https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
Blijft huntenquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Niet huilen, post 299 zag ik staan, dan maak ik hem dicht.
Als iemand het mag, dan mag ik het wel. Hier 24/7 rondhangen en nog beschuldigd worden ook. Stoutekat.quote:
Nattequote:Op donderdag 1 mei 2014 14:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als iemand het mag, dan mag ik het wel. Hier 24/7 rondhangen en nog beschuldigd worden ook. Stoutekat.
quote:
Ik hold m'n tak nog altijd. 24 of 25 is niet genoeg.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:58 schreef DaMart het volgende:
[..].
Heb ik voor niks mijn sell order verlaagd... voor TAK idem dito.
Nu SUN en MRS nog naar de moon.
Binnen een paar uurquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik hold m'n tak nog altijd. 24 of 25 is niet genoeg.![]()
Voor wanneer moest je nou van die coins af zijn?
Tja, je nadeel is dat dat markten met weinig volume zijn. Kan uren duren voor er een trade plaatsvindt soms, dus ja. Hoop dat je er vanaf komtquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Binnen een paar uur.
Heb SUN sell order op 750 en MRS op 1200 staan.
Als je mij je wachtwoord geeft kan ik ook voor jou een botje inzettenquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Binnen een paar uur.
Heb SUN sell order op 750 en MRS op 1200 staan.
Vannacht ben ik 9 van mijn 100 MRS kwijtgeraaktquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tja, je nadeel is dat dat markten met weinig volume zijn. Kan uren duren voor er een trade plaatsvindt soms, dus ja. Hoop dat je er vanaf komt
9, dat tikt wel aan ja.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vannacht ben ik 9 van mijn 100 MRS kwijtgeraakt.
Maar kan ook sell orders verlagen, dan heb ik alsnog in totaal genoeg BTC om in ieder geval niet minder terug te halen naar mijn wallet dan ik aan fees en BTC heb verstuurd.
Ik probeer het eerst wel even te verkopen tegen de minimale prijs waarmee ik quitte speelquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
9, dat tikt wel aan ja.
Ik wil ze wel voor je opkopen, maar dan moet je ze voor dezelfde prijs weer terugkopen als je terug bent
*en een maand later is 1 mars ineens 0,1btc
Ik wil ook op vakantiequote:Op donderdag 1 mei 2014 15:10 schreef DaMart het volgende:
In ieder geval een goede les: even snel gaan traden vlak voordat je op vakantie gaat, levert niet veel op.
Nog een goede les: Wat maakt het uit of je altcoins daar nog zijn? Haal ze des noods naar een eigen walletquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:10 schreef DaMart het volgende:
In ieder geval een goede les: even snel gaan traden vlak voordat je op vakantie gaat, levert niet veel op.
Amerikaquote:
Geen zin om tig wallets op mijn computer te hebben. En op zich vertrouw ik Mintpal wel, maar ondertussen wacht ik ook nog tot ik 0,02 BTC aan altcoins van Cryptorush kan halenquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog een goede les: Wat maakt het uit of je altcoins daar nog zijn? Haal ze des noods naar een eigen wallet
Droog gaat het niet blijven, maar de hoeveelheid onweer in die bui neemt flink af.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:40 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga het lot nog maar eens tarten. Naar het terras met een berg buien vlakbij de grens. Wedden dat het droog blijft hier
Wat is er zo speciaal dan aan FLT dat je een stijging verwacht?quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:10 schreef edraket31 het volgende:
Als ik het orderboek van FLT bekijk, zou je denken dat niemand van die coins af wil en een stijging voor de hand ligt.....
twitter:MintPalExchange twitterde op donderdag 01-05-2014 om 14:21:21There was a successful double spend attack on WhiteCoin, so we have taken the market offline and stopped deposits and withdrawals. 1/2 reageer retweet
BC is goedkoop nuquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:43 schreef Nattekat het volgende:
Godver, mijn drone is duurder geworden, was blijkbaar een actie
Moet ik nog meer bitcoins bij elkaar sprokkelen...
Daat zit ik al sinds dinsdag met mijn volle vermogen in, een pump afwachtendquote:
Ik ook op 29000quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daat zit ik al sinds dinsdag met mijn volle vermogen in, een pump afwachtend
Zit toch geen onweer in, genietquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:51 schreef roislecxe het volgende:
Buienradar ziet er weer goed uit, de bui wordt al gespleten richting de grens. Ik voorzie droogte.
Ik vind het allemaal wel prima zo hoor. Ben blij dat ik geen tuin heb want het regent hier echt bijna nooit meerquote:
1,5 maandje dan heb je het zo bij elkaar.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:53 schreef Nattekat het volgende:
Volgens bitonic heb ik nu dus 1,39btc nodig
Jaja... als pasen en pinksteren op een dag vallen...quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
1,5 maandje dan heb je het zo bij elkaar.
Dat is 3 euro per dag, dan moet je misschien iets meer inleggen dan kan je ook meer verdienen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jaja... als pasen en pinksteren op een dag vallen...
Ik had met veel te actief traden al hooguit 0,01btc per dag, en daar zat veel geluk tussen nog...
Ik heb één ding waar ik voor altijd aan vast blijf houden in elk geval, geen uitzonderingen: Niks inleggen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:57 schreef smiths het volgende:
[..]
Dat is 3 euro per dag, dan moet je misschien iets meer inleggen dan kan je ook meer verdienen.
Het gaat wel droog blijven denk. Kijk de boel maar weer eens oplossen net voor de grens.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Droog gaat het niet blijven, maar de hoeveelheid onweer in die bui neemt flink af.
Ik bedoel ook geen extra geld in btc pompen, gewoon met meer btc in een altcoin stappen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb één ding waar ik voor altijd aan vast blijf houden in elk geval, geen uitzonderingen: Niks inleggen.
Speltip 9: Spreid je winkansen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:19 schreef smiths het volgende:
[..]
Ik bedoel ook geen extra geld in btc pompen, gewoon met meer btc in een altcoin stappen.
(Kan uiteraard ook slecht uitpakken)
Ik heb dat één keer gedaan sinds ik mijn tactiek liet vallen, sinds dien zit ik met een enorm bedrag vast in BCquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:19 schreef smiths het volgende:
[..]
Ik bedoel ook geen extra geld in btc pompen, gewoon met meer btc in een altcoin stappen.
(Kan uiteraard ook slecht uitpakken)
Zodra die de 50000 weer aankust heb ik zo'n monsterwinst gemaakt, maakt deze hele tijd van elende goedquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:25 schreef curantis het volgende:
BC is juist de enige coin waarin ik wel goed zit![]()
Dope mag van mij wel naar de 200+ jaquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoorde dat Dope straks naar een verkoopmomentje toewerkt, rond de 1000 ofzo zou wel mooi zijn. Nu ff deze trend volhouden en ik sta weer op het bedrag waar ik op Mintpal mee begon
* Nattekat mompelt iets over niet klagen en 231quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dope mag van mij wel naar de 200+ ja
Gekocht op 160 maar blijft al zolang daaromheen schommelen.
* roislecxe mompelt iets over kopen tijdens een pumpquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat mompelt iets over niet klagen en 231
* Nattekat raadt Rois eens aan om te kijken hoe de koers om de pump heen liepquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
* roislecxe mompelt iets over kopen tijdens een pump
Gewoon nooit Dope kopen boven de 170. Net als Sun nooit boven de 700 en Mars nooit boven de 1400 enz enzquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat raadt Rois eens aan om te kijken hoe de koers om de pump heen liep
Ik denk dat BC wel weer tegen de 50k aan gaat rijden ergens in de komende 2 wekenquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zodra die de 50000 weer aankust heb ik zo'n monsterwinst gemaakt, maakt deze hele tijd van elende goed
Eerst 0,07 gekocht op 42, toen 0,05 op 24 en daarna maar gelijk 0,06 extra op 27. Met wat lichte schommelingen en de 0,02btc winst van gisteren is dat al aardig opgeklommen naar de 0,201btc aan BC op de huidige koers
En welke klapjosti is verantwoorelijk voor dit:
[ afbeelding ]
En MYR >600... heb ik dagenlang gehold en uiteindelijk met kleine winst verkocht... dat had meer kunnen zijnquote:
Myr had ik nog vast van 750 ofzo. Vandaag verkocht rond de 700, klein beetje verlies maar ik had die dingen al zo ontzettend lang vast. En het bleef maar zakkenquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
En MYR >600... heb ik dagenlang gehold en uiteindelijk met kleine winst verkocht... dat had meer kunnen zijn.
Na mijn vakantie ga ik geduldiger wachten op koersstijgingen.
Dat vind ik juist zo fijn aan die muntjes. 1x in de zoveel tijd gaan ze sowieso daar omhoogquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:26 schreef DaMart het volgende:
Mintpal is ook zo ongeveer de enige exchange die een markt voor MRS en SUN heeft zo te zien... anders was ik nog even naar arbitrage gaan kijken.
Morgen. Maar als ik nu altcoins ga laten staan, weet ik bijna zeker dat ik zodra ik wifi heb ga kijken hoe het gaat met de koers en dat ik dan ook weer wat koop. Dus vandaar even alles naar de wallet, al staat mijn hele BTC-vermogen ook op mijn telefoon en tablet, maar ik wil daar dan niks mee doen uiteraardquote:
Afkicken geblazen. En als je terugkomt is een BTC weer 800 waardquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Morgen. Maar als ik nu altcoins ga laten staan, weet ik bijna zeker dat ik zodra ik wifi heb ga kijken hoe het gaat met de koers en dat ik dan ook weer wat koop. Dus vandaar even alles naar de wallet, al staat mijn hele BTC-vermogen ook op mijn telefoon en tablet, maar ik wil daar dan niks mee doen uiteraard.
Dan verkoop ik er een paar zodat ik mijn 100 euro inleg terug heb en dan ga ik met de rest handelen. Misschien dan maar eens de inzet verhogen, die nog geen honderdduizend satoshi winst nu, is ook maar magerquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Afkicken geblazen. En als je terugkomt is een BTC weer 800 waard
Dan volgen we precies hetzelfde padquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:19 schreef vincm het volgende:
Yay officieel boven de 1 BTC verdiend. Tijd geleden (ruim voor de 1000+ dollar piek) 0,3 'aangeschaft' en ook al weer uit laten betalen, dus dit is de eerste bitcoin puur door handel
Die zal wel wel een flinke deuk oplopen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:55 schreef curantis het volgende:
WC trading over ong. half uurtje weer aan bij Mintpal
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Die zal wel wel een flinke deuk oplopen.
Vroeger was het nog wel een planeetquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, Plu
En dat is geen planeet dus telt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |