Ja, schiet op, Mur en ik zitten al hele avond te wachten en Mur is al drie keer klaargekomen.quote:
ik kan bijna niet meerquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, schiet op, Mur en ik zitten al hele avond te wachten en Mur is al drie keer klaargekomen.
Ben je 15 ofzo.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:09 schreef BlauweTijger het volgende:
Post dan op zijn minst een hele rij tieten in de Op.
Ja?quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Al was ik godver 91, ik hou van tieten.
Krijg ik nog de groeten terug van meloewa?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:13 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dat gaat jou helemaal niets aan a neusje
Srs heartbroken ja?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:13 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
ik las anusjequote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:13 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Het is uit Frank. Ze gaat nu met GZ1000quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Krijg ik nog de groeten terug van meloewa?
Verdomme de derde keer.
Dan houd ik er mee op. Dat gaat allemaal veel te snel.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is uit Frank. Ze gaat nu met GZ1000
srs?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is uit Frank. Ze gaat nu met GZ1000
niet altijd hoor.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:18 schreef tetouaribo het volgende:
Er heeft laatst een meisje die ik ken zelfmoord gepleegd. Raar dat je toch wel een beetje merkt dat er iets niet klopt met zulke mensen.
Is het wie ik denk dat het is?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:18 schreef tetouaribo het volgende:
Er heeft laatst een meisje die ik ken zelfmoord gepleegd. Raar dat je toch wel een beetje merkt dat er iets niet klopt met zulke mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |