Boodschappen doenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aflossing?
Het is actiever als we er allebei zijn hoor
Goedzo, ga ik ff tosti makenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Boodschappen doen
Ik zal ras wederkeren.
3x scheepsrecht?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:37 schreef Nattekat het volgende:
Rois is er weer
Ik heb echt zo veel zin in die pump nu mijn bot werkt
Ik weet nog niet of k thuis ben tijdens de pump van vanavond. Misschien ga ik nog wel iets sociaals doenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2x in dit geval. En dinsdag had ik gewoon een tekort aan tijd
Waarom niet testen met 0.02 dan ofzoquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:39 schreef Nattekat het volgende:
En hij is nog steeds deels handmatig, ik vertrouw mijn code-skills nog niet 0.20btc toe
Uitgaanquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of k thuis ben tijdens de pump van vanavond. Misschien ga ik nog wel iets sociaals doen
Ik wil dat het tak wordt
Nah, kga een terrasje doen denk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uitgaan
Vermaak voor de dommen, echt iets waarvan ik niet kan begrijpen dat het zo leuk kan zijn
Ik hoef enkel op ok te drukken, als ik geen absurd laag of hoog bedrag zie druk ik insta op okquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Waarom niet testen met 0.02 dan ofzo
Dan weet je of het werkt, en er komen nog pumps genoeg
Rois snaptquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nah, kga een terrasje doen denk.
Morgen wordt het een latertje in de stad want dan heb ik een verjaardag.
Ik volg die pumps niet zo, ik zie jullie alleen klagen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onder een steen gelegen afgelopen week?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |