kan ik begrijpenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha nee hoor, gewoon heel vaak gelachen om hem.
Maar het heeft niet lang geduurd voordat hij door had hoe psycho jij bent hè?quote:
hij is dat zelf ook als je weet wat hij voor z'n geld doetquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar het heeft niet lang geduurd voordat hij door had hoe psycho jij bent hè?
Jou voor de cam zetten toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:16 schreef Nebneze het volgende:
[..]
hij is dat zelf ook als je weet wat hij voor z'n geld doet
Vertel ons meer.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:16 schreef Nebneze het volgende:
[..]
Wat dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:16 schreef Nebneze het volgende:
[..]
Beetje laf van je om zulke dingen hier neer te zetten wel. Maar goed, blijkt maar weer hoe psycho je bent.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:17 schreef Nebneze het volgende:
[..]
nah iets viezers ( niet met mij overigens)
Ik schenk net een borreltje in, kweenie of je een Courvoisier-fan bent, maar dat drink ik vanavond.quote:
lol hij heeft mij ook bedrogen en voor gelogen dus boeiend.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje laf van je om zulke dingen hier neer te zetten wel. Maar goed, blijkt maar weer hoe psycho je bent.
Dan nog.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:20 schreef Nebneze het volgende:
[..]
lol hij heeft mij ook bedrogen en voor gelogen dus boeiend.
Zeg, meloewatje, wanneer ga jij je eens gedragen als een volwassen meid?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:20 schreef Nebneze het volgende:
[..]
lol hij heeft mij ook bedrogen en voor gelogen dus boeiend.
Geen behoefte aan, maar bedankt voor het aanbod.quote:
Yo meloewa, vertelquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:17 schreef Nebneze het volgende:
[..]
nah iets viezers ( niet met mij overigens)
Dat sla ik niet af.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik schenk net een borreltje in, kweenie of je een Courvoisier-fan bent, maar dat drink ik vanavond.
Misschien is hij Dima wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:26 schreef Snowbells het volgende:
Zou hij ook op chaturbate zitten zoals dima?
waxht maar als in VOO je sta zwijnskopquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:32 schreef Murdera het volgende:
Zou Meloewa best een paar tikken willen geven, maar dr overheen? Neh
Er achterlangs dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:32 schreef Murdera het volgende:
Zou Meloewa best een paar tikken willen geven, maar dr overheen? Neh
Shiiiiiiit, go girlquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:33 schreef Nebneze het volgende:
[..]
waxht maar als in VOO je sta zwijnskop
Gr analfabeetj
kom maar vetzwalgjequote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:33 schreef Nebneze het volgende:
[..]
waxht maar als in VOO je sta zwijnskop
Gr analfabeetj
Jij zou wel eh.quote:
Lekker motorboaten tussen die meloena haha hahaaahahaahquote:
Hahaha shiit modusquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Lekker motorboaten tussen die meloena haha hahaaahahaah![]()
![]()
![]()
meloewa maar dan meloenen als in grote tieten zeg maar en dan bijna zoals haar username
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Lekker motorboaten tussen die meloena haha hahaaahahaah![]()
![]()
![]()
meloewa maar dan meloenen als in grote tieten zeg maar en dan bijna zoals haar username
![]()
![]()
![]()
Maar vertel eens wat meer, nu heb je ons lekker gemaakt en komt er niks meer vanquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:43 schreef Nebneze het volgende:
[..]
fok stop? ;p
Ohzo, Jawel geen zin meer in eigenlijk.
Alleen sommige mensen houden van aandacht
bedrogen en voorgelogen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar vertel eens wat meer, nu heb je ons lekker gemaakt en komt er niks meer van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |