Spill the beans, woman.quote:
niet voor de Cam moet je hem zf vragen :pquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:50 schreef Snowbells het volgende:
Wat voor vieze dingen deed hij voor cam dan meloweaewawa
Nou ja, jij verdacht mij ook van allemaal dingen die niet klopten, dus als je al van een FOK!meisje zulke dingen verdenkt, dan tja. Weenie.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:49 schreef Nebneze het volgende:
[..]
gewoon niet trouw en vals zijn + niet eerlijk.
Verder geen commentaar
Ik vermakelijk om te lezen, al die dingen.quote:
Ik sta meestal rond half 6 op en ja, met een espresso.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:51 schreef Nebneze het volgende:
[..]
hey frank nog elke morgen om 7 uur aan het bakkie pleur?
Wat voor dingen?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, jij verdacht mij ook van allemaal dingen die niet klopten, dus als je al van een FOK!meisje zulke dingen verdenkt, dan tja. Weenie.
Nog steeds #teamtetou in dezen.
naja ik heb bewijs. dus geen wanen. Wel niet goed voor m'n achterdochtigheid onbetrouwbare mensen inderdaad.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, jij verdacht mij ook van allemaal dingen die niet klopten, dus als je al van een FOK!meisje zulke dingen verdenkt, dan tja. Weenie.
Nog steeds #teamtetou in dezen.
Nee het kan nog aanwakkeren.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee ik pas. Srs
Maar ben ik niet te laat voor fittie?
Precies op tijd. Timing heb je wel, mortax.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee ik pas. Srs
Maar ben ik niet te laat voor fittie?
En ben helemaal pumped, bijna foto gemaakt. Dus laat maar komenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Precies op tijd. Timing heb je wel, mortax.
Oh ja? Zoals? Whatsappgesprekken?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:52 schreef Nebneze het volgende:
[..]
naja ik heb bewijs. dus geen wanen. Wel niet goed voor m'n achterdochtigheid onbetrouwbare mensen inderdaad.
Meloe, denk aan wat ik gezegd hebquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:53 schreef Nebneze het volgende:
Doe mij en tetou maar een permanente ban wij vechten dit wel in real uit
Jammer dat dit ook z'n playground is en dat ie er waarschijnlijk geen afstand VAB wil doen. This wat met die mannen van tegenwoordig he!
Waarom maak je er iedere keer ook zo'n teringzooi van? Iedere keer weer een FOK!ker, iedere keer weer drama.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:53 schreef Nebneze het volgende:
Doe mij en tetou maar een permanente ban wij vechten dit wel in real uit
Jammer dat dit ook z'n playground is en dat ie er waarschijnlijk geen afstand VAB wil doen. This wat met die mannen van tegenwoordig he!
Maar wijven zijn gestoord, dat zou jij juist moeten weten. Misschien was het wel een geschifte ex.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:54 schreef Nebneze het volgende:
[..]
dat ik bij hem ben en om 2:30 u ineens een wijf belt allemaal van zon fratsen.
Hahahaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waarom maak je er iedere keer ook zo'n teringzooi van? Iedere keer weer een FOK!ker, iedere keer weer drama.
Jij was het. Draai er niet om heenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar wijven zijn gestoord, dat zou jij juist moeten weten. Misschien was het wel een geschifte ex.
nee meisje van uitgaan van de avond ervoor. Je weet hij moet gewoon niet zo schijnheilig doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar wijven zijn gestoord, dat zou jij juist moeten weten. Misschien was het wel een geschifte ex.
Stiekem moet ik erg lachen van dit soort drama en dat komt ie extra goed naar vorenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:55 schreef Nebneze het volgende:
[..]
mortaxx hoe gaat met je sterke goede kaaklijn nog altijd goed intact?
FOK!ers datenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waarom maak je er iedere keer ook zo'n teringzooi van? Iedere keer weer een FOK!ker, iedere keer weer drama.
wauw. Die kaaklijn. Je slaat er vast hoofden mee in....quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Stiekem moet ik erg lachen van dit soort drama en dat komt ie extra goed naar voren
Kon niet bellen want had geen beltegoed :squote:
Jij zit geloof ik achter die ondeugende knul aan met een stel giftanden als UI.quote:
Zou ze hem in de wc gepijpt hebben?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:56 schreef Nebneze het volgende:
[..]
nee meisje van uitgaan van de avond ervoor. Je weet hij moet gewoon niet zo schijnheilig doen.
Wist niet dat je van dit soort dingen op de hoogte was, hoe kom je er bij?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij zit geloof ik achter die ondeugende knul aan met een stel giftanden als UI.
wie weet!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou ze hem in de wc gepijpt hebben?!
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb Ro gezegd dat als hij jouw hartje breekt ik hem breek
Waarom ga je dan niet een keer voor boi die oprecht is zijn liefde? Dima blijft je eeuwig trouw dat kan ik je verzekerenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:58 schreef Nebneze het volgende:
[..]
doe mij ook, wil x echte warmte voelen. Zaligheid....
Ondanks dat ik hier niet altijd post, lees ik hem altijd ieder morgen met een bakje koffie na. En zo kom ik erbij.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wist niet dat je van dit soort dingen op de hoogte was, hoe kom je er bij?
ik ben ook niet perfect. Maar dit x ligt niet aan mij om het maar eens eerlijk te zeggen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet een keer voor boi die oprecht is zijn liefde? Dima blijft je eeuwig trouw dat kan ik je verzekeren
" Ik wil gehoord worden :sSsS Seg ut lekker toggg ;ss "quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:00 schreef Chloroform het volgende:
Maar goed, even serieus hè, hoe vermakelijk dit ook is. Waarom voelde je de drang om dit allemaal te vertellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |