Euh, filmpje is al een half jaar oud hoorquote:Op maandag 30 juni 2014 19:53 schreef dabadbass het volgende:
Iemand al de teaser van The Strain gezien?
Oh...my bad..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:46 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Euh, filmpje is al een half jaar oud hoor.
Deze trailer is wat recenterquote:Op dinsdag 1 juli 2014 07:48 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Oh...my bad..
Ik kon nog geen ander materiaal vinden, dus dacht wellicht is het nog 'nieuw'
En GTST vind je zeker top, door de goede acteer prestaties.quote:Op woensdag 2 juli 2014 07:09 schreef Leafeon672 het volgende:
Het acteerwerk in Tyrant komt zo amateuristisch over. Ik ben voorlopig even klaar met de serie...
Als men aan het einde van het seizoen er nog enthousiast over is geef ik het misschien een tweede kans.
Dat Engels praten constant begin ik nu wel een beetje jammer te vindenquote:
Under the Dome was dan ook heel erg slecht.quote:Op donderdag 3 juli 2014 05:43 schreef Trebo het volgende:
Na alle pak em beet top 20 series te hebben bekeken, vind ik gewoon geen 1 serie meer leuk..
Ik kijk uit naar Boardwalk Empire (laatste seizoen helaas) en Ray Donovan.
Maar dan houdt het ook wel op.. Unter the Dome, Blacklist.. ik vind het allemaal niks
Zijn beide niks. Eigenlijk alleen Fargo was leuk. En True Detective was goed gemaakt, maar extreem wazig.quote:Op donderdag 3 juli 2014 05:43 schreef Trebo het volgende:
Na alle pak em beet top 20 series te hebben bekeken, vind ik gewoon geen 1 serie meer leuk..
Ik kijk uit naar Boardwalk Empire (laatste seizoen helaas) en Ray Donovan.
Maar dan houdt het ook wel op.. Unter the Dome, Blacklist.. ik vind het allemaal niks
Bij True Detective kom ik de eerste 10 minuten al niet door zonder in slaap te vallen. Ik verwacht niet dat ik nog een poging ga wagen om het te zien.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:53 schreef JDx het volgende:
[..]
Zijn beide niks. Eigenlijk alleen Fargo was leuk. En True Detective was mooi gemaakt, maar extreem wazig.
Dat hoeft dan ook niet, wordt niet beter ofzo, zoals bij Breaking Bad, daar moesten sommige mensen even door het eerste seizoen worstelen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Bij True Detective kom ik de eerste 10 minuten al niet door zonder in slaap te vallen. Ik verwacht niet dat ik nog een poging ga wagen om het te zien.
Vond er ook niet veel aan, maar was wel goed gemaakt, dat kan ik erover zeggen haha.quote:
*acteerprestatiesquote:Op donderdag 3 juli 2014 05:20 schreef editoor het volgende:
[..]
En GTST vind je zeker top, door de goede acteer prestaties.
Matige oneliner.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |