. Ik bedoel als er een aggresieve groep is in de wereld die dmv geweld zijn doel probeert te bereiken is het de USA goverment wel. Dus in mijn ogen is de USA goverment de grootste terrorist.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:47 schreef Mirel het volgende:
[..]
Niet voor het eerst. Mijn geliefde Battlestar Galactica deed het al zo'n 8 jaar geleden al![]()
Battlestar: Iraqtica - Does the hit television show support the Iraqi insurgency?
Ik merkte de eerste keer niet eens op dat ik eigenlijk voor zelfmoordaanslagen en terrorisme was binnen de serie![]()
Mij leek Power en The Last Ship ook wel interessant. Maar valt tegen dus?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:40 schreef poker4lifee het volgende:
Tyrant vind ik tot nu toe wel de beste nieuwe serie. Stuk beter dan Gang Related, Dominion, Power en The last ship.Hopelijk maakt ie het waar.
Khaleesi (Emilia Clarke) van Game of Thronesquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:47 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Mij leek Power en The Last Ship ook wel interessant. Maar valt tegen dus?
The Leftovers gaat denk ik ook wel een toppertje worden.
Wat is dat trouwens voor lekker ding op je avatar?
Vind ik niet zo heel erg, dat is met Under the dome ook, stelt niet zoveel voor maar wel aardig om te kijken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:57 schreef poker4lifee het volgende:
Ja zijn wel oke wegkijk series maar vind ze niet echt diepgang hebben ofzo.
Ja dat is echt een hele mooie vrouw. Maar ik heb haar nog nooit zien lachen in de serie dus vandaar dat ik haar niet herkende waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Khaleesi (Emilia Clarke) van Game of ThronesAanraderr
Ja zijn wel oke wegkijk series maar vind ze niet echt diepgang hebben ofzo.
Veel GoT-fans vinden haar juist de slechtste actricequote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:31 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ja dat is echt een hele mooie vrouw. Maar ik heb haar nog nooit zien lachen in de serie dus vandaar dat ik haar niet herkende waarschijnlijk.
In het echt ziet ze er toch veel minder mooi uit zie ik nu. Dan kan ze wel heel goed acteren.
Echt? Ik vind die lilliputter en haar de beste eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:38 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Veel GoT-fans vinden haar juist de slechtste actrice.
Euh, filmpje is al een half jaar oud hoorquote:Op maandag 30 juni 2014 19:53 schreef dabadbass het volgende:
Iemand al de teaser van The Strain gezien?
Oh...my bad..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:46 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Euh, filmpje is al een half jaar oud hoor.
Deze trailer is wat recenterquote:Op dinsdag 1 juli 2014 07:48 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Oh...my bad..
Ik kon nog geen ander materiaal vinden, dus dacht wellicht is het nog 'nieuw'
En GTST vind je zeker top, door de goede acteer prestaties.quote:Op woensdag 2 juli 2014 07:09 schreef Leafeon672 het volgende:
Het acteerwerk in Tyrant komt zo amateuristisch over. Ik ben voorlopig even klaar met de serie...
Als men aan het einde van het seizoen er nog enthousiast over is geef ik het misschien een tweede kans.
Dat Engels praten constant begin ik nu wel een beetje jammer te vindenquote:
Under the Dome was dan ook heel erg slecht.quote:Op donderdag 3 juli 2014 05:43 schreef Trebo het volgende:
Na alle pak em beet top 20 series te hebben bekeken, vind ik gewoon geen 1 serie meer leuk..
Ik kijk uit naar Boardwalk Empire (laatste seizoen helaas) en Ray Donovan.
Maar dan houdt het ook wel op.. Unter the Dome, Blacklist.. ik vind het allemaal niks
Zijn beide niks. Eigenlijk alleen Fargo was leuk. En True Detective was goed gemaakt, maar extreem wazig.quote:Op donderdag 3 juli 2014 05:43 schreef Trebo het volgende:
Na alle pak em beet top 20 series te hebben bekeken, vind ik gewoon geen 1 serie meer leuk..
Ik kijk uit naar Boardwalk Empire (laatste seizoen helaas) en Ray Donovan.
Maar dan houdt het ook wel op.. Unter the Dome, Blacklist.. ik vind het allemaal niks
Bij True Detective kom ik de eerste 10 minuten al niet door zonder in slaap te vallen. Ik verwacht niet dat ik nog een poging ga wagen om het te zien.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:53 schreef JDx het volgende:
[..]
Zijn beide niks. Eigenlijk alleen Fargo was leuk. En True Detective was mooi gemaakt, maar extreem wazig.
Dat hoeft dan ook niet, wordt niet beter ofzo, zoals bij Breaking Bad, daar moesten sommige mensen even door het eerste seizoen worstelen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Bij True Detective kom ik de eerste 10 minuten al niet door zonder in slaap te vallen. Ik verwacht niet dat ik nog een poging ga wagen om het te zien.
Vond er ook niet veel aan, maar was wel goed gemaakt, dat kan ik erover zeggen haha.quote:
*acteerprestatiesquote:Op donderdag 3 juli 2014 05:20 schreef editoor het volgende:
[..]
En GTST vind je zeker top, door de goede acteer prestaties.
Matige oneliner.quote:
Ik was groot fan van The Big C, ik zet Chasing Life dan ook op mijn lijst. Ik vind alleen ABC Family series vaak wat tegenvallen, ik wacht nog even de reacties af.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
Chasing Life is een beetje een variant op 'The Big C', maar dan in de category ABC family. Best OK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |