Lurker gespot.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik volg die pumps niet zo, ik zie jullie alleen klagen.
BC krijgt geen pump hoor!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:03 schreef roislecxe het volgende:
Die pumps zijn de wel allerbeste reden om nooit met verlies te verkopen meer
Ik heb tot nu toe nooit verlies gemaakt in zo'n pump...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik volg die pumps niet zo, ik zie jullie alleen klagen.
Wel winst?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe nooit verlies gemaakt in zo'n pump...
Ruilen?quote:
Gewoon bouwen en niet afwijken van de tactiekquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ruilen?
Beter wordt een coin van dusdanig laag volume gekozen door het lot dat de coin 5x zo hoog als mijn buy komt
Wat is de tactiek?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gewoon bouwen en niet afwijken van de tactiekMeer kan ik je niet aanraden.
Die tactiek werkte niet, er van afwijken al helemaal niet, maar goedquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gewoon bouwen en niet afwijken van de tactiekMeer kan ik je niet aanraden.
Nouja, ben begonnen met 0,09 btc op Mintpal een maandje of 2 geleden. Ik ben toen in 3 coins gegaan ofzo, en met 10 a 20% winst er weer uitgegaan. Dat nog een keer en nog een keer en nog een keer. Zakt je coin? Dan hold je hem gewoon langer. Stijgt het? Neem je winst, ga niet voor het maximale want dat brengt risico mee.quote:
Na 3 weken 0,01 per dag heb je wel 0,21 bij wat je al had. Waarna je dus in plaats van 0.03 per coin naar 0,06 zou kunnen aangezien je bij elkaar dan al wel rond de 0.35 zit.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik had daarmee 0.01btc per dag, na 'slechts' 4 maanden een volle bitcoin
Ik zet nu even mijn zinnen op bc, zodra ik weer op de max van mijn excelbestand zit (0.29) ga ik weer tradenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Na 3 weken 0,01 per dag heb je wel 0,21 bij wat je al had. Waarna je dus in plaats van 0.03 per coin naar 0,06 zou kunnen aangezien je bij elkaar dan al wel rond de 0.35 zit.
Oh maar je hoeft je mij niks aan te trekken hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zet nu even mijn zinnen op bc, zodra ik weer op de max van mijn excelbestand zit (0.29) ga ik weer traden
Voor mij werkte het ook, echter werkt het niet altijd... (Zonder de pump was AUR nooit meer boven de 15k gekomen)quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh maar je hoeft je mij niks aan te trekken hoor
Er zijn vast nog vele andere manieren die winstgevend zijn, maar voor mijzelf is dit de fijnste met weinig risico.
Dopequote:
Ik heb weer 6 vd 18 coinsquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dope
Mijn computer is niet op tijd klaar met de 500.000 overgebleven blokken denk ik, wordt spannend.
Toch blijf ik er nog even weg vanquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:43 schreef curantis het volgende:
Het goede nieuws is dat er blijkbaar een WC fix klaarstaat die op het punt gereleased staat te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |