Jawel hoor, zijn gewoon apps voor die je vertellen wanneer welke aflevering uitgezonden wordt voor de series die je volgt. Bijhouden is dus juist geen probleemquote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:27 schreef Fok-it het volgende:
Hoeveel series volgen jullie wel niet?voor diegene die in dit topic komen. Kan je toch nooit allemaal bijhouden
Welke? Ik heb namelijk wel eens dat ik aan een serie begin en dan vergeet dat ie weer verder gaat.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:52 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Jawel hoor, zijn gewoon apps voor die je vertellen wanneer welke aflevering uitgezonden wordt voor de series die je volgt. Bijhouden is dus juist geen probleem
Ik gebruik de website http://www.myepisodes.com/frontpage.php en daar is op Android ook een simpele, onofficiële app voor...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Welke? Ik heb namelijk wel eens dat ik aan een serie begin en dan vergeet dat ie weer verder gaat.
Welke app gebruik je dan? Want ik kon een tijdje terug niet echt een goede app vinden en gebruik nu de website op mijn mobiel en tablet.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:57 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik gebruik de website http://www.myepisodes.com/frontpage.php en daar is op Android ook een simpele, onofficiële app voor...
MyEpisodes Managerquote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:27 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Welke app gebruik je dan? Want ik kon een tijdje terug niet echt een goede app vinden en gebruik nu de website op mijn mobiel en tablet.
Ik keek even snel naar de omschrijving op IMDB van Legends (die andere ken ik) lijkt wel The Pretender.quote:
quote:who has an uncanny ability to transform himself into a different person for each job.
Op grond van de trailer denk ik meer aan Jason Bourne.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik keek even snel naar de omschrijving op IMDB van Legends (die andere ken ik) lijkt wel The Pretender.
[..]
Oh ja, die lijkt wel aardig te werken.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:11 schreef wc-eend het volgende:
[..]
MyEpisodes Manager
Erg simpel maar goed genoeg voor mij.
Stond wel in sickbeard maar nog niet gedownload zie ik netquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:26 schreef dabadbass het volgende:
Stond The After al in de lijst? Apocalyptische serie waarvan de pilot inmiddels is uitgezonden. Vooralsnog smaakt het naar meer, alhoewel de laatste minuut van de ep. mijn wenkbrauwen enigszins deden fronsen.
Seriesguide.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Welke? Ik heb namelijk wel eens dat ik aan een serie begin en dan vergeet dat ie weer verder gaat.
Jezus, dat wijf mag wel constante ondertiteling mee krijgen, dacht dat ze russisch praatte ofzo.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:26 schreef dabadbass het volgende:
Stond The After al in de lijst? Apocalyptische serie waarvan de pilot inmiddels is uitgezonden. Vooralsnog smaakt het naar meer, alhoewel de laatste minuut van de ep. mijn wenkbrauwen enigszins deden fronsen.
Ik erger me ook groen en geel aan dat accent ja.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:56 schreef JDx het volgende:
[..]
Jezus, dat wijf mag wel constante ondertiteling mee krijgen, dacht dat ze russisch praatte ofzo.
Ik ga vandaag beginnen aan Fargo en About a Boy, verder hebben we niet echt dezelfde smaak volgens mij. Orphan Black vond ik verschrikkelijk en GoT is niet mijn ding.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:04 schreef Leafeon672 het volgende:
Momenteel volg ik GoT, Fargo, The Americans en Orphan Black. Heeft er iemand nog aanraders voor nieuwe series?
Duurt nog wel een jaar voordat die serie te zien is, heeft pas net te horen gekregen dat ze een heel seizoen mogen maken. Vond het idee overigens wel leuk, maar de teksten zijn echt heel erg slecht.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:26 schreef dabadbass het volgende:
quote:Op zondag 4 mei 2014 15:43 schreef DragonFodder het volgende:
Mijn reactie na het zien van The After:
Erg jammer dat ze die zo snel hebben gecancelled.quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:27 schreef Fok-it het volgende:
Hoeveel series volgen jullie wel niet?voor diegene die in dit topic komen. Kan je toch nooit allemaal bijhouden
inderdaadquote:Op zondag 4 mei 2014 15:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Erg jammer dat ze die zo snel hebben gecancelled.
Ik dacht dat het aan mij lag maar dat is dus niet zoquote:Op zondag 4 mei 2014 13:56 schreef JDx het volgende:
[..]
Jezus, dat wijf mag wel constante ondertiteling mee krijgen, dacht dat ze russisch praatte ofzo.
Ik dacht dat ze doof wasquote:Op zondag 4 mei 2014 13:56 schreef JDx het volgende:
[..]
Mijn (ijdele) hoop is nog altijd gevestigd op Netflix voor een doorstartquote:Op zondag 4 mei 2014 15:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Erg jammer dat ze die zo snel hebben gecancelled.
Mja ze hebben het met Serenity wel redelijk afgesloten.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn (ijdele) hoop is nog altijd gevestigd op Netflix voor een doorstart
Vikings, Ressurection, 24.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:04 schreef Leafeon672 het volgende:
Momenteel volg ik GoT, Fargo, The Americans en Orphan Black. Heeft er iemand nog aanraders voor nieuwe series?
Banshee en Orphan Blackquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:56 schreef Thomas B. het volgende:
Nog iemand een goede tip voor een serie van vorig jaar of het jaar ervoor? Waar iig al minstens een seizoen van uit is gezonden.
Liefst geen politie vs boeven. Beetje teveel van gezien
Orphan Black al gezien. Erg vet idd..quote:
De boef is de politie in het geval van Banshee.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:03 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Orphan Black al gezien. Erg vet idd..
Banshee is volgens mij ook weer boeven en politie. Maar ik zal eens een poging wagen. Thanks!
Ik ben erg te spreken over deze twee series. Overigens geen crimineel/politie seriesquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:56 schreef Thomas B. het volgende:
Nog iemand een goede tip voor een serie van vorig jaar of het jaar ervoor? Waar iig al minstens een seizoen van uit is gezonden.
Bedankt voor de tips!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:32 schreef funrider het volgende:
[..]
Ik ben erg te spreken over deze twee series. Overigens geen crimineel/politie series
Ik weet niet wat je al wel/niet hebt gezien?
Les Revenants > The Returned (2012) (Frans gesproken, maar Engelse ondertiteling beschikbaar). Erg sterk.Veel beter dan rip-off Resurrection (2014) Seizoen 2 start helaas pas in 2015.
Suits (2011) heeft er inmiddels al 3 seizoenen op zitten en is erg de moeite waard om te kijken (mocht je het nog niet gezien hebben).
Ik zag dat die serie én met Twin Peaks (mijn "all time favo(u)rite") wordt vergeleken én op Netflix is te zien... ik ga er maar eens naar kijken dan (hoop wel dat als ik tot het einde kijk, op die vele vragen nog wel antwoorden komen dan in een nieuw seizoen). Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:59 schreef Itisbangin het volgende:
Les Revenants is echt een van de betere series van de afgelopen jaren. Vooral na het einde van het eerste seizoen zit je met een shitload vragen!
State of Affair ziet er ook wel aardig uit. Verder nergens geïnteresseerd in.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:22 schreef criminal_mind het volgende:
Hier een link met de nieuwe series trailers van NBC,
http://www.spoilertv.com/(...)-promos-us-only.html
Alleen Constantine zag er wel leuk uit.
Verschrikkelijk iddquote:Op zondag 4 mei 2014 13:56 schreef JDx het volgende:
[..]
Graag gedaan. Het zijn twee totaal verschillende series en Suits kijkt 'lekker' weg. Het is niet dé beste serie. Ik zit zelf aan het begin van seizoen 3.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:42 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips!
Suits zit ik ergens eind seizoen 2, maar moet zeggen dat ik er wel een beetje op uitgekeken begin te raken, Les Revenants ziet er wel erg goed uit iig.
Ik kijk best veel maar ik haak ook vaak weer af. Banshee is me iig goed bevallen gisteren
Ben er ook wel benieuwd naar, hij is al beschikbaar online maar zonder NL subs ga ik het niet redden met mijn kennis van de Franse taal.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dat Taxi, is dat in samenwerking op/gestolen van/vervolg op de films?Dan ben ik daar erg benieuwd naar namelijk!
Hahaha. Dat ook inderdaadquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:49 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Ben er ook wel benieuwd naar, hij is al beschikbaar online maar zonder NL subs ga ik het niet redden met mijn kennis van de Franse taal.
Handig inderdaad. Ik mis alleen een verwijzing naar de imdb-pagina.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:55 schreef Houniet het volgende:
http://www.alletvseries.com/
Best handig die site. Goed Nederlands overzicht.
Afgelopen weekens heb ik True Detective gezien. Opbouw begint langzaam, maar dan damn goed! Aanrader!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:04 schreef Leafeon672 het volgende:
Wow Gracepoint is echt exact hetzelfde als Broadchurch inc David Tennant. Zendt dat dan gewoon uit, al is dat natuurlijk al bij BBC America te zien geweest.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:55 schreef criminal_mind het volgende:
Trailers voor de nieuwe series van fox
http://www.spoilertv.com/(...)ok-trailers-for.html
Ben wel erg benieuwd naar Wayward Pines.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:12 schreef Tweek het volgende:
[..]
Wow Gracepoint is echt exact hetzelfde als Broadchurch inc David Tennant. Zendt dat dan gewoon uit, al is dat natuurlijk al bij BBC America te zien geweest.
Backstrom ziet er wel interessant uit.
Ziet er inderdaad ook interessant uit. Al beloofd M. Night's betrokkenheid niet zoveel goeds.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:28 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ben wel erg benieuwd naar Wayward Pines.
Deze serie staat in de top 10 van best beoordeelde series op IMDb, misschien eens proberen want ik ben bijna klaar met Breaking Bad.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:08 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Afgelopen weekens heb ik True Detective gezien. Opbouw begint langzaam, maar dan damn goed! Aanrader!
quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Deze serie staat in de top 10 van best beoordeelde series op IMDb, misschien eens proberen want ik ben bijna klaar met Breaking Bad.
jij lijkt me een Glee kijker.quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:54 schreef Seam het volgende:
[..]Waarde hechten aan imdb, enkel voor kleurloze film en serieliefhebbers.
Je kan ook verder lezen dan alleen het cijfer. De reviews zijn erg bruikbaar. IMDB is voor mij de beste site qua naslagquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:54 schreef Seam het volgende:
[..]Waarde hechten aan imdb, enkel voor kleurloze film en serieliefhebbers.
Moviemeter>>>>imdb altijd.quote:Op donderdag 15 mei 2014 03:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan ook verder lezen dan alleen het cijfer. De reviews zijn erg bruikbaar. IMDB is voor mij de beste site qua naslag
Grappig dat je het zegt, want ik vond Glee de eerste paar afleveringen fenomenaal als tragikomedie. Daarna werd het walgelijk, maar het had absoluut veel potentie. Maar ik ben dan ook geen 13 in een dozijn film/serieliefhebber die The Wire, Sopranos en Game of Thrones meesterlijk vind.quote:
Doen! Eerste seizoen heeft 8 afleveringenquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Deze serie staat in de top 10 van best beoordeelde series op IMDb, misschien eens proberen want ik ben bijna klaar met Breaking Bad.
Hier hetzelfde. IMDB is niet perfect, maar toch echt wel een zeer goede bron van informatie.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:02 schreef funrider het volgende:
Ik hecht wel wat waarde aan IMDB bij films en series. Maar als ik iets niet leuk vind dan blijf ik een serie met een hoog IMDB cijfer niet kijken omdat de gemiddelde persoon het goed vind
Fraaie site die alle tv series inderdaad. Overigens zijn er nog een paar fraaie andere zoals MijnSerie.nl, BesteSeries.nl en de Nachtvlinders.
Ik ben wel benieuwd naar Wayward Pines.
Heel ander soort serie dan BB, maar net als BB, staat TD zeer hoog genoteerd in mijn "top aller tijden-lijstje". Imo de beste serie van de laatste tijd (al maakt Fargo wat dat aangaat ook nog een kans, die serie heeft overigens wél meer weg van BBquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Trololol. Of gewoon 'lekker rebels'.quote:Op donderdag 15 mei 2014 03:44 schreef Seam het volgende:
[..]
Moviemeter>>>>imdb altijd.
[..]
Grappig dat je het zegt, want ik vond Glee de eerste paar afleveringen fenomenaal als tragikomedie. Daarna werd het walgelijk, maar het had absoluut veel potentie. Maar ik ben dan ook geen 13 in een dozijn film/serieliefhebber die The Wire, Sopranos en Game of Thrones meesterlijk vind.
Nee hoor, ik vind het allemaal sterke series, maar doorgeschoten in hun hyperrealisme en zogenaamde interessante karakterverdiepingen. Ik zie liever creatieve series met een interessant concept, als ik een realistisch portret wil ga ik wel een documentaire kijken of naar mijn werk.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:15 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Trololol. Of gewoon 'lekker rebels'.
Okok, ik was bang dat je ging zeggen dat het kutseries zijn. Maar ja, goede creatieve series met een interessant concept zijn lastig te vinden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het allemaal sterke series, maar doorgeschoten in hun hyperrealisme en zogenaamde interessante karakterverdiepingen. Ik zie liever creatieve series met een interessant concept, als ik een realistisch portret wil ga ik wel een documentaire kijken of naar mijn werk.
GoT vind ik top. The Sopranos vooralsnog nooit -helemaal- gezien, maar vind ik waarschijnlijk ook wel top. The Wire echter, lijkt me eigenlijk om exact deze reden idd maar weinig aan (paar keer aan begonnen en steeds weer afgehaakt).quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het allemaal sterke series, maar doorgeschoten in hun hyperrealisme en zogenaamde interessante karakterverdiepingen. Ik zie liever creatieve series met een interessant concept, als ik een realistisch portret wil ga ik wel een documentaire kijken of naar mijn werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |