Ik zat mezelf al een beetje op te hypen voor de seriequote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:58 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Er staat 1 review op Metacritic van een 6. Dan gaat het niet meer worden denk ik.
Nee hoor. Maar de kans is een stuk groter als de critici goeie cijfers geven dat het een topper word dan als ze een slecht cijfer geven.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:10 schreef Nickske1912 het volgende:
Jullie hechten echt veel te veel waarde aan wat sommige zogenaamde critics ergens van vinden.
Ik had hier echt weinig van verwacht, maar vond de pilot echt supertof. Ik vond Legion maar een brakke film, maar dat boeit voor dit verhaal verder weinig (speelt zich ook 25 jaar later af).quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:48 schreef pindaplukker het volgende:
Net de pilot van Dominion gekeken, ziet er niet verkeerd uit
Mijn favo reviewers (Douxreviews voor de liefhebbers) vinden deze pilot dan weer helemaal niets. Slecht accent van ASH en te veel clichés.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had hier echt weinig van verwacht, maar vond de pilot echt supertof. Ik vond Legion maar een brakke film, maar dat boeit voor dit verhaal verder weinig (speelt zich ook 25 jaar later af).
Echt verrassend leuk. Zag er ook erg goed uit allemaal qua sets etc
Zijn accent was het enige minpunt voor mij ja, maar dat is ook omdat het gewoon echt vreemd is om hem überhaupt met een ander accent te horen spreken. Clichés vond ik verder wel meevallen. Tenzij je echt te flauw/kritisch gaat kijken, maar dan kan je bijna elke serie en film wel neersabelen omdat bijna alles al eens gedaan is en bepaalde plotlijnen dan al snel cliché kunnen worden genoemd.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:43 schreef DoomCow het volgende:
[..]
Mijn favo reviewers (Douxreviews voor de liefhebbers) vinden deze pilot dan weer helemaal niets. Slecht accent van ASH en te veel clichés.
Ik laat hem (voorlopig) nog links liggen
Nope.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:44 schreef RobbieBoy het volgende:
Is er al een start datum bekend van emerald city ? https://www.mijnserie.nl/(...)-weg-naar-de-wizard/
Heb de pilot ook maar even gekeken en die was best aardig. Legion had ik nog niet gezien en daarom maar even gekeken voor de 'voorgeschiedenis'. Dat had ik beter niet kunnen doen.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had hier echt weinig van verwacht, maar vond de pilot echt supertof. Ik vond Legion maar een brakke film, maar dat boeit voor dit verhaal verder weinig (speelt zich ook 25 jaar later af).
Echt verrassend leuk. Zag er ook erg goed uit allemaal qua sets etc
Alleen al naar Rhona Mitra kijken maakt het de moeite waard.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:56 schreef Friday12 het volgende:
The Last Ship pilot is er eens zien of het leuk is
quote:Op maandag 23 juni 2014 14:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alleen al naar Rhona Mitra kijken maakt het de moeite waard.
TV / [USA] The Last Ship #1 - Set Sail for Summerquote:Op maandag 23 juni 2014 13:56 schreef Friday12 het volgende:
The Last Ship pilot is er eens zien of het leuk is
Nicequote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
TV / [USA] The Last Ship #1 - Set Sail for Summer
ik ga 'm volgen voorlopig, toch niks beters tijdens zomer
Jammer dat dit het USA nieuwe series topic isquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik ben nu halverwege de 10-delige serie Cordon. Deze Vlaamse serie gaat over een virusuitbraak in Antwerpen. Vanwege deze uitbraak wordt een hele wijk afgesloten van de buitenwereld. Dit leid tot chaos en anarchie.
Ondanks dat sommige dingen wat simpel uitgewerkt zijn toch een vermakelijke en spannende serie. Voor een Nederlandstalige serie behoorlijk bloederig.
Oeps, sorry.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:38 schreef JDx het volgende:
[..]
Jammer dat dit het USA nieuwe series topic is
Net zoals bij Fargo dus, zo zonde.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:39 schreef cva het volgende:
kheb het zelf niet gezien , maar van vrienden gehoord dat het einde nogal een teleurstelling is
Fargo had best een mooi einde hoor.quote:
Is het wat? Nog geen tijd gehad om te kijken, de trailer leek veelbelovend.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
TV / [USA] The Last Ship #1 - Set Sail for Summer
ik ga 'm volgen voorlopig, toch niks beters tijdens zomer
Ik vond de eerste aflevering tof, maar geen idee hoe ze nu verder gaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Is het wat? Nog geen tijd gehad om te kijken, de trailer leek veelbelovend.
OK nou ik ga sowieso kijken natuurlijk. Series over de aarde die vergaat (daar ging het toch over dacht ik?) houd ik wel van.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:42 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik vond de eerste aflevering tof, maar geen idee hoe ze nu verder gaan.
Ik had er van tevoren niks over gelezen dus ik kwam er "koud" in. Zag dat het ergens populair was, dus maar even gekeken.
Ik heb het idee dat er echt niets origineels aan de serie isquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
OK nou ik ga sowieso kijken natuurlijk. Series over de aarde die vergaat (daar ging het toch over dacht ik?) houd ik wel van.
Globale pandemie.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
OK nou ik ga sowieso kijken natuurlijk. Series over de aarde die vergaat (daar ging het toch over dacht ik?) houd ik wel van.
Ach ik houd wel van dat themaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:45 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er echt niets origineels aan de serie is.
Nou ja net zoiets dusquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Globale pandemie.
Wil niet spoileren dus meer zeg ik lekker niet
Ik zou ook The Strain in de gaten houden (geproduceerd door Guillermo del Toro).quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ik houd wel van dat themaZIt ook te wachten op de eerste 'echte' aflevering van 'After'.
Helix is ook zoiets geloof ik maar die ben ik na 2 of 3 afleveringen gestopt te kijken. Al ga ik die denk ik een tweede kans geven.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja net zoiets dusIk heb ooit een miniserie gezien die ook over zoiets ging, weet de titel niet meer helaas, maar die vond ik ook tof.
Volgens mij heb ik die op mijn lijstje staan. En Helix ga ik ook weer volgen, ook weer een beetje hetzelfde thema eigenlijkquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:48 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik zou ook The Strain in de gaten houden (geproduceerd door Guillermo del Toro).Begint half juli op FX
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Helix is ook zoiets geloof ik maar die ben ik na 2 of 3 afleveringen gestopt te kijken. Al ga ik die denk ik een tweede kans geven.
Heb je In The Flesh al gezien? Vond dat best wel een goede serie.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die op mijn lijstje staan. En Helix ga ik ook weer volgen, ook weer een beetje hetzelfde thema eigenlijk
[..]![]()
Oh nee die ken ik niet. Ben momenteel BSG opnieuw aan het kijken die is wel bijna klaar nu. Ik ga In The Flesh even opzoeken. Ah miniserie zie ik, die kan ik wel even tussendoor bekijken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:51 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Heb je In The Flesh al gezien? Vond dat best wel een goede serie.
Het begin was niet fijn nee, maar daarna vond ik het wel tof worden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nee die ken ik niet. Ben momenteel BSG opnieuw aan het kijken die is wel bijna klaar nu. Ik ga The Flesh even opzoeken.
OT wat betreft nieuwe series, Dominion gekeken van de week, weet nog niet of het wat is eigenlijk. Beetje rommelig wel. Maar ik geef het nog een kans.
Het was in ieder geval wel stukken beter dan Legion. Erg veel goede SciFi is er verder ook niet op het moment.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:54 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het begin was niet fijn nee, maar daarna vond ik het wel tof worden.
Ik vind Continuüm best tof. Under the Dome gaat weer beginnen geloof ik. Ik zag in ieder geval een special. En nog wel meer vermakelijk spul, maar geen echt bijzondere series nu nee.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het was in ieder geval wel stukken beter dan Legion. Erg veel goede SciFi is er verder ook niet op het moment.
Continuüm heb ik nog niet gezien, die voeg ik even toe aan mijn lijstje.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik vind Continuüm best tof. Under the Dome gaat weer beginnen geloof ik. Ik zag in ieder geval een special. En nog wel meer vermakelijk spul, maar geen echt bijzondere series nu nee.
Misschien was het deze:quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja net zoiets dusIk heb ooit een miniserie gezien die ook over zoiets ging, weet de titel niet meer helaas, maar die vond ik ook tof.
Nee het was niet The Stand, het speelde in Australië dacht ik.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:25 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Misschien was het deze:
The Stand
Deze is ook wel een aanrader:
The Andromeda Strain
De locaties zagen er zeer mooi uit, maar ik vond sommige van de dialogen niet zo sterk, vooral die met Molly. Hopelijk komt daar in de loop van het seizoen nog verandering in. Ben wel benieuwd naar de rest van het seizoen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:53 schreef Japie77 het volgende:
Tyrant wordt tot nu toe goed beoordeeld op IMDB:
Tyrant (TV Series 2014– ) - IMDb
Een 8,6 tot nu toe. Zal nog wel wat zakken. Maar wat denk ik wel erg cool is aan Tyrant, dat voor het eerst je een amerikaanse serie krijgt waarin je je kunt identificeren met de andere kant, namelijk de Moslimterroristen. Lijkt mij erg interessant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Niet voor het eerst. Mijn geliefde Battlestar Galactica deed het al zo'n 8 jaar geleden alquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:53 schreef Japie77 het volgende:
Tyrant wordt tot nu toe goed beoordeeld op IMDB:
Tyrant (TV Series 2014– ) - IMDb
Een 8,6 tot nu toe. Zal nog wel wat zakken. Maar wat denk ik wel erg cool is aan Tyrant, dat voor het eerst je een amerikaanse serie krijgt waarin je je kunt identificeren met de andere kant, namelijk de Moslimterroristen. Lijkt mij erg interessant.
zo onverwachtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:22 schreef pindaplukker het volgende:
Ik neem al mijn woorden terug over Dominion. Net episode 2 gekeken, wat een bagger is dat zeg.
Die heb ik gezien ja, deed me een beetje aan Smallville denken op een of andere manier. Zag er zeker goed uit, ik dacht eerst dat het de trailer van een film was.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:40 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zo onverwacht![]()
iemand de (gelekte) pilot van The Flash al gezien? duurt nog even voordat het echt begint, maar ziet er goed uit!
Wel grappig dat ze nu ineens superkrachten introduceren in de wereld van Arrow...ben benieuwd of daar in het nieuwe seizoen van Arrow ook wat mee gedaan gaat worden...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb ik gezien ja, deed me een beetje aan Smallville denken op een of andere manier. Zag er zeker goed uit, ik dacht eerst dat het de trailer van een film was.
Ow ik heb Arrow nooit gevolgd maar ik meende wel iets te herkennen uit trailers en zo, al zat ik meer aan de Green Arrow te denken uit Smallville (of is dat dezelfdequote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Wel grappig dat ze nu ineens superkrachten introduceren in de wereld van Arrow...ben benieuwd of daar in het nieuwe seizoen van Arrow ook wat mee gedaan gaat worden...
Andere serie, andere acteur, maar Arrow is hetzelfde personage als Green Arrow, jaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow ik heb Arrow nooit gevolgd maar ik meende wel iets te herkennen uit trailers en zo, al zat ik meer aan de Green Arrow te denken uit Smallville (of is dat dezelfde).
Ja ik bedoelde het personage, OK dat is dus inderdaad dezelfde. Als ik alles heb gekeken wat ik nog wil kijken komt die misschien nog aan de beurtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:22 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Andere serie, andere acteur, maar Arrow is hetzelfde personage als Green Arrow, ja...en best een prima serie
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde het personage, OK dat is dus inderdaad dezelfde. Als ik alles heb gekeken wat ik nog wil kijken komt die misschien nog aan de beurt
Jaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]...met alle nieuwe series die er elke zoveel maanden weer bijkomen kan dat best even duren
quote:Better Call Saul', de spin-off van de waanzinnig populaire serie 'Breaking Bad', krijgt een tweede seizoen, ook al moet het eerste seizoen van de spin-off nog worden uitgezonden. Bron
Under the Dome...daar kon ik niet echt inkomenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:29 schreef Karina het volgende:
[..]
JaEn volgens mij begint Under the Dome ook weer binnenkort, ik zag in ieder geval al een s02e00 voorbijkomen. Maar dat is geen nieuwe serie natuurlijk
Vanmiddag nog even The Last Ship kijken, ben benieuwd, het lijkt me tof.
En van die Eric Dane lines...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:41 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Under the Dome...daar kon ik niet echt inkomen![]()
De pilot van The Last Ship was...erg Michael Bay...vermakelijk, veel explosies, en een clichematig plot en ditto personages...maar prima dom vermaak voor de zomer...
Rhona Mitraquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En van die Eric Dane lines...Erg stereotype Amerikaans. En dan zo'n Britse gheyle dokter aan boord. Puick vermaakpotentieel. Hoop dat het niet zo slecht wordt als die andere serie van vorig jaar over die lui op een eiland die zich van de regering distantieerden ofzo, weet neit eens meer wat 't precies was/hoe 't heette.
Pcies!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:02 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Rhona Mitra...die Eric Dane is wel enorm slecht, trouwens...
Oh ja, die!quote:Volgens mij was dat 'Last Resort'...ook al zo'n door het amerikaanse leger gesponsorde serie vol mooie mensen, ontploffingen, en een verbazingwekkend gebrek aan uitgewerkt plot...
Ik heb het altijd druk in het pilot-seizoen, want ik kijk allesquote:
Ja ok. Maar daar kan je trouwens een hele discussie op los laten. Waarom zou je wel constant het gedrag van overheden (vooral de amerikaanse overheid) "supporteren" en niet het gedrag van zogenaamde terroristen. Ik bedoel als er een aggresieve groep is in de wereld die dmv geweld zijn doel probeert te bereiken is het de USA goverment wel. Dus in mijn ogen is de USA goverment de grootste terrorist.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:47 schreef Mirel het volgende:
[..]
Niet voor het eerst. Mijn geliefde Battlestar Galactica deed het al zo'n 8 jaar geleden al![]()
Battlestar: Iraqtica - Does the hit television show support the Iraqi insurgency?
Ik merkte de eerste keer niet eens op dat ik eigenlijk voor zelfmoordaanslagen en terrorisme was binnen de serie![]()
Mij leek Power en The Last Ship ook wel interessant. Maar valt tegen dus?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:40 schreef poker4lifee het volgende:
Tyrant vind ik tot nu toe wel de beste nieuwe serie. Stuk beter dan Gang Related, Dominion, Power en The last ship.Hopelijk maakt ie het waar.
Khaleesi (Emilia Clarke) van Game of Thronesquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:47 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Mij leek Power en The Last Ship ook wel interessant. Maar valt tegen dus?
The Leftovers gaat denk ik ook wel een toppertje worden.
Wat is dat trouwens voor lekker ding op je avatar?
Vind ik niet zo heel erg, dat is met Under the dome ook, stelt niet zoveel voor maar wel aardig om te kijken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:57 schreef poker4lifee het volgende:
Ja zijn wel oke wegkijk series maar vind ze niet echt diepgang hebben ofzo.
Ja dat is echt een hele mooie vrouw. Maar ik heb haar nog nooit zien lachen in de serie dus vandaar dat ik haar niet herkende waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Khaleesi (Emilia Clarke) van Game of ThronesAanraderr
Ja zijn wel oke wegkijk series maar vind ze niet echt diepgang hebben ofzo.
Veel GoT-fans vinden haar juist de slechtste actricequote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:31 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ja dat is echt een hele mooie vrouw. Maar ik heb haar nog nooit zien lachen in de serie dus vandaar dat ik haar niet herkende waarschijnlijk.
In het echt ziet ze er toch veel minder mooi uit zie ik nu. Dan kan ze wel heel goed acteren.
Echt? Ik vind die lilliputter en haar de beste eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:38 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Veel GoT-fans vinden haar juist de slechtste actrice.
Euh, filmpje is al een half jaar oud hoorquote:Op maandag 30 juni 2014 19:53 schreef dabadbass het volgende:
Iemand al de teaser van The Strain gezien?
Oh...my bad..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:46 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Euh, filmpje is al een half jaar oud hoor.
Deze trailer is wat recenterquote:Op dinsdag 1 juli 2014 07:48 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Oh...my bad..
Ik kon nog geen ander materiaal vinden, dus dacht wellicht is het nog 'nieuw'
En GTST vind je zeker top, door de goede acteer prestaties.quote:Op woensdag 2 juli 2014 07:09 schreef Leafeon672 het volgende:
Het acteerwerk in Tyrant komt zo amateuristisch over. Ik ben voorlopig even klaar met de serie...
Als men aan het einde van het seizoen er nog enthousiast over is geef ik het misschien een tweede kans.
Dat Engels praten constant begin ik nu wel een beetje jammer te vindenquote:
Under the Dome was dan ook heel erg slecht.quote:Op donderdag 3 juli 2014 05:43 schreef Trebo het volgende:
Na alle pak em beet top 20 series te hebben bekeken, vind ik gewoon geen 1 serie meer leuk..
Ik kijk uit naar Boardwalk Empire (laatste seizoen helaas) en Ray Donovan.
Maar dan houdt het ook wel op.. Unter the Dome, Blacklist.. ik vind het allemaal niks
Zijn beide niks. Eigenlijk alleen Fargo was leuk. En True Detective was goed gemaakt, maar extreem wazig.quote:Op donderdag 3 juli 2014 05:43 schreef Trebo het volgende:
Na alle pak em beet top 20 series te hebben bekeken, vind ik gewoon geen 1 serie meer leuk..
Ik kijk uit naar Boardwalk Empire (laatste seizoen helaas) en Ray Donovan.
Maar dan houdt het ook wel op.. Unter the Dome, Blacklist.. ik vind het allemaal niks
Bij True Detective kom ik de eerste 10 minuten al niet door zonder in slaap te vallen. Ik verwacht niet dat ik nog een poging ga wagen om het te zien.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:53 schreef JDx het volgende:
[..]
Zijn beide niks. Eigenlijk alleen Fargo was leuk. En True Detective was mooi gemaakt, maar extreem wazig.
Dat hoeft dan ook niet, wordt niet beter ofzo, zoals bij Breaking Bad, daar moesten sommige mensen even door het eerste seizoen worstelen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Bij True Detective kom ik de eerste 10 minuten al niet door zonder in slaap te vallen. Ik verwacht niet dat ik nog een poging ga wagen om het te zien.
Vond er ook niet veel aan, maar was wel goed gemaakt, dat kan ik erover zeggen haha.quote:
*acteerprestatiesquote:Op donderdag 3 juli 2014 05:20 schreef editoor het volgende:
[..]
En GTST vind je zeker top, door de goede acteer prestaties.
Matige oneliner.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |