Geef eens een voorzetje, wat vond jij leuk vandaag?quote:
ik ga niet 50 euro betalen aan trein kosten. Doe maar Eindhoven dan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
grote bek en stoer doen, dan moet je langskomen ook
Chloro heeft wel een straponquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb het eerlijk gezegd nog nooit gedaan.
dan niet op komen dagenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:26 schreef Nebneze het volgende:
[..]
ik ga niet 50 euro betalen aan trein kosten. Doe maar Eindhoven dan.
Dat was geen strapon.quote:
Dat moment toen ik thuis kwam na een dag werk en me bedacht dat ik eindelijk weekend hebquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geef eens een voorzetje, wat vond jij leuk vandaag?
Tuquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat moment toen ik thuis kwam na een dag werk en me bedacht dat ik eindelijk weekend heb.
Et toi?
Ik heb sinds een week na verjaardag een extra dag vrij - de vrijdag - heb er helemaal niet om gevraagd of gewild, maar het begint te wennen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat moment toen ik thuis kwam na een dag werk en me bedacht dat ik eindelijk weekend heb.
Et toi?
Dat jij nu in de ghetto woont en dat ze gewend z'n dat er mensen neer worden gehoekt zonder dat er mensen van opkijken. Bij mij zit meteen hele straat aan het raampje te kijken als er een junk ons paviljoen op komt. Dus laten we de rust in deze nette buurt vooral niet verstoren!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
dan niet op komen dagengeef je adres maar
Ook lekker, lang weekend! Je bent docent toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb sinds een week na verjaardag een extra dag vrij - de vrijdag - heb er helemaal niet om gevraagd of gewild, maar het begint te wennen.
zon grote bek maar janken als blijkt dat ik geen grapje maakquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:30 schreef Nebneze het volgende:
[..]
Dat jij nu in de ghetto woont en dat ze gewend z'n dat er mensen neer worden gehoekt zonder dat er mensen van opkijken. Bij mij zit meteen hele straat aan het raampje te kijken als er een junk ons paviljoen op komt. Dus laten we de rust in deze nette buur vooral niet verstoren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |