Wanneer hangen wij onze vuile was buiten?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:59 schreef ntm het volgende:
Shit net nu ik aan m'n scriptie wil gaan werken wordt het interessant
omdat je het vroegquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:00 schreef Chloroform het volgende:
Maar goed, even serieus hè, hoe vermakelijk dit ook is. Waarom voelde je de drang om dit allemaal te vertellen?
WAarom is die weg?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:02 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom komt wd nooit hoi zeggen als er over haar gesproken wordt [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Net alsof ze een Turk zou willen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet een keer voor boi die oprecht is zijn liefde? Dima blijft je eeuwig trouw dat kan ik je verzekeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze vindt jullie kut.quote:
ik kan je Het in real wel uitleggen onder het genot van een expresso. Maaaar oweeee als je een keer naar m'n jongen boobies gluurt. Dan kap ik het gesprek meteen af Oude knaaaap van mequote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Toch worden hier dingen gepost waar ik geen tering van begrijp.
Dat vind ik nou jammer. Die hield altijd van mijn muziek, verder slaat het hier nooit zo aan.quote:
Lekker getraind?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kwade tongen beweren dat CB hier een handje in heeft gehad
Dit is een wc.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Toch worden hier dingen gepost waar ik geen tering van begrijp.
Wat vind jij goede muziek?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat vind ik nou jammer. Die hield altijd van mijn muziek, verder slaat het hier nooit zo aan.
Die keer dat je bent vreemdgegaan met blondje93 bedoel je?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wanneer hangen wij onze vuile was buiten?
had ik je eerder kunnen vertellen. Kip kerrie salade wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:05 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind kipsatésalade voor op brood niet zo lekker.
Laag om zoiets te verzinnen. Je kent mijn standaardenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:04 schreef ntm het volgende:
[..]
Die keer dat je bent vreemdgegaan met blondje93 bedoel je?
Waarom is het met hsg niets geworden eigenlijk?quote:
Hij houdt niet van 'bliepjesmuziek', zei hij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |