Spill the beans, woman.quote:
niet voor de Cam moet je hem zf vragen :pquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:50 schreef Snowbells het volgende:
Wat voor vieze dingen deed hij voor cam dan meloweaewawa
Nou ja, jij verdacht mij ook van allemaal dingen die niet klopten, dus als je al van een FOK!meisje zulke dingen verdenkt, dan tja. Weenie.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:49 schreef Nebneze het volgende:
[..]
gewoon niet trouw en vals zijn + niet eerlijk.
Verder geen commentaar
Ik vermakelijk om te lezen, al die dingen.quote:
Ik sta meestal rond half 6 op en ja, met een espresso.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:51 schreef Nebneze het volgende:
[..]
hey frank nog elke morgen om 7 uur aan het bakkie pleur?
Wat voor dingen?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, jij verdacht mij ook van allemaal dingen die niet klopten, dus als je al van een FOK!meisje zulke dingen verdenkt, dan tja. Weenie.
Nog steeds #teamtetou in dezen.
naja ik heb bewijs. dus geen wanen. Wel niet goed voor m'n achterdochtigheid onbetrouwbare mensen inderdaad.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, jij verdacht mij ook van allemaal dingen die niet klopten, dus als je al van een FOK!meisje zulke dingen verdenkt, dan tja. Weenie.
Nog steeds #teamtetou in dezen.
Nee het kan nog aanwakkeren.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee ik pas. Srs
Maar ben ik niet te laat voor fittie?
Precies op tijd. Timing heb je wel, mortax.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee ik pas. Srs
Maar ben ik niet te laat voor fittie?
En ben helemaal pumped, bijna foto gemaakt. Dus laat maar komenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Precies op tijd. Timing heb je wel, mortax.
Oh ja? Zoals? Whatsappgesprekken?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:52 schreef Nebneze het volgende:
[..]
naja ik heb bewijs. dus geen wanen. Wel niet goed voor m'n achterdochtigheid onbetrouwbare mensen inderdaad.
Meloe, denk aan wat ik gezegd hebquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:53 schreef Nebneze het volgende:
Doe mij en tetou maar een permanente ban wij vechten dit wel in real uit
Jammer dat dit ook z'n playground is en dat ie er waarschijnlijk geen afstand VAB wil doen. This wat met die mannen van tegenwoordig he!
Waarom maak je er iedere keer ook zo'n teringzooi van? Iedere keer weer een FOK!ker, iedere keer weer drama.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:53 schreef Nebneze het volgende:
Doe mij en tetou maar een permanente ban wij vechten dit wel in real uit
Jammer dat dit ook z'n playground is en dat ie er waarschijnlijk geen afstand VAB wil doen. This wat met die mannen van tegenwoordig he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |