Ja, schiet op, Mur en ik zitten al hele avond te wachten en Mur is al drie keer klaargekomen.quote:
ik kan bijna niet meerquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, schiet op, Mur en ik zitten al hele avond te wachten en Mur is al drie keer klaargekomen.
Ben je 15 ofzo.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:09 schreef BlauweTijger het volgende:
Post dan op zijn minst een hele rij tieten in de Op.
Ja?quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Al was ik godver 91, ik hou van tieten.
Krijg ik nog de groeten terug van meloewa?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:13 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dat gaat jou helemaal niets aan a neusje
Srs heartbroken ja?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:13 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
ik las anusjequote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:13 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Het is uit Frank. Ze gaat nu met GZ1000quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Krijg ik nog de groeten terug van meloewa?
Verdomme de derde keer.
Dan houd ik er mee op. Dat gaat allemaal veel te snel.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is uit Frank. Ze gaat nu met GZ1000
srs?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is uit Frank. Ze gaat nu met GZ1000
niet altijd hoor.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:18 schreef tetouaribo het volgende:
Er heeft laatst een meisje die ik ken zelfmoord gepleegd. Raar dat je toch wel een beetje merkt dat er iets niet klopt met zulke mensen.
Is het wie ik denk dat het is?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:18 schreef tetouaribo het volgende:
Er heeft laatst een meisje die ik ken zelfmoord gepleegd. Raar dat je toch wel een beetje merkt dat er iets niet klopt met zulke mensen.
Mortaxx of Murdera.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:46 schreef ntm het volgende:
Benieuwd wie de volgende FOK!ker is die Meloetje gaat strikken.
Denk dat dat heel fout zou aflopen dan. Zij heeft meer een passieve man nodig die ja en amen zegt denk ik.quote:
Daar dendert ze overheen en dan wordt het saai, denk ik.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:54 schreef ntm het volgende:
[..]
Denk dat dat heel fout zou aflopen dan. Zij heeft meer een passieve man nodig die ja en amen zegt denk ik.
Of gewoon een die haar een paar tikken geeft zodat ze normaal doet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:54 schreef ntm het volgende:
[..]
Denk dat dat heel fout zou aflopen dan. Zij heeft meer een passieve man nodig die ja en amen zegt denk ik.
En een goede beurt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of gewoon een die haar een paar tikken geeft zodat ze normaal doet.
Ze is heel opstandig, opleidingen maakt ze ook niet af omdat ze geen zin heeft om te werken en niks leuk vindt. Denk dat het deels ook heeft te maken met haar opvoeding misschien, haar ouders doen alles voor haar. Ze moet inderdaad leren zelfstandig te worden, ik ben benieuwd wanneer ze dat gaat inzien. Nouja, we zullen het vanzelf wel merken, maar ik denk niet dat er mannen zijn die lang bij zo iemand kunnen blijven.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar dendert ze overheen en dan wordt het saai, denk ik.
Het is een heel moeilijk gevalletje. Ik denk dat ze vooral volwassen moet worden. Want die gaat die gaat ook haar 20'er jaren in, goed, dan ben je nog jong, maar er is wel een tijd van volwassen worden.
Dat is ook een proces.
Haha is dit je nieuwe kloon, Meloe?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:04 schreef Nebneze het volgende:
Sommige mannen z'n gewoon respectloos en onbetrouwbaar he tetouaribo
Weet niet of dat nog zou helpen bij haar nu.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of gewoon een die haar een paar tikken geeft zodat ze normaal doet.
jij weet allemaal natuurlijkquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Ze is heel opstandig, opleidingen maakt ze ook niet af omdat ze geen zin heeft om te werken en niks leuk vindt. Denk dat het deels ook heeft te maken met haar opvoeding misschien, haar ouders doen alles voor haar. Ze moet inderdaad leren zelfstandig te worden, ik ben benieuwd wanneer ze dat gaat inzien. Nouja, we zullen het vanzelf wel merken, maar ik denk niet dat er mannen zijn die lang bij zo iemand kunnen blijven.
Nieuwe kloon ja? Ik heb topics gelezen, verhalen gehoord. Het is wel waar het op neer komt ja.quote:
Bewijs waarvan? Ben je geslagen door tetou?quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bewijs waarvan? Ben je geslagen door tetou?
hij wilde jou ook hosselen toch? Lolquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bewijs waarvan? Ben je geslagen door tetou?
Juist wel, nu wordt het interessant.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Geen beerputten open op de vrijdagavond, weliswaar ben ik de vrijdag tegenwoordig, maar ik blijf een hobbyist. Natuurlijk.
2 dames en een meloewa, dat kan heel verkeerd aflopen.
Haha nee hoor, gewoon heel vaak gelachen om hem.quote:
kan ik begrijpenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha nee hoor, gewoon heel vaak gelachen om hem.
Maar het heeft niet lang geduurd voordat hij door had hoe psycho jij bent hè?quote:
hij is dat zelf ook als je weet wat hij voor z'n geld doetquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar het heeft niet lang geduurd voordat hij door had hoe psycho jij bent hè?
Jou voor de cam zetten toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:16 schreef Nebneze het volgende:
[..]
hij is dat zelf ook als je weet wat hij voor z'n geld doet
Vertel ons meer.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:16 schreef Nebneze het volgende:
[..]
Wat dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:16 schreef Nebneze het volgende:
[..]
Beetje laf van je om zulke dingen hier neer te zetten wel. Maar goed, blijkt maar weer hoe psycho je bent.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:17 schreef Nebneze het volgende:
[..]
nah iets viezers ( niet met mij overigens)
Ik schenk net een borreltje in, kweenie of je een Courvoisier-fan bent, maar dat drink ik vanavond.quote:
lol hij heeft mij ook bedrogen en voor gelogen dus boeiend.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje laf van je om zulke dingen hier neer te zetten wel. Maar goed, blijkt maar weer hoe psycho je bent.
Dan nog.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:20 schreef Nebneze het volgende:
[..]
lol hij heeft mij ook bedrogen en voor gelogen dus boeiend.
Zeg, meloewatje, wanneer ga jij je eens gedragen als een volwassen meid?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:20 schreef Nebneze het volgende:
[..]
lol hij heeft mij ook bedrogen en voor gelogen dus boeiend.
Geen behoefte aan, maar bedankt voor het aanbod.quote:
Yo meloewa, vertelquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:17 schreef Nebneze het volgende:
[..]
nah iets viezers ( niet met mij overigens)
Dat sla ik niet af.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik schenk net een borreltje in, kweenie of je een Courvoisier-fan bent, maar dat drink ik vanavond.
Misschien is hij Dima wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:26 schreef Snowbells het volgende:
Zou hij ook op chaturbate zitten zoals dima?
waxht maar als in VOO je sta zwijnskopquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:32 schreef Murdera het volgende:
Zou Meloewa best een paar tikken willen geven, maar dr overheen? Neh
Er achterlangs dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:32 schreef Murdera het volgende:
Zou Meloewa best een paar tikken willen geven, maar dr overheen? Neh
Shiiiiiiit, go girlquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:33 schreef Nebneze het volgende:
[..]
waxht maar als in VOO je sta zwijnskop
Gr analfabeetj
kom maar vetzwalgjequote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:33 schreef Nebneze het volgende:
[..]
waxht maar als in VOO je sta zwijnskop
Gr analfabeetj
Jij zou wel eh.quote:
Lekker motorboaten tussen die meloena haha hahaaahahaahquote:
Hahaha shiit modusquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Lekker motorboaten tussen die meloena haha hahaaahahaah![]()
![]()
![]()
meloewa maar dan meloenen als in grote tieten zeg maar en dan bijna zoals haar username
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Lekker motorboaten tussen die meloena haha hahaaahahaah![]()
![]()
![]()
meloewa maar dan meloenen als in grote tieten zeg maar en dan bijna zoals haar username
![]()
![]()
![]()
Maar vertel eens wat meer, nu heb je ons lekker gemaakt en komt er niks meer vanquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:43 schreef Nebneze het volgende:
[..]
fok stop? ;p
Ohzo, Jawel geen zin meer in eigenlijk.
Alleen sommige mensen houden van aandacht
bedrogen en voorgelogen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar vertel eens wat meer, nu heb je ons lekker gemaakt en komt er niks meer van
Spill the beans, woman.quote:
niet voor de Cam moet je hem zf vragen :pquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:50 schreef Snowbells het volgende:
Wat voor vieze dingen deed hij voor cam dan meloweaewawa
Nou ja, jij verdacht mij ook van allemaal dingen die niet klopten, dus als je al van een FOK!meisje zulke dingen verdenkt, dan tja. Weenie.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:49 schreef Nebneze het volgende:
[..]
gewoon niet trouw en vals zijn + niet eerlijk.
Verder geen commentaar
Ik vermakelijk om te lezen, al die dingen.quote:
Ik sta meestal rond half 6 op en ja, met een espresso.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:51 schreef Nebneze het volgende:
[..]
hey frank nog elke morgen om 7 uur aan het bakkie pleur?
Wat voor dingen?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, jij verdacht mij ook van allemaal dingen die niet klopten, dus als je al van een FOK!meisje zulke dingen verdenkt, dan tja. Weenie.
Nog steeds #teamtetou in dezen.
naja ik heb bewijs. dus geen wanen. Wel niet goed voor m'n achterdochtigheid onbetrouwbare mensen inderdaad.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, jij verdacht mij ook van allemaal dingen die niet klopten, dus als je al van een FOK!meisje zulke dingen verdenkt, dan tja. Weenie.
Nog steeds #teamtetou in dezen.
Nee het kan nog aanwakkeren.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee ik pas. Srs
Maar ben ik niet te laat voor fittie?
Precies op tijd. Timing heb je wel, mortax.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee ik pas. Srs
Maar ben ik niet te laat voor fittie?
En ben helemaal pumped, bijna foto gemaakt. Dus laat maar komenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Precies op tijd. Timing heb je wel, mortax.
Oh ja? Zoals? Whatsappgesprekken?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:52 schreef Nebneze het volgende:
[..]
naja ik heb bewijs. dus geen wanen. Wel niet goed voor m'n achterdochtigheid onbetrouwbare mensen inderdaad.
Meloe, denk aan wat ik gezegd hebquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:53 schreef Nebneze het volgende:
Doe mij en tetou maar een permanente ban wij vechten dit wel in real uit
Jammer dat dit ook z'n playground is en dat ie er waarschijnlijk geen afstand VAB wil doen. This wat met die mannen van tegenwoordig he!
Waarom maak je er iedere keer ook zo'n teringzooi van? Iedere keer weer een FOK!ker, iedere keer weer drama.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:53 schreef Nebneze het volgende:
Doe mij en tetou maar een permanente ban wij vechten dit wel in real uit
Jammer dat dit ook z'n playground is en dat ie er waarschijnlijk geen afstand VAB wil doen. This wat met die mannen van tegenwoordig he!
Maar wijven zijn gestoord, dat zou jij juist moeten weten. Misschien was het wel een geschifte ex.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:54 schreef Nebneze het volgende:
[..]
dat ik bij hem ben en om 2:30 u ineens een wijf belt allemaal van zon fratsen.
Hahahaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waarom maak je er iedere keer ook zo'n teringzooi van? Iedere keer weer een FOK!ker, iedere keer weer drama.
Jij was het. Draai er niet om heenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar wijven zijn gestoord, dat zou jij juist moeten weten. Misschien was het wel een geschifte ex.
nee meisje van uitgaan van de avond ervoor. Je weet hij moet gewoon niet zo schijnheilig doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar wijven zijn gestoord, dat zou jij juist moeten weten. Misschien was het wel een geschifte ex.
Stiekem moet ik erg lachen van dit soort drama en dat komt ie extra goed naar vorenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:55 schreef Nebneze het volgende:
[..]
mortaxx hoe gaat met je sterke goede kaaklijn nog altijd goed intact?
FOK!ers datenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waarom maak je er iedere keer ook zo'n teringzooi van? Iedere keer weer een FOK!ker, iedere keer weer drama.
wauw. Die kaaklijn. Je slaat er vast hoofden mee in....quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Stiekem moet ik erg lachen van dit soort drama en dat komt ie extra goed naar voren
Kon niet bellen want had geen beltegoed :squote:
Jij zit geloof ik achter die ondeugende knul aan met een stel giftanden als UI.quote:
Zou ze hem in de wc gepijpt hebben?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:56 schreef Nebneze het volgende:
[..]
nee meisje van uitgaan van de avond ervoor. Je weet hij moet gewoon niet zo schijnheilig doen.
Wist niet dat je van dit soort dingen op de hoogte was, hoe kom je er bij?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij zit geloof ik achter die ondeugende knul aan met een stel giftanden als UI.
wie weet!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou ze hem in de wc gepijpt hebben?!
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb Ro gezegd dat als hij jouw hartje breekt ik hem breek
Waarom ga je dan niet een keer voor boi die oprecht is zijn liefde? Dima blijft je eeuwig trouw dat kan ik je verzekerenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:58 schreef Nebneze het volgende:
[..]
doe mij ook, wil x echte warmte voelen. Zaligheid....
Ondanks dat ik hier niet altijd post, lees ik hem altijd ieder morgen met een bakje koffie na. En zo kom ik erbij.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wist niet dat je van dit soort dingen op de hoogte was, hoe kom je er bij?
ik ben ook niet perfect. Maar dit x ligt niet aan mij om het maar eens eerlijk te zeggen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet een keer voor boi die oprecht is zijn liefde? Dima blijft je eeuwig trouw dat kan ik je verzekeren
" Ik wil gehoord worden :sSsS Seg ut lekker toggg ;ss "quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:00 schreef Chloroform het volgende:
Maar goed, even serieus hè, hoe vermakelijk dit ook is. Waarom voelde je de drang om dit allemaal te vertellen?
Wanneer hangen wij onze vuile was buiten?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:59 schreef ntm het volgende:
Shit net nu ik aan m'n scriptie wil gaan werken wordt het interessant
omdat je het vroegquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:00 schreef Chloroform het volgende:
Maar goed, even serieus hè, hoe vermakelijk dit ook is. Waarom voelde je de drang om dit allemaal te vertellen?
WAarom is die weg?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:02 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom komt wd nooit hoi zeggen als er over haar gesproken wordt [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Net alsof ze een Turk zou willen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet een keer voor boi die oprecht is zijn liefde? Dima blijft je eeuwig trouw dat kan ik je verzekeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze vindt jullie kut.quote:
ik kan je Het in real wel uitleggen onder het genot van een expresso. Maaaar oweeee als je een keer naar m'n jongen boobies gluurt. Dan kap ik het gesprek meteen af Oude knaaaap van mequote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Toch worden hier dingen gepost waar ik geen tering van begrijp.
Dat vind ik nou jammer. Die hield altijd van mijn muziek, verder slaat het hier nooit zo aan.quote:
Lekker getraind?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kwade tongen beweren dat CB hier een handje in heeft gehad
Dit is een wc.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Toch worden hier dingen gepost waar ik geen tering van begrijp.
Wat vind jij goede muziek?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat vind ik nou jammer. Die hield altijd van mijn muziek, verder slaat het hier nooit zo aan.
Die keer dat je bent vreemdgegaan met blondje93 bedoel je?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wanneer hangen wij onze vuile was buiten?
had ik je eerder kunnen vertellen. Kip kerrie salade wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:05 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind kipsatésalade voor op brood niet zo lekker.
Laag om zoiets te verzinnen. Je kent mijn standaardenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:04 schreef ntm het volgende:
[..]
Die keer dat je bent vreemdgegaan met blondje93 bedoel je?
Waarom is het met hsg niets geworden eigenlijk?quote:
Hij houdt niet van 'bliepjesmuziek', zei hij.quote:
dat lag wel meer aan mij dan aan hem. Maar dat geef ik dan ook eerlijk toe. Dit x ligt niet aan mijquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom is het met hsg niets geworden eigenlijk?
Jeetje.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:04 schreef Nebneze het volgende:
[..]
ik kan je Het in real wel uitleggen onder het genot van een expresso. Maaaar oweeee als je een keer naar m'n jongen boobies gluurt. Dan kap ik het gesprek meteen af Oude knaaaap van me
Ps tenzij je George Clooney bent... Uitzonderingen enz
Echt hè.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:06 schreef Murdera het volgende:
Tevens team tetou.
Blijft relaxed rustig. Zit achter zn pctje te lachen om dat jankwijf
Spannendquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgend jaar in transformatietopic (nee niet zo'n transformatie)
Hehe. Wel mooi ja dat hij niet reageert. Verstandig ook wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:06 schreef Murdera het volgende:
Tevens team tetou.
Blijft relaxed rustig. Zit achter zn pctje te lachen om dat jankwijf
Nou, ik heb geschiedenis gestudeerd en ik heb geleerd dat je nooit tussen 2 fronten in moet komen zitten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgens mij weten wie de volgende wordt Frank![]()
![]()
Zul je wel verdiend hebben.quote:
Verdeel en heers?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik heb geschiedenis gestudeerd en ik heb geleerd dat je nooit tussen 2 fronten in moet komen zitten.
als je kutje neemt wil k wel vingre op plee in kroeg zoals tetou bij die chickoes doet :$$$quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgend jaar in transformatietopic (nee niet zo'n transformatie)
Kkhard gewordenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
snap ik, zou jou ook tandjes laten tuffen als je je bek open trekt
kom dan met je praatjes. Jouw handjes rillen. Junkie boy:$quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
snap ik, zou jou ook tandjes laten tuffen als je je bek open trekt
Ik zou bang zijn voor die mur, kkgevarlykquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:10 schreef Nebneze het volgende:
[..]
kom dan met je praatjes. Jouw handjes rillen. Junkie boy:$
Hij mag me opzoekenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zou bang zijn voor die mur, kkgevarlyk
Wil je begraven worden of toch liever gecremeerd?quote:
Nee.quote:
Mn handjes rillen?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:10 schreef Nebneze het volgende:
[..]
kom dan met je praatjes. Jouw handjes rillen. Junkie boy:$
Zijn er ook nog andere opties? :$quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil je begraven worden of toch liever gecremeerd?
Wow dan voel je voor even heel erg warm lijkt me zalig.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mn handjes rillen?hardop gelachen
Zou mes schuin onder 3e rib van boven. Eindelijk iemand die je hartje wil
geen idee Frank. Word het niet tijd dat fok op bepaalde kinderbedtijden gesloten wordt?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gaat het hier iedere avond trouwens zo?
maandagavond gaat aanvoelen als een zondagavond. En daar hou ik niet zo van. Kies jij maar een andere dat uit.quote:
Hij zegt toch Holland Spoor :sssquote:
Nee, normaal is het leuk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gaat het hier iedere avond trouwens zo?
Ik heb geen flauw idee. Weet jouw vader eigenlijk dat je zoveel FOK!ker afwerkt? Ik denk het haast niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:16 schreef Nebneze het volgende:
[..]
geen idee Frank. Word het niet tijd dat fok op bepaalde kinderbedtijden gesloten wordt?
Shots firedquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Weet jouw vader eigenlijk dat je zoveel FOK!ker afwerkt? Ik denk het haast niet.
ooooohhhhh.gifquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Weet jouw vader eigenlijk dat je zoveel FOK!ker afwerkt? Ik denk het haast niet.
Ik leg je dat in real wel uit :$quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:16 schreef Murdera het volgende:
Maar Meloewa, wat heb je allemaal op bol.com gehaald?
geef maar gewoon je adres jankerd. Dan komt het wel goedquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:16 schreef Nebneze het volgende:
[..]
maandagavond gaat aanvoelen als een zondagavond. En daar hou ik niet zo van. Kies jij maar een andere dat uit.
Haar vader weet meer dan je denkt, Frank.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
wowquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heeft ze goede tetten?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
m'n vader kent mij niet op die manier. Ik ben z'n dochterlief voor wie hij alles zou doen :$quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
geef jij jouw adres?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
geef maar gewoon je adres jankerd. Dan komt het wel goed
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:19 schreef BlauweTijger het volgende:
iemand een linkje naar die geile slettebek van MeloewA?
hahaha blanke families.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:19 schreef Nebneze het volgende:
[..]
geef jij jouw adres?
Laat m'n Fam. Hier buiten
Geef eens een voorzetje, wat vond jij leuk vandaag?quote:
ik ga niet 50 euro betalen aan trein kosten. Doe maar Eindhoven dan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
grote bek en stoer doen, dan moet je langskomen ook
Chloro heeft wel een straponquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb het eerlijk gezegd nog nooit gedaan.
dan niet op komen dagenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:26 schreef Nebneze het volgende:
[..]
ik ga niet 50 euro betalen aan trein kosten. Doe maar Eindhoven dan.
Dat was geen strapon.quote:
Dat moment toen ik thuis kwam na een dag werk en me bedacht dat ik eindelijk weekend hebquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geef eens een voorzetje, wat vond jij leuk vandaag?
Tuquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat moment toen ik thuis kwam na een dag werk en me bedacht dat ik eindelijk weekend heb.
Et toi?
Ik heb sinds een week na verjaardag een extra dag vrij - de vrijdag - heb er helemaal niet om gevraagd of gewild, maar het begint te wennen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat moment toen ik thuis kwam na een dag werk en me bedacht dat ik eindelijk weekend heb.
Et toi?
Dat jij nu in de ghetto woont en dat ze gewend z'n dat er mensen neer worden gehoekt zonder dat er mensen van opkijken. Bij mij zit meteen hele straat aan het raampje te kijken als er een junk ons paviljoen op komt. Dus laten we de rust in deze nette buurt vooral niet verstoren!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
dan niet op komen dagengeef je adres maar
Ook lekker, lang weekend! Je bent docent toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb sinds een week na verjaardag een extra dag vrij - de vrijdag - heb er helemaal niet om gevraagd of gewild, maar het begint te wennen.
zon grote bek maar janken als blijkt dat ik geen grapje maakquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:30 schreef Nebneze het volgende:
[..]
Dat jij nu in de ghetto woont en dat ze gewend z'n dat er mensen neer worden gehoekt zonder dat er mensen van opkijken. Bij mij zit meteen hele straat aan het raampje te kijken als er een junk ons paviljoen op komt. Dus laten we de rust in deze nette buur vooral niet verstoren!
toi is goed jochquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oh kak, al die tijd fout gedaan. Volgend jaar weer frans dus komt goed
Jawel, al een tijdje niet meer op het middelbaar onderwijs, maar ik verricht nog steeds onderwijskundige taken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ook lekker, lang weekend! Je bent docent toch?
Ah oke. Geschiedenis?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jawel, al een tijdje niet meer op het middelbaar onderwijs, maar ik verricht nog steeds onderwijskundige taken.
kontmaagdquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb het eerlijk gezegd nog nooit gedaan.
Klopt. En economie.quote:
Hbo geschiedenis docent, proberen m'n p te halen in 1 jaar -> uni geschiedenisquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klopt. En economie.
Wat ga jij eigenlijk doen na je middelbare school?
Ah, heel leuk!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hbo geschiedenis docent, proberen m'n p te halen in 1 jaar -> uni geschiedenis
Wow :s oké, weet weer waar ik staquote:
ik ben niet bang voor jou? Ik heb alleen geen zin meer in onredelijke mensen... Oetlul.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
zon grote bek maar janken als blijkt dat ik geen grapje maakkindje toch
triest. Snap dat tetou vreemd ging met leuke chicks
Oh jee, vast wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Eerst maar havo zien te halen, maar dat komt denk ik wel goed.
Wat een vertrouwenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh jee, vast wel..
Dat weet ik zeker.
Biggen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klopt. En economie.
Wat ga jij eigenlijk doen na je middelbare school?
ja ja huilerdehuil. Dagquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:34 schreef Nebneze het volgende:
[..]
ik ben niet bang voor jou? Ik heb alleen geen zin meer in onredelijke mensen... Oetlul.
Trusten!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar deze saaie lul gaat naar bed.
Trusten iedereen!
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh jee, vast wel..
Dat weet ik zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |