Mortaxx of Murdera.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:46 schreef ntm het volgende:
Benieuwd wie de volgende FOK!ker is die Meloetje gaat strikken.
Denk dat dat heel fout zou aflopen dan. Zij heeft meer een passieve man nodig die ja en amen zegt denk ik.quote:
Daar dendert ze overheen en dan wordt het saai, denk ik.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:54 schreef ntm het volgende:
[..]
Denk dat dat heel fout zou aflopen dan. Zij heeft meer een passieve man nodig die ja en amen zegt denk ik.
Of gewoon een die haar een paar tikken geeft zodat ze normaal doet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:54 schreef ntm het volgende:
[..]
Denk dat dat heel fout zou aflopen dan. Zij heeft meer een passieve man nodig die ja en amen zegt denk ik.
En een goede beurt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of gewoon een die haar een paar tikken geeft zodat ze normaal doet.
Ze is heel opstandig, opleidingen maakt ze ook niet af omdat ze geen zin heeft om te werken en niks leuk vindt. Denk dat het deels ook heeft te maken met haar opvoeding misschien, haar ouders doen alles voor haar. Ze moet inderdaad leren zelfstandig te worden, ik ben benieuwd wanneer ze dat gaat inzien. Nouja, we zullen het vanzelf wel merken, maar ik denk niet dat er mannen zijn die lang bij zo iemand kunnen blijven.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar dendert ze overheen en dan wordt het saai, denk ik.
Het is een heel moeilijk gevalletje. Ik denk dat ze vooral volwassen moet worden. Want die gaat die gaat ook haar 20'er jaren in, goed, dan ben je nog jong, maar er is wel een tijd van volwassen worden.
Dat is ook een proces.
Haha is dit je nieuwe kloon, Meloe?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:04 schreef Nebneze het volgende:
Sommige mannen z'n gewoon respectloos en onbetrouwbaar he tetouaribo
Weet niet of dat nog zou helpen bij haar nu.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of gewoon een die haar een paar tikken geeft zodat ze normaal doet.
jij weet allemaal natuurlijkquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Ze is heel opstandig, opleidingen maakt ze ook niet af omdat ze geen zin heeft om te werken en niks leuk vindt. Denk dat het deels ook heeft te maken met haar opvoeding misschien, haar ouders doen alles voor haar. Ze moet inderdaad leren zelfstandig te worden, ik ben benieuwd wanneer ze dat gaat inzien. Nouja, we zullen het vanzelf wel merken, maar ik denk niet dat er mannen zijn die lang bij zo iemand kunnen blijven.
Nieuwe kloon ja? Ik heb topics gelezen, verhalen gehoord. Het is wel waar het op neer komt ja.quote:
Bewijs waarvan? Ben je geslagen door tetou?quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bewijs waarvan? Ben je geslagen door tetou?
hij wilde jou ook hosselen toch? Lolquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bewijs waarvan? Ben je geslagen door tetou?
Juist wel, nu wordt het interessant.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Geen beerputten open op de vrijdagavond, weliswaar ben ik de vrijdag tegenwoordig, maar ik blijf een hobbyist. Natuurlijk.
2 dames en een meloewa, dat kan heel verkeerd aflopen.
Haha nee hoor, gewoon heel vaak gelachen om hem.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |