Klasse, daar heb ik op gewacht.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:55 schreef Tim86 het volgende:
Eerste 2 eps van Gang Related zijn echt heel tof
TV / Gang Related
Al wel in Engeland maar komt nu naar de VS toe. Vandaar dat hij in allerlei Amerikaanse lijstjes als nieuwe serie op duikt.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:46 schreef schijffie het volgende:
Is The Musketeers nog niet uitgezonden? Heb namelijk al wel het eerste seizoen op mijn HDD staan.
Overigens best vermakelijk.
Battlestar Galactica (2004) lijkt er wel op qua soort serie. Grioep mensen vast op een schip, continu in gevaar door een onbekende vijand, spionnen onder de mensen, veel mysterie enzo.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:59 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik mis echt weer zo'n serie als Lost. Daar zat ik echt helemaal in en is ook de enige serie die ik echt een paar keer opnieuw gekeken heb.
BsGquote:Op maandag 2 juni 2014 19:06 schreef Mirel het volgende:
[..]
Battlestar Galactica (2004) lijkt er wel op qua soort serie. Grioep mensen vast op een schip, continu in gevaar door een onbekende vijand, spionnen onder de mensen, veel mysterie enzo.
Hmmz, die blije flauwekul gaat het helaas niet worden voor mij.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:55 schreef Tim86 het volgende:
Eerste 2 eps van Gang Related zijn echt heel tof
TV / [USA] Gang Related
Blije flauwekul? Andere serie gezien blijkbaar.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:31 schreef APK het volgende:
[..]
Hmmz, die blije flauwekul gaat het helaas niet worden voor mij.
Eerste aflevering waar ze een mijn aan die geldauto hangen en elkaar daarna allemaal feliciteren op kantoor alsof ze een bestelling bij Manutan goed afgehandeld hebben.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:37 schreef Tim86 het volgende:
Blije flauwekul? Andere serie gezien blijkbaar.
Jij hebt ook geen smaakquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:39 schreef APK het volgende:
[..]
Eerste aflevering waar ze een mijn aan die geldauto hangen en elkaar daarna allemaal feliciteren op kantoor alsof ze een bestelling bij Manutan goed afgehandeld hebben.
Die serie toch?
Met o.a. de Nederlandse Katja Herbersquote:Manhattan
Set in Los Alamos, N.M., at the Manhattan Project during the race to build the world’s first atomic bomb, “Manhattan” explores the cost of secrets and the corrosive effect they have on individuals, families and their relationships.
Ook benieuwd naar, van de maker van Greek en een van de acteurs uit Greek was het.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:51 schreef motorbloempje het volgende:
Gisteren is Chasing Life uitgezonden. Die ga ik maar 's aanslingeren morgen
Klinkt interessant, dank voor de tip!quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:56 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Met o.a. de Nederlandse Katja Herbers
Daar ben je dan vast ook doorheen gevlogen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:48 schreef Seam het volgende:
Misschien niet meer echt nieuw, maar wel nieuw voor mij. Afgelopen week Banshee ontdekt dankzij de vele tips hier. Wat een fenomenale serie
Zeker. Ook al een eigen topic.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:59 schreef Sorella het volgende:
Is penny dreadful al genoemd soort van horror/drama serie van de zender showtime.
Doet me denken aan Helix dit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:05 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik ben trouwens best benieuwd naar The Strain
Guillermo del Toro heeft wel een paar aardige Spaanse horrorfilms gemaakt, dus mijn verwachtingen zijn hoogquote:
De serie is gebaseerd op een boekentrilogie medegeschreven door del Toro. Die was al goed en de trailers zien er ook zeer goed uit...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:14 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Guillermo del Toro heeft wel een paar aardige Spaanse horrorfilms gemaakt, dus mijn verwachtingen zijn hoog
Klinkt interessant.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:56 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Met o.a. de Nederlandse Katja Herbers
Ik zou Banshee toch een kans geven. Het wordt steeds beter.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:23 schreef Discombobulate het volgende:
Net 1e ep gezien van Crossbones, maar jezus zeg wat is die serie bagger..
Ook begonnen aan Banshee, maar dat trekt me niet echt, wat een hoop inconsistenties.
Iemand nog aanraders?
Dat wordt tijd!quote:Op maandag 16 juni 2014 16:28 schreef Houniet het volgende:
Shit, Fargo doet het zo goed op IMDB, toch maar eens checken.
Vind je? Op Metacritic heeft het maar een score van 48....quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:48 schreef pindaplukker het volgende:
Net de pilot van Dominion gekeken, ziet er niet verkeerd uit
Ik ga sowieso nooit uit van ratings. Zat films en series die bijvoorbeeld op imdb een slecht rating hebben terwijl ik het wel een toffe film vond.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:32 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Vind je? Op Metacritic heeft het maar een score van 48....
Dat kan ookquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:38 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Ik ga sowieso nooit uit van ratings. Zat films en series die bijvoorbeeld op imdb een slecht rating hebben terwijl ik het wel een toffe film vond.
Het enige slechte van Dominion is de rommelige start, het zou het vervolg op de film Legion moeten zijn. De link tussen film en serie is vrij rommeling en chaotisch.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:32 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Vind je? Op Metacritic heeft het maar een score van 48....
quote:
Metacrit is vaak wel wat betrouwbaarder dan de gewone IMDb rating.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:38 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Ik ga sowieso nooit uit van ratings. Zat films en series die bijvoorbeeld op imdb een slecht rating hebben terwijl ik het wel een toffe film vond.
Het enige slechte van Dominion is de rommelige start, het zou het vervolg op de film Legion moeten zijn. De link tussen film en serie is vrij rommeling en chaotisch.
Heb je Undateables weleens gezien? Is met die kerel van Whitney. En die blonde chick van Ground Floorquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:23 schreef JDx het volgende:
[..]
Metacrit is vaak wel wat betrouwbaarder dan de gewone IMDb rating.
Maar goed, mijn favoriete film had ook maar een 62 ofzo.
Edit: oh nee een 24
Undateable bedoel je? Chris D'elia is geniaal, Whitney vonden wij echt super leuk thuis.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je Undateables weleens gezien? Is met die kerel van Whitney. En die blonde chick van Ground Floor![]()
Bijzonder is het verder niet..best wel wat cliché dingetjes, maar kijkt lekker weg. Zijn nu 8 afleveringen van
Undateable iddquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:47 schreef JDx het volgende:
[..]
Undateable bedoel je? Chris D'elia is geniaal, Whitney vonden wij echt super leuk thuis.
Ga het vanavond proberen!
Dacht hoe kan ik daar nou overheen hebben gekeken, maar het is pas net uit.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:23 schreef JDx het volgende:
[..]
Metacrit is vaak wel wat betrouwbaarder dan de gewone IMDb rating.
Maar goed, mijn favoriete film had ook maar een 62 ofzo.
Edit: oh nee een 24
Dat kan ik je alvast vertellen word het helaas niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:47 schreef Leafeon672 het volgende:
Halt And Catch Fire ging echt nergens over. Heb wel zin in Tyrant volgende week, hopelijk wordt het net zo goed als Fargo en The Americans.
Nee? Leg eens uitquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:56 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat kan ik je alvast vertellen word het helaas niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |