toi is goed jochquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oh kak, al die tijd fout gedaan. Volgend jaar weer frans dus komt goed
Jawel, al een tijdje niet meer op het middelbaar onderwijs, maar ik verricht nog steeds onderwijskundige taken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ook lekker, lang weekend! Je bent docent toch?
Ah oke. Geschiedenis?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jawel, al een tijdje niet meer op het middelbaar onderwijs, maar ik verricht nog steeds onderwijskundige taken.
kontmaagdquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb het eerlijk gezegd nog nooit gedaan.
Klopt. En economie.quote:
Hbo geschiedenis docent, proberen m'n p te halen in 1 jaar -> uni geschiedenisquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klopt. En economie.
Wat ga jij eigenlijk doen na je middelbare school?
Ah, heel leuk!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hbo geschiedenis docent, proberen m'n p te halen in 1 jaar -> uni geschiedenis
Wow :s oké, weet weer waar ik staquote:
ik ben niet bang voor jou? Ik heb alleen geen zin meer in onredelijke mensen... Oetlul.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
zon grote bek maar janken als blijkt dat ik geen grapje maakkindje toch
triest. Snap dat tetou vreemd ging met leuke chicks
Oh jee, vast wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Eerst maar havo zien te halen, maar dat komt denk ik wel goed.
Wat een vertrouwenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh jee, vast wel..
Dat weet ik zeker.
Biggen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klopt. En economie.
Wat ga jij eigenlijk doen na je middelbare school?
ja ja huilerdehuil. Dagquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:34 schreef Nebneze het volgende:
[..]
ik ben niet bang voor jou? Ik heb alleen geen zin meer in onredelijke mensen... Oetlul.
Trusten!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar deze saaie lul gaat naar bed.
Trusten iedereen!
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh jee, vast wel..
Dat weet ik zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |