quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dan vertrouw ik er maar op. Maar o wee als het fout is.
Je vergeet Fedoraquote:
Is de zon een planeet?quote:
Michaelquote:
Kun je die hier ook posten?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:42 schreef --H-I-M-- het volgende:
crosspost, maar wellicht een handige:
Deze week een interessant artikel in het Weekblad Fiscaal Recht (referentie WFR 2014/588) over bitcoins en de btw-behandeling van minen, handelen, en betalen met bitcoins
Helaas ben ik daartoe niet in de mogelijkheid, want ik heb alleen een hard-copy van het artikel. Wellicht dat iemand (bijvoorbeeld rechtenstudent) hier digitale toegang heeft?quote:
Vooruit dan maarquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sorry, moet werken
Vanavond voor de pump ben ik er weer
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:07 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Helaas ben ik daartoe niet in de mogelijkheid, want ik heb alleen een hard-copy van het artikel. Wellicht dat iemand (bijvoorbeeld rechtenstudent) hier digitale toegang heeft?
link naar artikel:
http://taxlive.nl/-/7047-1-mei-2014-
Lokpostquote:Op maandag 28 april 2014 18:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Het is eindelijk weer een beetje leuk![]()
Niet op vrijdagen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:13 schreef curantis het volgende:
Gaan mijn stomme coins ooit weer eens iets méér waard worden ipv minder??
Boodschappen doenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aflossing?
Het is actiever als we er allebei zijn hoor
Goedzo, ga ik ff tosti makenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Boodschappen doen
Ik zal ras wederkeren.
3x scheepsrecht?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:37 schreef Nattekat het volgende:
Rois is er weer
Ik heb echt zo veel zin in die pump nu mijn bot werkt
Ik weet nog niet of k thuis ben tijdens de pump van vanavond. Misschien ga ik nog wel iets sociaals doenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2x in dit geval. En dinsdag had ik gewoon een tekort aan tijd
Waarom niet testen met 0.02 dan ofzoquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:39 schreef Nattekat het volgende:
En hij is nog steeds deels handmatig, ik vertrouw mijn code-skills nog niet 0.20btc toe
Uitgaanquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of k thuis ben tijdens de pump van vanavond. Misschien ga ik nog wel iets sociaals doen
Ik wil dat het tak wordt
Nah, kga een terrasje doen denk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uitgaan
Vermaak voor de dommen, echt iets waarvan ik niet kan begrijpen dat het zo leuk kan zijn
Ik hoef enkel op ok te drukken, als ik geen absurd laag of hoog bedrag zie druk ik insta op okquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Waarom niet testen met 0.02 dan ofzo
Dan weet je of het werkt, en er komen nog pumps genoeg
Rois snaptquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nah, kga een terrasje doen denk.
Morgen wordt het een latertje in de stad want dan heb ik een verjaardag.
Ik volg die pumps niet zo, ik zie jullie alleen klagen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onder een steen gelegen afgelopen week?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |