Hij zegt toch Holland Spoor :sssquote:
Nee, normaal is het leuk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gaat het hier iedere avond trouwens zo?
Ik heb geen flauw idee. Weet jouw vader eigenlijk dat je zoveel FOK!ker afwerkt? Ik denk het haast niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:16 schreef Nebneze het volgende:
[..]
geen idee Frank. Word het niet tijd dat fok op bepaalde kinderbedtijden gesloten wordt?
Shots firedquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Weet jouw vader eigenlijk dat je zoveel FOK!ker afwerkt? Ik denk het haast niet.
ooooohhhhh.gifquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Weet jouw vader eigenlijk dat je zoveel FOK!ker afwerkt? Ik denk het haast niet.
Ik leg je dat in real wel uit :$quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:16 schreef Murdera het volgende:
Maar Meloewa, wat heb je allemaal op bol.com gehaald?
geef maar gewoon je adres jankerd. Dan komt het wel goedquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:16 schreef Nebneze het volgende:
[..]
maandagavond gaat aanvoelen als een zondagavond. En daar hou ik niet zo van. Kies jij maar een andere dat uit.
Haar vader weet meer dan je denkt, Frank.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
wowquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heeft ze goede tetten?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
m'n vader kent mij niet op die manier. Ik ben z'n dochterlief voor wie hij alles zou doen :$quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
geef jij jouw adres?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
geef maar gewoon je adres jankerd. Dan komt het wel goed
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:19 schreef BlauweTijger het volgende:
iemand een linkje naar die geile slettebek van MeloewA?
hahaha blanke families.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:19 schreef Nebneze het volgende:
[..]
geef jij jouw adres?
Laat m'n Fam. Hier buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |