twitter:MintPalExchange twitterde op donderdag 01-05-2014 om 14:21:21There was a successful double spend attack on WhiteCoin, so we have taken the market offline and stopped deposits and withdrawals. 1/2 reageer retweet
BC is goedkoop nuquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:43 schreef Nattekat het volgende:
Godver, mijn drone is duurder geworden, was blijkbaar een actie
Moet ik nog meer bitcoins bij elkaar sprokkelen...
Daat zit ik al sinds dinsdag met mijn volle vermogen in, een pump afwachtendquote:
Ik ook op 29000quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daat zit ik al sinds dinsdag met mijn volle vermogen in, een pump afwachtend
Zit toch geen onweer in, genietquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:51 schreef roislecxe het volgende:
Buienradar ziet er weer goed uit, de bui wordt al gespleten richting de grens. Ik voorzie droogte.
Ik vind het allemaal wel prima zo hoor. Ben blij dat ik geen tuin heb want het regent hier echt bijna nooit meerquote:
1,5 maandje dan heb je het zo bij elkaar.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:53 schreef Nattekat het volgende:
Volgens bitonic heb ik nu dus 1,39btc nodig
Jaja... als pasen en pinksteren op een dag vallen...quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
1,5 maandje dan heb je het zo bij elkaar.
Dat is 3 euro per dag, dan moet je misschien iets meer inleggen dan kan je ook meer verdienen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jaja... als pasen en pinksteren op een dag vallen...
Ik had met veel te actief traden al hooguit 0,01btc per dag, en daar zat veel geluk tussen nog...
Ik heb één ding waar ik voor altijd aan vast blijf houden in elk geval, geen uitzonderingen: Niks inleggen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:57 schreef smiths het volgende:
[..]
Dat is 3 euro per dag, dan moet je misschien iets meer inleggen dan kan je ook meer verdienen.
Het gaat wel droog blijven denk. Kijk de boel maar weer eens oplossen net voor de grens.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Droog gaat het niet blijven, maar de hoeveelheid onweer in die bui neemt flink af.
Ik bedoel ook geen extra geld in btc pompen, gewoon met meer btc in een altcoin stappen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb één ding waar ik voor altijd aan vast blijf houden in elk geval, geen uitzonderingen: Niks inleggen.
Speltip 9: Spreid je winkansen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:19 schreef smiths het volgende:
[..]
Ik bedoel ook geen extra geld in btc pompen, gewoon met meer btc in een altcoin stappen.
(Kan uiteraard ook slecht uitpakken)
Ik heb dat één keer gedaan sinds ik mijn tactiek liet vallen, sinds dien zit ik met een enorm bedrag vast in BCquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:19 schreef smiths het volgende:
[..]
Ik bedoel ook geen extra geld in btc pompen, gewoon met meer btc in een altcoin stappen.
(Kan uiteraard ook slecht uitpakken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |