quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dan vertrouw ik er maar op. Maar o wee als het fout is.
Je vergeet Fedoraquote:
Is de zon een planeet?quote:
Michaelquote:
Kun je die hier ook posten?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:42 schreef --H-I-M-- het volgende:
crosspost, maar wellicht een handige:
Deze week een interessant artikel in het Weekblad Fiscaal Recht (referentie WFR 2014/588) over bitcoins en de btw-behandeling van minen, handelen, en betalen met bitcoins
Helaas ben ik daartoe niet in de mogelijkheid, want ik heb alleen een hard-copy van het artikel. Wellicht dat iemand (bijvoorbeeld rechtenstudent) hier digitale toegang heeft?quote:
Vooruit dan maarquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sorry, moet werken
Vanavond voor de pump ben ik er weer
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:07 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Helaas ben ik daartoe niet in de mogelijkheid, want ik heb alleen een hard-copy van het artikel. Wellicht dat iemand (bijvoorbeeld rechtenstudent) hier digitale toegang heeft?
link naar artikel:
http://taxlive.nl/-/7047-1-mei-2014-
Lokpostquote:Op maandag 28 april 2014 18:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Het is eindelijk weer een beetje leuk![]()
Niet op vrijdagen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:13 schreef curantis het volgende:
Gaan mijn stomme coins ooit weer eens iets méér waard worden ipv minder??
Boodschappen doenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aflossing?
Het is actiever als we er allebei zijn hoor
Goedzo, ga ik ff tosti makenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Boodschappen doen
Ik zal ras wederkeren.
3x scheepsrecht?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:37 schreef Nattekat het volgende:
Rois is er weer
Ik heb echt zo veel zin in die pump nu mijn bot werkt
Ik weet nog niet of k thuis ben tijdens de pump van vanavond. Misschien ga ik nog wel iets sociaals doenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2x in dit geval. En dinsdag had ik gewoon een tekort aan tijd
Waarom niet testen met 0.02 dan ofzoquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:39 schreef Nattekat het volgende:
En hij is nog steeds deels handmatig, ik vertrouw mijn code-skills nog niet 0.20btc toe
Uitgaanquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of k thuis ben tijdens de pump van vanavond. Misschien ga ik nog wel iets sociaals doen
Ik wil dat het tak wordt
Nah, kga een terrasje doen denk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uitgaan
Vermaak voor de dommen, echt iets waarvan ik niet kan begrijpen dat het zo leuk kan zijn
Ik hoef enkel op ok te drukken, als ik geen absurd laag of hoog bedrag zie druk ik insta op okquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Waarom niet testen met 0.02 dan ofzo
Dan weet je of het werkt, en er komen nog pumps genoeg
Rois snaptquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nah, kga een terrasje doen denk.
Morgen wordt het een latertje in de stad want dan heb ik een verjaardag.
Ik volg die pumps niet zo, ik zie jullie alleen klagen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onder een steen gelegen afgelopen week?
Lurker gespot.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik volg die pumps niet zo, ik zie jullie alleen klagen.
BC krijgt geen pump hoor!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:03 schreef roislecxe het volgende:
Die pumps zijn de wel allerbeste reden om nooit met verlies te verkopen meer
Ik heb tot nu toe nooit verlies gemaakt in zo'n pump...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik volg die pumps niet zo, ik zie jullie alleen klagen.
Wel winst?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe nooit verlies gemaakt in zo'n pump...
Ruilen?quote:
Gewoon bouwen en niet afwijken van de tactiekquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ruilen?
Beter wordt een coin van dusdanig laag volume gekozen door het lot dat de coin 5x zo hoog als mijn buy komt
Wat is de tactiek?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gewoon bouwen en niet afwijken van de tactiekMeer kan ik je niet aanraden.
Die tactiek werkte niet, er van afwijken al helemaal niet, maar goedquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gewoon bouwen en niet afwijken van de tactiekMeer kan ik je niet aanraden.
Nouja, ben begonnen met 0,09 btc op Mintpal een maandje of 2 geleden. Ik ben toen in 3 coins gegaan ofzo, en met 10 a 20% winst er weer uitgegaan. Dat nog een keer en nog een keer en nog een keer. Zakt je coin? Dan hold je hem gewoon langer. Stijgt het? Neem je winst, ga niet voor het maximale want dat brengt risico mee.quote:
Na 3 weken 0,01 per dag heb je wel 0,21 bij wat je al had. Waarna je dus in plaats van 0.03 per coin naar 0,06 zou kunnen aangezien je bij elkaar dan al wel rond de 0.35 zit.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik had daarmee 0.01btc per dag, na 'slechts' 4 maanden een volle bitcoin
Ik zet nu even mijn zinnen op bc, zodra ik weer op de max van mijn excelbestand zit (0.29) ga ik weer tradenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Na 3 weken 0,01 per dag heb je wel 0,21 bij wat je al had. Waarna je dus in plaats van 0.03 per coin naar 0,06 zou kunnen aangezien je bij elkaar dan al wel rond de 0.35 zit.
Oh maar je hoeft je mij niks aan te trekken hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zet nu even mijn zinnen op bc, zodra ik weer op de max van mijn excelbestand zit (0.29) ga ik weer traden
Voor mij werkte het ook, echter werkt het niet altijd... (Zonder de pump was AUR nooit meer boven de 15k gekomen)quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh maar je hoeft je mij niks aan te trekken hoor
Er zijn vast nog vele andere manieren die winstgevend zijn, maar voor mijzelf is dit de fijnste met weinig risico.
Dopequote:
Ik heb weer 6 vd 18 coinsquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dope
Mijn computer is niet op tijd klaar met de 500.000 overgebleven blokken denk ik, wordt spannend.
Toch blijf ik er nog even weg vanquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:43 schreef curantis het volgende:
Het goede nieuws is dat er blijkbaar een WC fix klaarstaat die op het punt gereleased staat te worden.
Ik 1quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb weer 6 vd 18 coins![]()
Net alle sellorders enorm omhoog geramd. Vorige keer ging er 20+btc in de pump. Ik heb gegokt op rond de 10btc aan stijging. Als dat uitkomt bij een muntje dat ik heb dan ben ik rijk
Vooral bij Dope, Tak en PLC. PLC zou gruwelijk zijn, die zou 0.32btc opleveren
Ik kies automatisch de goede straks, ga goed gokken. Enkele tienden van een seconde voor de announcequote:
Ik kan de blocks wel voor je fixen als je wilquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:54 schreef Nattekat het volgende:
40 minuten, 100.000 blokken. Ik had 20 minuten eerder mijn computer aan moeten zetten
Dan maar via teamviewer
Ik hou het op geluk. Ik heb wat ik heb, koop niks bij, sellorders lekker hoog gezet van de mogelijke coins en aan de pump zelf doe ik niet mee.quote:
Dat is 10gb. Ik had nu liever met sneller internet en een snellere computer gewerkt, maar ach.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:55 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik kan de blocks wel voor je fixen als je wil
Bij elke pump tot dusver zit je in tijdnoodquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is 10gb. Ik had nu liever met sneller internet en een snellere computer gewerkt, maar ach.
Welnee......quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Bij elke pump tot dusver zit je in tijdnood
Oh dan komt het wel in ordequote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee......
Ik moet nog steeds mijn bot aanpassen voor 18 coins en kleine veranderingen in de coins maar verder...
Een hexadecimaal (base16) getal heeft maar 16 verschillende tekensquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oja. Ik dacht 18. Nog betere kans dus
Hexakosioihexekontahexafobiequote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:12 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Een hexadecimaal (base16) getal heeft maar 16 verschillende tekens
Vierdubbele, lager ga ik nietquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh dan komt het wel in orde
Zelfde vraag als eergister: Na vanavond heb je je btc verdubbeld of meer?
Katje, heb je die link waar ik kan zien waar die blokken komen? Heb hem niet opgeslagen zie ik net en ik weet niet waar te zoekenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:22 schreef Nattekat het volgende:
250.000 blokken na een uur
Kan die andere computer wat van leren
http://ltc.blockr.ioquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Katje, heb je die link waar ik kan zien waar die blokken komen? Heb hem niet opgeslagen zie ik net en ik weet niet waar te zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |