https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
Blijft huntenquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Niet huilen, post 299 zag ik staan, dan maak ik hem dicht.
Als iemand het mag, dan mag ik het wel. Hier 24/7 rondhangen en nog beschuldigd worden ook. Stoutekat.quote:
Nattequote:Op donderdag 1 mei 2014 14:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als iemand het mag, dan mag ik het wel. Hier 24/7 rondhangen en nog beschuldigd worden ook. Stoutekat.
quote:
Ik hold m'n tak nog altijd. 24 of 25 is niet genoeg.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:58 schreef DaMart het volgende:
[..].
Heb ik voor niks mijn sell order verlaagd... voor TAK idem dito.
Nu SUN en MRS nog naar de moon.
Binnen een paar uurquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik hold m'n tak nog altijd. 24 of 25 is niet genoeg.![]()
Voor wanneer moest je nou van die coins af zijn?
Tja, je nadeel is dat dat markten met weinig volume zijn. Kan uren duren voor er een trade plaatsvindt soms, dus ja. Hoop dat je er vanaf komtquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Binnen een paar uur.
Heb SUN sell order op 750 en MRS op 1200 staan.
Als je mij je wachtwoord geeft kan ik ook voor jou een botje inzettenquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Binnen een paar uur.
Heb SUN sell order op 750 en MRS op 1200 staan.
Vannacht ben ik 9 van mijn 100 MRS kwijtgeraaktquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tja, je nadeel is dat dat markten met weinig volume zijn. Kan uren duren voor er een trade plaatsvindt soms, dus ja. Hoop dat je er vanaf komt
9, dat tikt wel aan ja.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vannacht ben ik 9 van mijn 100 MRS kwijtgeraakt.
Maar kan ook sell orders verlagen, dan heb ik alsnog in totaal genoeg BTC om in ieder geval niet minder terug te halen naar mijn wallet dan ik aan fees en BTC heb verstuurd.
Ik probeer het eerst wel even te verkopen tegen de minimale prijs waarmee ik quitte speelquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
9, dat tikt wel aan ja.
Ik wil ze wel voor je opkopen, maar dan moet je ze voor dezelfde prijs weer terugkopen als je terug bent
*en een maand later is 1 mars ineens 0,1btc
Ik wil ook op vakantiequote:Op donderdag 1 mei 2014 15:10 schreef DaMart het volgende:
In ieder geval een goede les: even snel gaan traden vlak voordat je op vakantie gaat, levert niet veel op.
Nog een goede les: Wat maakt het uit of je altcoins daar nog zijn? Haal ze des noods naar een eigen walletquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:10 schreef DaMart het volgende:
In ieder geval een goede les: even snel gaan traden vlak voordat je op vakantie gaat, levert niet veel op.
Amerikaquote:
Geen zin om tig wallets op mijn computer te hebben. En op zich vertrouw ik Mintpal wel, maar ondertussen wacht ik ook nog tot ik 0,02 BTC aan altcoins van Cryptorush kan halenquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog een goede les: Wat maakt het uit of je altcoins daar nog zijn? Haal ze des noods naar een eigen wallet
Droog gaat het niet blijven, maar de hoeveelheid onweer in die bui neemt flink af.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:40 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga het lot nog maar eens tarten. Naar het terras met een berg buien vlakbij de grens. Wedden dat het droog blijft hier
Wat is er zo speciaal dan aan FLT dat je een stijging verwacht?quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:10 schreef edraket31 het volgende:
Als ik het orderboek van FLT bekijk, zou je denken dat niemand van die coins af wil en een stijging voor de hand ligt.....
twitter:MintPalExchange twitterde op donderdag 01-05-2014 om 14:21:21There was a successful double spend attack on WhiteCoin, so we have taken the market offline and stopped deposits and withdrawals. 1/2 reageer retweet
BC is goedkoop nuquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:43 schreef Nattekat het volgende:
Godver, mijn drone is duurder geworden, was blijkbaar een actie
Moet ik nog meer bitcoins bij elkaar sprokkelen...
Daat zit ik al sinds dinsdag met mijn volle vermogen in, een pump afwachtendquote:
Ik ook op 29000quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daat zit ik al sinds dinsdag met mijn volle vermogen in, een pump afwachtend
Zit toch geen onweer in, genietquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:51 schreef roislecxe het volgende:
Buienradar ziet er weer goed uit, de bui wordt al gespleten richting de grens. Ik voorzie droogte.
Ik vind het allemaal wel prima zo hoor. Ben blij dat ik geen tuin heb want het regent hier echt bijna nooit meerquote:
1,5 maandje dan heb je het zo bij elkaar.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:53 schreef Nattekat het volgende:
Volgens bitonic heb ik nu dus 1,39btc nodig
Jaja... als pasen en pinksteren op een dag vallen...quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
1,5 maandje dan heb je het zo bij elkaar.
Dat is 3 euro per dag, dan moet je misschien iets meer inleggen dan kan je ook meer verdienen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jaja... als pasen en pinksteren op een dag vallen...
Ik had met veel te actief traden al hooguit 0,01btc per dag, en daar zat veel geluk tussen nog...
Ik heb één ding waar ik voor altijd aan vast blijf houden in elk geval, geen uitzonderingen: Niks inleggen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:57 schreef smiths het volgende:
[..]
Dat is 3 euro per dag, dan moet je misschien iets meer inleggen dan kan je ook meer verdienen.
Het gaat wel droog blijven denk. Kijk de boel maar weer eens oplossen net voor de grens.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Droog gaat het niet blijven, maar de hoeveelheid onweer in die bui neemt flink af.
Ik bedoel ook geen extra geld in btc pompen, gewoon met meer btc in een altcoin stappen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb één ding waar ik voor altijd aan vast blijf houden in elk geval, geen uitzonderingen: Niks inleggen.
Speltip 9: Spreid je winkansen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:19 schreef smiths het volgende:
[..]
Ik bedoel ook geen extra geld in btc pompen, gewoon met meer btc in een altcoin stappen.
(Kan uiteraard ook slecht uitpakken)
Ik heb dat één keer gedaan sinds ik mijn tactiek liet vallen, sinds dien zit ik met een enorm bedrag vast in BCquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:19 schreef smiths het volgende:
[..]
Ik bedoel ook geen extra geld in btc pompen, gewoon met meer btc in een altcoin stappen.
(Kan uiteraard ook slecht uitpakken)
Zodra die de 50000 weer aankust heb ik zo'n monsterwinst gemaakt, maakt deze hele tijd van elende goedquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:25 schreef curantis het volgende:
BC is juist de enige coin waarin ik wel goed zit![]()
Dope mag van mij wel naar de 200+ jaquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoorde dat Dope straks naar een verkoopmomentje toewerkt, rond de 1000 ofzo zou wel mooi zijn. Nu ff deze trend volhouden en ik sta weer op het bedrag waar ik op Mintpal mee begon
* Nattekat mompelt iets over niet klagen en 231quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dope mag van mij wel naar de 200+ ja
Gekocht op 160 maar blijft al zolang daaromheen schommelen.
* roislecxe mompelt iets over kopen tijdens een pumpquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat mompelt iets over niet klagen en 231
* Nattekat raadt Rois eens aan om te kijken hoe de koers om de pump heen liepquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
* roislecxe mompelt iets over kopen tijdens een pump
Gewoon nooit Dope kopen boven de 170. Net als Sun nooit boven de 700 en Mars nooit boven de 1400 enz enzquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat raadt Rois eens aan om te kijken hoe de koers om de pump heen liep
Ik denk dat BC wel weer tegen de 50k aan gaat rijden ergens in de komende 2 wekenquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zodra die de 50000 weer aankust heb ik zo'n monsterwinst gemaakt, maakt deze hele tijd van elende goed
Eerst 0,07 gekocht op 42, toen 0,05 op 24 en daarna maar gelijk 0,06 extra op 27. Met wat lichte schommelingen en de 0,02btc winst van gisteren is dat al aardig opgeklommen naar de 0,201btc aan BC op de huidige koers
En welke klapjosti is verantwoorelijk voor dit:
[ afbeelding ]
En MYR >600... heb ik dagenlang gehold en uiteindelijk met kleine winst verkocht... dat had meer kunnen zijnquote:
Myr had ik nog vast van 750 ofzo. Vandaag verkocht rond de 700, klein beetje verlies maar ik had die dingen al zo ontzettend lang vast. En het bleef maar zakkenquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
En MYR >600... heb ik dagenlang gehold en uiteindelijk met kleine winst verkocht... dat had meer kunnen zijn.
Na mijn vakantie ga ik geduldiger wachten op koersstijgingen.
Dat vind ik juist zo fijn aan die muntjes. 1x in de zoveel tijd gaan ze sowieso daar omhoogquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:26 schreef DaMart het volgende:
Mintpal is ook zo ongeveer de enige exchange die een markt voor MRS en SUN heeft zo te zien... anders was ik nog even naar arbitrage gaan kijken.
Morgen. Maar als ik nu altcoins ga laten staan, weet ik bijna zeker dat ik zodra ik wifi heb ga kijken hoe het gaat met de koers en dat ik dan ook weer wat koop. Dus vandaar even alles naar de wallet, al staat mijn hele BTC-vermogen ook op mijn telefoon en tablet, maar ik wil daar dan niks mee doen uiteraardquote:
Afkicken geblazen. En als je terugkomt is een BTC weer 800 waardquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Morgen. Maar als ik nu altcoins ga laten staan, weet ik bijna zeker dat ik zodra ik wifi heb ga kijken hoe het gaat met de koers en dat ik dan ook weer wat koop. Dus vandaar even alles naar de wallet, al staat mijn hele BTC-vermogen ook op mijn telefoon en tablet, maar ik wil daar dan niks mee doen uiteraard.
Dan verkoop ik er een paar zodat ik mijn 100 euro inleg terug heb en dan ga ik met de rest handelen. Misschien dan maar eens de inzet verhogen, die nog geen honderdduizend satoshi winst nu, is ook maar magerquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Afkicken geblazen. En als je terugkomt is een BTC weer 800 waard
Dan volgen we precies hetzelfde padquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:19 schreef vincm het volgende:
Yay officieel boven de 1 BTC verdiend. Tijd geleden (ruim voor de 1000+ dollar piek) 0,3 'aangeschaft' en ook al weer uit laten betalen, dus dit is de eerste bitcoin puur door handel
Die zal wel wel een flinke deuk oplopen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:55 schreef curantis het volgende:
WC trading over ong. half uurtje weer aan bij Mintpal
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Die zal wel wel een flinke deuk oplopen.
Vroeger was het nog wel een planeetquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, Plu
En dat is geen planeet dus telt niet.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dan vertrouw ik er maar op. Maar o wee als het fout is.
Je vergeet Fedoraquote:
Is de zon een planeet?quote:
Michaelquote:
Kun je die hier ook posten?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:42 schreef --H-I-M-- het volgende:
crosspost, maar wellicht een handige:
Deze week een interessant artikel in het Weekblad Fiscaal Recht (referentie WFR 2014/588) over bitcoins en de btw-behandeling van minen, handelen, en betalen met bitcoins
Helaas ben ik daartoe niet in de mogelijkheid, want ik heb alleen een hard-copy van het artikel. Wellicht dat iemand (bijvoorbeeld rechtenstudent) hier digitale toegang heeft?quote:
Vooruit dan maarquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sorry, moet werken
Vanavond voor de pump ben ik er weer
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:07 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Helaas ben ik daartoe niet in de mogelijkheid, want ik heb alleen een hard-copy van het artikel. Wellicht dat iemand (bijvoorbeeld rechtenstudent) hier digitale toegang heeft?
link naar artikel:
http://taxlive.nl/-/7047-1-mei-2014-
Lokpostquote:Op maandag 28 april 2014 18:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Het is eindelijk weer een beetje leuk![]()
Niet op vrijdagen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:13 schreef curantis het volgende:
Gaan mijn stomme coins ooit weer eens iets méér waard worden ipv minder??
Boodschappen doenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aflossing?
Het is actiever als we er allebei zijn hoor
Goedzo, ga ik ff tosti makenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Boodschappen doen
Ik zal ras wederkeren.
3x scheepsrecht?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:37 schreef Nattekat het volgende:
Rois is er weer
Ik heb echt zo veel zin in die pump nu mijn bot werkt
Ik weet nog niet of k thuis ben tijdens de pump van vanavond. Misschien ga ik nog wel iets sociaals doenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2x in dit geval. En dinsdag had ik gewoon een tekort aan tijd
Waarom niet testen met 0.02 dan ofzoquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:39 schreef Nattekat het volgende:
En hij is nog steeds deels handmatig, ik vertrouw mijn code-skills nog niet 0.20btc toe
Uitgaanquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of k thuis ben tijdens de pump van vanavond. Misschien ga ik nog wel iets sociaals doen
Ik wil dat het tak wordt
Nah, kga een terrasje doen denk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uitgaan
Vermaak voor de dommen, echt iets waarvan ik niet kan begrijpen dat het zo leuk kan zijn
Ik hoef enkel op ok te drukken, als ik geen absurd laag of hoog bedrag zie druk ik insta op okquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Waarom niet testen met 0.02 dan ofzo
Dan weet je of het werkt, en er komen nog pumps genoeg
Rois snaptquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nah, kga een terrasje doen denk.
Morgen wordt het een latertje in de stad want dan heb ik een verjaardag.
Ik volg die pumps niet zo, ik zie jullie alleen klagen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onder een steen gelegen afgelopen week?
Lurker gespot.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik volg die pumps niet zo, ik zie jullie alleen klagen.
BC krijgt geen pump hoor!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:03 schreef roislecxe het volgende:
Die pumps zijn de wel allerbeste reden om nooit met verlies te verkopen meer
Ik heb tot nu toe nooit verlies gemaakt in zo'n pump...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik volg die pumps niet zo, ik zie jullie alleen klagen.
Wel winst?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe nooit verlies gemaakt in zo'n pump...
Ruilen?quote:
Gewoon bouwen en niet afwijken van de tactiekquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ruilen?
Beter wordt een coin van dusdanig laag volume gekozen door het lot dat de coin 5x zo hoog als mijn buy komt
Wat is de tactiek?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gewoon bouwen en niet afwijken van de tactiekMeer kan ik je niet aanraden.
Die tactiek werkte niet, er van afwijken al helemaal niet, maar goedquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gewoon bouwen en niet afwijken van de tactiekMeer kan ik je niet aanraden.
Nouja, ben begonnen met 0,09 btc op Mintpal een maandje of 2 geleden. Ik ben toen in 3 coins gegaan ofzo, en met 10 a 20% winst er weer uitgegaan. Dat nog een keer en nog een keer en nog een keer. Zakt je coin? Dan hold je hem gewoon langer. Stijgt het? Neem je winst, ga niet voor het maximale want dat brengt risico mee.quote:
Na 3 weken 0,01 per dag heb je wel 0,21 bij wat je al had. Waarna je dus in plaats van 0.03 per coin naar 0,06 zou kunnen aangezien je bij elkaar dan al wel rond de 0.35 zit.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik had daarmee 0.01btc per dag, na 'slechts' 4 maanden een volle bitcoin
Ik zet nu even mijn zinnen op bc, zodra ik weer op de max van mijn excelbestand zit (0.29) ga ik weer tradenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Na 3 weken 0,01 per dag heb je wel 0,21 bij wat je al had. Waarna je dus in plaats van 0.03 per coin naar 0,06 zou kunnen aangezien je bij elkaar dan al wel rond de 0.35 zit.
Oh maar je hoeft je mij niks aan te trekken hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zet nu even mijn zinnen op bc, zodra ik weer op de max van mijn excelbestand zit (0.29) ga ik weer traden
Voor mij werkte het ook, echter werkt het niet altijd... (Zonder de pump was AUR nooit meer boven de 15k gekomen)quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh maar je hoeft je mij niks aan te trekken hoor
Er zijn vast nog vele andere manieren die winstgevend zijn, maar voor mijzelf is dit de fijnste met weinig risico.
Dopequote:
Ik heb weer 6 vd 18 coinsquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dope
Mijn computer is niet op tijd klaar met de 500.000 overgebleven blokken denk ik, wordt spannend.
Toch blijf ik er nog even weg vanquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:43 schreef curantis het volgende:
Het goede nieuws is dat er blijkbaar een WC fix klaarstaat die op het punt gereleased staat te worden.
Ik 1quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb weer 6 vd 18 coins![]()
Net alle sellorders enorm omhoog geramd. Vorige keer ging er 20+btc in de pump. Ik heb gegokt op rond de 10btc aan stijging. Als dat uitkomt bij een muntje dat ik heb dan ben ik rijk
Vooral bij Dope, Tak en PLC. PLC zou gruwelijk zijn, die zou 0.32btc opleveren
Ik kies automatisch de goede straks, ga goed gokken. Enkele tienden van een seconde voor de announcequote:
Ik kan de blocks wel voor je fixen als je wilquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:54 schreef Nattekat het volgende:
40 minuten, 100.000 blokken. Ik had 20 minuten eerder mijn computer aan moeten zetten
Dan maar via teamviewer
Ik hou het op geluk. Ik heb wat ik heb, koop niks bij, sellorders lekker hoog gezet van de mogelijke coins en aan de pump zelf doe ik niet mee.quote:
Dat is 10gb. Ik had nu liever met sneller internet en een snellere computer gewerkt, maar ach.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:55 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik kan de blocks wel voor je fixen als je wil
Bij elke pump tot dusver zit je in tijdnoodquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is 10gb. Ik had nu liever met sneller internet en een snellere computer gewerkt, maar ach.
Welnee......quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Bij elke pump tot dusver zit je in tijdnood
Oh dan komt het wel in ordequote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee......
Ik moet nog steeds mijn bot aanpassen voor 18 coins en kleine veranderingen in de coins maar verder...
Een hexadecimaal (base16) getal heeft maar 16 verschillende tekensquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oja. Ik dacht 18. Nog betere kans dus
Hexakosioihexekontahexafobiequote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:12 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Een hexadecimaal (base16) getal heeft maar 16 verschillende tekens
Vierdubbele, lager ga ik nietquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh dan komt het wel in orde
Zelfde vraag als eergister: Na vanavond heb je je btc verdubbeld of meer?
Katje, heb je die link waar ik kan zien waar die blokken komen? Heb hem niet opgeslagen zie ik net en ik weet niet waar te zoekenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:22 schreef Nattekat het volgende:
250.000 blokken na een uur
Kan die andere computer wat van leren
http://ltc.blockr.ioquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Katje, heb je die link waar ik kan zien waar die blokken komen? Heb hem niet opgeslagen zie ik net en ik weet niet waar te zoeken
Dankjewel Tim Kuik. Dat ik dat ooit zou zeggen tegen iemand met zo'n naamquote:
Ik zat op de bank Top Gear te kijken...quote:
Er is altijd wel wat met jou.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zat op de bank Top Gear te kijken...
En 2 minuten geleden kwam ik erachter dat er een fout in de code zit
Zo dan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:10 schreef Nattekat het volgende:
Mijn bot faalde, enorm hard...
[ afbeelding ]
Het duurde uren voordat de pagina van PLC was geladen
0.12btc erbijquote:
Inderdaad. vorige keer 378% winst. Nu maar 164quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:18 schreef Nattekat het volgende:
Dit is al de tweede keer dan PLC is gekozen
Vorige keer 2x zo hoog
Vorige keer niet eens meegedaan, nu verlies door de feesquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Inderdaad. vorige keer 378% winst. Nu maar 164
Vorige keer had ik ze ook al. Maar toen had ik er maar 5000 ofzo. Nu 13000.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorige keer niet eens meegedaan, nu verlies door de fees
Ik zat er eigenlijk helemaal niet in, maar goed...
Heb ik dus jouw plc gekochtquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:25 schreef roislecxe het volgende:
Kocht net PLC terug op 605. Wil ik verkooporder zetten op 1000. Zet ik een 0 te veel voorop, verkoop ik op 100![]()
Gelukkig was de laagste kooporder alweer 650 dus toch een beetje winst
Alsjeblieftquote:
Mensen die niet vanmiddag al op 600 hebben gekochtquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:30 schreef Nattekat het volgende:
Ach, ik heb weer een bug in mijn bot ontdekt (Hij schrijf getallen als een macht van 10, en dat vind Mintpal niet echt leuk) en heb geen verlies gemaakt omdat ik veel te hoog had gekocht
Ik dacht echt dat ie rond de 1200 was begonnen op het begin
Je hebt toch gewoon de windows versie van Litecoin?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:28 schreef Nattekat het volgende:
Tim, jouw zip file heeft mijn Litecoin client vermoord, hij start niet meer op
Ja, hij is zojuist overleden. Zelfs de backup werkt niet meer...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:32 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Je hebt toch gewoon de windows versie van Litecoin?
Met mijn blocks? bij mij staat ie sync.quote:
Nee, mijn eigen. Die van jou zorgden voor hele lange laadtijden...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:45 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Met mijn blocks? bij mij staat ie sync.
Heb je gekocht?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:53 schreef Nattekat het volgende:
0.011btc verlies genomen, PLC gaat dat goedmaken. Ik voel het.
Gewoon de hele tijd te koop zetten voor de laagste sell, en dan blijven aanpassen. Gaat uiteindelijk echt wel weg.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:56 schreef roislecxe het volgende:
Zal ik mn 20k op 375 gekochte PLC dumpen op 500 nu
Oh te laat
Gewoon vaste regeltjes volgen en dan is het echt niet moeilijkquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:56 schreef Nattekat het volgende:
Ik krijg nu zo'n hekel aan traden... niet normaal hoe veel pech ik heb
Nah, ik heb nog geen sell gezet, wil de prijs niet drukken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:58 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Gewoon de hele tijd te koop zetten voor de laagste sell, en dan blijven aanpassen. Gaat uiteindelijk echt wel weg.
Maar kom op zeg, de hele dag cirkelt BC rond de 27000 en uitgerekend als ik er 2 tellen uit ben voor de pump gaat ie moonquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gewoon vaste regeltjes volgen en dan is het echt niet moeilijk
Eergister werd een munt gepumpt die ik niet had, jammer, wacht de pump af, komt er een massadump door iedereen die dom inkoopt et voila, goedkope muntjes na de pump.
Ja das wel rot. Heb ik ook al een paar keer gehad.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar kom op zeg, de hele dag cirkelt BC rond de 27000 en uitgerekend als ik er 2 tellen uit ben voor de pump gaat ie moon
AURquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja das wel rot. Heb ik ook al een paar keer gehad.
Lelijkste was 1tje die al meer dan 3 weken vast had. ellende ellende... met 60% verlies verkocht ofzo/ Nog geen uur later ging ie moon, nog OVER mn buybedrag heen. Toen besloot ik niet meer verlies te sellen tenzij ik het echt met mezelf eens ben, het 5x heb uitgesteld en ik het verlies meer dan 4x heb goedgemaakt on andere coins.
Ja zwaar was die wel. Kocht op 62900, verkocht uiteindelijk op 42500. Was trouwens maar 35% verlies zie ik nu, maar toch. Vlak daarna ramde die naar 120000quote:
Inderdaad. Ik heb ook mn vaste favoriete coins. Die gaan 1x in de week ongeveer wel een keer moon, maar dan moetje zorgen dat je ze al hebt offc. Gewoon rustig wachten, dan komt alles goed.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:05 schreef TimKuik het volgende:
Die coins met super beloftes moet je eigenlijk negeren, tenzij je ze in de eerste week hebt.
Gewoon de 12 uit een dozijn coins nemen, die fluctueren lekker hard en als ze gepumpt worden heb je helemaal een win-win.
Ik zou een buy op 165 zetten als ik jou was, en nog geen dope had. Kijk naar het orderboekquote:
PLC doet niks meer... volledig stilgevallen net als de hele dag vandaag. (waarschijnlijk omdat ie moeite had met m'n wall op 600quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:10 schreef Nattekat het volgende:
Bedoelde PLC
Dope zit ik al jaren in vast...
Wel een downtrend over de laatste week but ya never know.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:12 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga maar eens POT kopen denk vanavond.
Ja ik zag het, maar over het algemeen staat die wel wat hoger dan nu. Onder de 1000... Ik wacht nog even af tot ik ga slapenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:13 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Wel een downtrend over de laatste week but ya never know.
? Als je daarin stapt moet je wel geduld hebbenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:16 schreef Nattekat het volgende:
Als je zojuist een gigantische buy zag ontstaan bij TAK...
Als die buy wordt aangetikt ben ik al blij, dat is een flinke low.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
? Als je daarin stapt moet je wel geduld hebben
19quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als die buy wordt aangetikt ben ik al blij, dat is een flinke low.
Wat was jouw buy?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Sellorder op 100 en niet meer naar kijken
ik heb 200k op 24 en 300k op 18 gekocht.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat was jouw buy?
Leuk getal wel, dan kom ik precies op 1.00btc uit
Met 0.2 BTC in TAK gestapt? Gewaagd.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat was jouw buy?
Leuk getal wel, dan kom ik precies op 1.00btc uit
Tuurlijk niet, met 0.19649520quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |