https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
Echt he, wat een aapquote:Op maandag 28 april 2014 12:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Trolletje en jij hebben je nog gewaarschuwd gisteren.
[..]
[..]
Vertel even meer dan aub, wat ben je precies aan het makenquote:Op maandag 28 april 2014 12:34 schreef Nattekat het volgende:
Kutjava
Doet weer eens niet wat ik zeg dat ie moet doen.
Een script die kijkt of het block van de pump al gemined is, en zo ja, laat een alarm afgaan zodat je direct ziet welke coin je moet inkopen.quote:Op maandag 28 april 2014 12:35 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Vertel even meer dan aub, wat ben je precies aan het maken
quote:Op maandag 28 april 2014 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een script die kijkt of het block van de pump al gemined is, en zo ja, laat een alarm afgaan zodat je direct ziet welke coin je moet inkopen.
quote:Op maandag 28 april 2014 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een script die kijkt of het block van de pump al gemined is, en zo ja, laat een alarm afgaan zodat je direct ziet welke coin je moet inkopen.
Ben het vergeten en ben nu wsl te laatquote:Op maandag 28 april 2014 14:34 schreef edraket31 het volgende:
Geen idee, had vanmorgen in WC-thread gelezen "in a couple of hours"
Laat t feest anders maar beginnen, dooie boel verder
Je weet dat je tot een half uur voor de pump moet wachten tot je weet welk block van welke coin het wordt hequote:
706420 volgens hun twitterquote:Op maandag 28 april 2014 15:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je weet dat je tot een half uur voor de pump moet wachten tot je weet welk block van welke coin het wordt he.
Je hebt ook het woord 'Example' in dat plaatje zien staan? Dat is dus een voorbeeld en niet per se het blok dat ze gebruikenquote:
De voorspelling zegt dan rond 557660quote:Op maandag 28 april 2014 15:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt ook het woord 'Example' in dat plaatje zien staan? Dat is dus een voorbeeld en niet per se het blok dat ze gebruiken.
Overigens vindt die pump dan dus plaats om 12:00 uur vannacht, als het vandaag om 6 PM EST is.
Ja maar voor hetzelfde geld kiezen ze block 21432 van Whitecoin of zoquote:Op maandag 28 april 2014 15:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De voorspelling zegt dan rond 557660
Maar ik geef het scriptje pas nadat ik het blocknummer heb ingevoerd, het is niet zo moeilijk om dat te veranderen.
Ik was er heilig van overtuigd dat ze litecoin gingen gebruiken, dat kan nog leuk wordenquote:Op maandag 28 april 2014 15:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar voor hetzelfde geld kiezen ze block 21432 van Whitecoin of zo.
quote:Op maandag 28 april 2014 15:15 schreef Nattekat het volgende:
Hele middag verpest aan iets nutteloos[ afbeelding ]
Tenzij het LTC wordt
Lijkt me duidelijk.twitter:you_pump twitterde op maandag 28-04-2014 om 11:14:25@nbtrung see http://t.co/50atxkdOl2 we're waiting for a specified block nr,then first char of hash will determine pump coin, 0=AUR 1=BTCS... reageer retweet
Wel een grappig idee zo een pump.quote:Op maandag 28 april 2014 16:13 schreef Nattekat het volgende:
Lijkt me duidelijk.twitter:you_pump twitterde op maandag 28-04-2014 om 11:14:25@nbtrung see http://t.co/50atxkdOl2 we're waiting for a specified block nr,then first char of hash will determine pump coin, 0=AUR 1=BTCS... reageer retweet
Waarom is dat nou ineens weer aan het stijgen?quote:Op maandag 28 april 2014 16:29 schreef edraket31 het volgende:
f*ck! zit vast, was anders in doge gestapt vanochtend.....
Herkenbaar. Daarom stop ik af en toe ook met handelen. Anders ben ik de hele dag weinig meer aan het doen dan de koersen in de gaten houdenquote:Op maandag 28 april 2014 16:39 schreef curantis het volgende:
Al die koersen checken, ik word er rete onrustig van..
Dat. En het ergste is nog, het komt al terug in mijn dromenquote:Op maandag 28 april 2014 16:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar. Daarom stop ik af en toe ook met handelen. Anders ben ik de hele dag weinig meer aan het doen dan de koersen in de gaten houden.
Nascarquote:Op maandag 28 april 2014 16:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom is dat nou ineens weer aan het stijgen?.
Many fast. Wowquote:
quote:
quote:
What goes up, must come downquote:Op maandag 28 april 2014 18:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]![]()
Het stijgt te hardik wilde een halve voor 100 euro
Ik pink wel een klein traantje weg als ¤157/0,5BTC een buitenkansje wasquote:
Ach, elke stijging wordt altijd weer snel gevolgd door een hardere daling.quote:Op maandag 28 april 2014 18:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik pink wel een klein traantje weg als ¤157/0,5BTC een buitenkansje was
Ja maar deze crash had een reden, ik heb gewoon te lang gewachtquote:Op maandag 28 april 2014 18:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ach, elke stijging wordt altijd weer snel gevolgd door een hardere daling.
Gierig.quote:Op maandag 28 april 2014 18:49 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja maar deze crash had een reden, ik heb gewoon te lang gewacht
Het is eindelijk weer een beetje leukquote:
Niet zo heel goed advies dusquote:Op zondag 27 april 2014 23:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zou over een paar maanden weer eens checken dan![]()
Al zijn je worlds dan niet meer op de markt denk
Hoe weet je dit danquote:Op maandag 28 april 2014 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Litecoin blockchain staat vast, toch niet mijn middag verspild
Twitter.quote:Op maandag 28 april 2014 19:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoe weet je dit dan?
En 6uur EST? hoe laat is dat?
quote:
Naja als ie het muntje pikt waar ik al weken muurvast zit vind ik het wel prima.quote:Op maandag 28 april 2014 19:33 schreef edraket31 het volgende:
Mijns inziens niet interessant om te proberen een graantje mee te pikken.
Al deze coins hebben nauwelijks volume, volume per trade is erg laag.
Centenwerk......
En toen werd het stiekem toch WCquote:Op maandag 28 april 2014 19:42 schreef Nattekat het volgende:
Tis geen centenwerk: Je koopt een lading coins net boven de huidige prijs, verkoopt zodra de eerste sellorder ingewilligd is
Ik ga uit WC stappen hiervoor, gaat toch niet meer stijgen
TAK?quote:Op maandag 28 april 2014 19:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Naja als ie het muntje pikt waar ik al weken muurvast zit vind ik het wel prima.
TAK TO THE MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON.quote:
Bij al deze coins hebben ze maar een paar btc nodig om de koers meer dan te verdubbelen.quote:Op maandag 28 april 2014 19:42 schreef Nattekat het volgende:
Tis geen centenwerk: Je koopt een lading coins net boven de huidige prijs, verkoopt zodra de eerste sellorder ingewilligd is
Ik ga uit WC stappen hiervoor, gaat toch niet meer stijgen
Welk deel van een pump met vele bitcoins heb je niet begrepen?quote:Op maandag 28 april 2014 19:55 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Bij al deze coins hebben ze maar een paar btc nodig om de koers meer dan te verdubbelen.
Ze kopen al die kleine sellorders op voor peanuts.
Ligt daar ineens jouw order die een stuk groter is dan al die anderen, dan gaan ze die écht niet opkopen. Zie ik niet gebeuren.
Het woord "vele"quote:Op maandag 28 april 2014 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welk deel van een pump met vele bitcoins heb je niet begrepen?
Wat ik bedoelde is dat ze weinig btc nodig hebben om die pittige ram te veroorzaken.quote:Op maandag 28 april 2014 20:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
De ram die AUR kreeg was toch echt wel een pittige. Idem voor Oly.
Aur werd met 45.9BTC omhoog geschopt. En OLY met 67 BTC.quote:Op maandag 28 april 2014 20:18 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is dat ze weinig btc nodig hebben om die pittige ram te veroorzaken.
Dit doen ze in een zeer kort tijdsbestek. Ik vind het risico dan te groot,....stel dat ik er 0'5 btc tegenaan gooi. Kans is groot dat ik er mee blijf zitten als die 0,5btc meer is dan het normale dagvolume van zo'n coin.
Als je meewil liften, moet je het m.i. met een klein bedrag doen en dan is het centenwerk
Aur gaat naar de hoogte van de laatste pump toe.quote:
Wrijf het er maar weer inquote:Op maandag 28 april 2014 20:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Aur gaat naar de hoogte van de laatste pump toe.
Anders zitten teveel mensen met verlies.
Dat is flink ja!quote:Op maandag 28 april 2014 20:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Aur werd met 45.9BTC omhoog geschopt. En OLY met 67 BTC.
Dat vind ik niet echt weinig
Ja, een van die gaat een pump krijgen van diezelfde kerel en zijn gevolgquote:Op maandag 28 april 2014 20:45 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dat is flink ja!
Maar we hadden t toch over de coins die nu in t rijtje staan?
Deze is random, zelfs de organisator weet het niet tot het zo ver isquote:Op maandag 28 april 2014 22:10 schreef Zith het volgende:
Mensen die *kopen* nadat een pump-munt bekend is![]()
Waarom denk je dat ze hem bekend maken?
Welke API gebruikt het? Waarin is het geschreven?quote:Op maandag 28 april 2014 21:56 schreef Nattekat het volgende:
Voor de mensen die alvast willen testen of hun computer ermee werkt:
https://www.dropbox.com/s/20k9i6zqeefrulc/PumpLitecoinchain.exe
Er zal gelijk een alarm afgaan welke hopelijk duidelijk genoeg is, zet wel je geluid aan
Tevens zal het venster naar de voorgrond schieten, dit kan je testen door direct na het starten iets anders te openen.
Het gebruikt geen API, het laad gewoon een webpagina en checkt of de block in kwestie al gemined is.quote:Op maandag 28 april 2014 22:30 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Welke API gebruikt het? Waarin is het geschreven?
Welke pagina? Sommige block explorers zijn namelijk sneller dan anderen.quote:Op maandag 28 april 2014 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gebruikt geen API, het laad gewoon een webpagina en checkt of de block in kwestie al gemined is.
Geschreven in VB.NET, de Java-leercursus maar opgegeven wegens cross-domain problemen.
http://block-explorer.com/search?search=<blok>quote:Op maandag 28 april 2014 22:32 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Welke pagina? Sommige block explorers zijn namelijk sneller dan anderen.
Dat bedoel ik niet, ik bedoel: Er zijn block explorers die sneller de nieuwe blocks tonen dan block-explorer.comquote:Op maandag 28 april 2014 22:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
http://block-explorer.com/search?search=<blok>
Hij doet het prima met mijn 1s interval.
Als je er eentje kent, zou ik dat zeer waarderenquote:Op maandag 28 april 2014 22:35 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, ik bedoel: Er zijn block explorers die sneller de nieuwe blocks tonen dan block-explorer.com
Wat heb ik nou gedownload precies in je linkquote:Op maandag 28 april 2014 22:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je er eentje kent, zou ik dat zeer waarderen
Nee, ik geef straks een wat nieuwere versiequote:Op maandag 28 april 2014 22:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wat heb ik nou gedownload precies in je link
Een alarm over welke coin een pump gaat krijgen o.i.d.?
In leken-taal? Hij blijft alarmeren met een popup met plc?
Linkje van twitter?quote:Op maandag 28 april 2014 22:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik geef straks een wat nieuwere versie
PS, het kan zijn dat ie straks een beetje achter loopt. Ik zou Twitter ook ff in de gaten houden
Fout!quote:
quote:[22:56] <~you_pump> oh sorry
[22:56] <~you_pump> no
[22:56] <~you_pump> wait
[22:56] * Djiles (Djiles@B628B42B.D30A08F7.FBB93D9A.IP) has joined #mintpal_burst
[22:56] * Djiles (Djiles@B628B42B.D30A08F7.FBB93D9A.IP) Quit (Quit: Djiles)
[22:56] <~you_pump> pump will be in ~1 hour
Hij heeft zelf ook gewoon een botje gebouwdquote:Op maandag 28 april 2014 23:01 schreef roislecxe het volgende:
Een uur fout kijken
Wel tof trouwens hoe dat allemaal zo precies bijgehouden wordt
Ik had het gelezen vanmiddag jaquote:Op maandag 28 april 2014 23:01 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Hij heeft zelf ook gewoon een botje gebouwd
Waarom wordt het sowieso geen Takquote:Op maandag 28 april 2014 23:12 schreef Nattekat het volgende:
First character of block #557710 's hash will determine coin to pump
Hint
Doet het wel, ff 2x laden of een normale IRC client downloaden.quote:Op maandag 28 april 2014 23:09 schreef DaMart het volgende:
Jammer dat dat IRC-kanaal het niet doet.
Je bent er zelf uitquote:Op maandag 28 april 2014 23:19 schreef Nattekat het volgende:
https://kiwiirc.com/clien(...)+6697/#mintpal_burst
Hou de bot in de gaten
Klopt, maar dat komt omdat er maar 365 coins per jaar van gemined wordtquote:Op maandag 28 april 2014 23:27 schreef DaMart het volgende:
Mintpal heeft er nu een coin bij die meerdere BTC per hele coin kost.
Ja dat staat niet mooi in m'n schema met alle nullen. Dus heb ik er maar gewoon 3000 gekocht zoals van zoveel coins.quote:Op maandag 28 april 2014 23:27 schreef DaMart het volgende:
Mintpal heeft er nu een coin bij die meerdere BTC per hele coin kost.
Voor 29 BTC per stuk neem ik aan?quote:Op maandag 28 april 2014 23:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja dat staat niet mooi in m'n schema met alle nullen. Dus heb ik er maar gewoon 3000 gekocht zoals van zoveel coins.
Ik ken een katje die enorm veel verlies op BC heeft gemaakt door nu al die coins te verkopenquote:Op maandag 28 april 2014 23:27 schreef roislecxe het volgende:
Ik ken een katje dat heel veel zin heeft om z'n btc te ver3voudigen
Is t niet goed dan?quote:
Owjahquote:Op maandag 28 april 2014 23:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Is t niet goed dan?
jamaar jamaar, jullie zeggen buy high sell low dan doe je het goed toch
Op Bittrex vandaag al de hele dag boven de 4quote:Op maandag 28 april 2014 23:33 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Owjah
Maar nee, normale prijs is ong 3BTC/stuk.
Zat net ook al te kijken op cryptocoincharts.info voor de normale prijsquote:Op maandag 28 april 2014 23:33 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Owjah
Maar nee, normale prijs is ong 3BTC/stuk.
Mwah, misschien 5BTC/stuk dan.quote:Op maandag 28 april 2014 23:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op Bittrex vandaag al de hele dag boven de 4.
Ik heb 0.54 los... Maar dat ga ik er denk niet allemaal indouwen hoor, dat durf ik nietquote:Op maandag 28 april 2014 23:33 schreef Nattekat het volgende:
Mintpal is een beetje traag aan het worden
Heb nu 0,1btc ready
Gewoon een maximaal bedrag instellen, als je die hebt gemist jammer maar helaas.quote:Op maandag 28 april 2014 23:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb 0.54 los... Maar dat ga ik er denk niet allemaal indouwen hoor, dat durf ik niet
0.5 hier.quote:Op maandag 28 april 2014 23:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb 0.54 los... Maar dat ga ik er denk niet allemaal indouwen hoor, dat durf ik niet
Als het een coin wordt die ik al heb stop ik er niks in denkquote:Op maandag 28 april 2014 23:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon een maximaal bedrag instellen, als je die hebt gemist jammer maar helaas.
Over een uur 0.7quote:Op maandag 28 april 2014 23:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weer terug
Your BTC balance is 0.19322071.
Ja en nog steeds niet goed. Zat net te kopieren.quote:Op maandag 28 april 2014 23:37 schreef curantis het volgende:
Mintpal moest even zijn prijs-sortering fixen.
6 vensersquote:Op maandag 28 april 2014 23:40 schreef DaMart het volgende:
Hebben jullie ook voor elk van die coins al een tab open met een buy order?.
Ja huilen met de pet op... Heel 2014 al een daling in principe.quote:Op maandag 28 april 2014 23:43 schreef ulq het volgende:
Hmm de koers van BTC begint er nu ook op logaritmische schaal zorgelijk uit te zien. Uiteraard was die piek naar 1000 een beetje vooruitlopen op de koers, maar de langzame daling die nu plaatsvind is ook een beetje zorgelijk voor de lange termijn lijkt me. Meningen hierover?
Maar jullie zijn nog wel bezig met de vage alts?quote:Op maandag 28 april 2014 23:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja huilen met de pet op... Heel 2014 al een daling in principe.
Altijd zo hoog mogelijk, Mintpal zorgt er wel voor dat ie goed terecht komtquote:Op maandag 28 april 2014 23:48 schreef DaMart het volgende:
De sell orders bleven ook gewoon staan in het order book, dus ik had geen idee hoe hoog ik mijn buy order moest zetten.
Ja, dat had ik dus klaarstaan en toen moest ik F5'enquote:Op maandag 28 april 2014 23:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Altijd zo hoog mogelijk, Mintpal zorgt er wel voor dat ie goed terecht komt
Niksquote:Op maandag 28 april 2014 23:52 schreef Nattekat het volgende:
En... hoe veel winst hebben jullie? Ik wel 0,00061538, waarbij de helft er nog afgaat wegens fee
Slechts 42% verlies in plaats van tegen de 90quote:Op maandag 28 april 2014 23:52 schreef Nattekat het volgende:
En... hoe veel winst hebben jullie? Ik wel 0,00061538, waarbij de helft er nog afgaat wegens fee
Daar kreeg ik de kans dus niet voor. Zette buy orders, maar er gebeurde niks. Pas na een paar keer F5'en, maar toen begon de dump na de pump alweer dus heb ik maar niks gekocht.quote:
Gaat zo ontiegelijk hard.quote:Op maandag 28 april 2014 23:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar kreeg ik de kans dus niet voor. Zette buy orders, maar er gebeurde niks. Pas na een paar keer F5'en, maar toen begon de dump na de pump alweer dus heb ik maar niks gekocht.
Idd. Had nog naar het orderboek zitten kijken, en leek me dat het makkelijk naar 4000 zou knallen.quote:Op maandag 28 april 2014 23:56 schreef Nattekat het volgende:
Vond deze pump wel een beetje tegevallen... amper gestegen en weinig volume.
Good score!quote:Op dinsdag 29 april 2014 03:03 schreef roislecxe het volgende:
Haha PLC teruggekocht op 570
Edit: En de helft verkocht op 1475![]()
Editje 2: Alles verkocht. 376% up![]()
En dat extraatje maakt nu voor het eerst van 0.009BTC waar ik mee begon:![]()
[ afbeelding ]
De PLC order depthquote:Op dinsdag 29 april 2014 08:46 schreef TimKuik het volgende:
Veel coins op MintPal met zwakke buy/sell support trouwens.
Oja die POC heb ik nog steedsquote:Op dinsdag 29 april 2014 09:31 schreef curantis het volgende:
Wie wil er straks Sharkcoins van me kopen?
Ik ben er eigenlijk echt te lui voor. Die wallet deed al moeilijk toen, beter kan ik gewoon een printscreentje maken ofzo ipv 4000 handelingen en downloads en verzendingen en weetikhet...quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:37 schreef curantis het volgende:
[..]
Ja, je moet nog wat doen om je SAKs te krijgen.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt de Alfred-Jodocus-Kwakcoin gekocht?
Nee hieromquote:Op dinsdag 29 april 2014 03:03 schreef roislecxe het volgende:
[ afbeelding ]
Je doet het beter dan ik. Ik heb in vergelijking met gister maar 5% winst gepakt de laatste 2 dagen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
[..]
Nee hierom
Nu al 1.06 trouwens![]()
Vannacht werd na de pump massaal PLC gedumpt, de hoogste buyorder was van mezelf met 570 op een gegeven moment, en de laagste sellorder 1475 ook van mezelf. En tot 2 x toe op die manier gekocht en verkocht. 1x 378% en een keer 167%. Dat schiet lekker opquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:14 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Je doet het beter dan ik. Ik heb in vergelijking met gister maar 5% winst gepakt de laatste 2 dagen.
Nog wel, maar voor de toekomst valt niets uit te sluiten in cryptolandquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:15 schreef Maxbet het volgende:
Alfred Jodocus Kwak coin?je maakt een grapje toch?
Dat gaat door totdat elk zelfstandig naamwoord gebruikt is denkquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog wel, maar voor de toekomst valt niets uit te sluiten in cryptoland.
Truequote:Op dinsdag 29 april 2014 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog wel, maar voor de toekomst valt niets uit te sluiten in cryptoland.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:19 schreef µ het volgende:
Two MIT students have raised half a million dollars for a project to distribute $100 in bitcoin to every undergraduate student at MIT this fall.
http://bitcoin.mit.edu/announcing-the-mit-bitcoin-project/
Vetquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:19 schreef µ het volgende:
Two MIT students have raised half a million dollars for a project to distribute $100 in bitcoin to every undergraduate student at MIT this fall.
http://bitcoin.mit.edu/announcing-the-mit-bitcoin-project/
Daardoor kun je wel leuke markten krijgenquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat gaat door totdat elk zelfstandig naamwoord gebruikt is denk
quote:Op dinsdag 29 april 2014 03:03 schreef roislecxe het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit nog te wachten tot iemand BC aanklaagt vanwege racismequote:Op dinsdag 29 april 2014 15:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daardoor kun je wel leuke markten krijgen.
Ik wacht nog steeds op de WC/POT-markt bijvoorbeeld.
Dan klaag ik WC aan!quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zit nog te wachten tot iemand BC aanklaagt vanwege racisme
Ik word echt geen wijs uit mintpal. Al die coins zeggen me niets. Zou puur gokken zijn als ik iets koopquote:
Ik houd de koersen van een paar munten een beetje in de gaten. Dan valt sowieso wel een patroon op. Hiro is bijvoorbeeld bijna een zekerheidje dat het elke een a twee weken wel even boven de 1000 komt. EMC2 is nu best goedkoop en kan zomaar ineens 33% stijgen. En DGB staat al een tijdje laag, dus grote kans dat die binnenkort ook weer pump gaat krijgen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik word echt geen wijs uit mintpal. Al die coins zeggen me niets. Zou puur gokken zijn als ik iets koop
quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik houd de koersen van een paar munten een beetje in de gaten. Dan valt sowieso wel een patroon op. Hiro is bijvoorbeeld bijna een zekerheidje dat het elke een a twee weken wel even boven de 1000 komt. EMC2 is nu best goedkoop en kan zomaar ineens 33% stijgen. En DGB staat al een tijdje laag, dus grote kans dat die binnenkort ook weer pump gaat krijgen.
Deze post is gebaseerd op mijn inschatting en er kunnen dan ook geen rechten aan worden ontleend.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
Ik doe het ook ongeveer zo. Ik weet van 80% vd coins uit m'n hoofd wel wat die 'normaal' ongeveer waard is. En is het duidelijk lager dan dat dan koop ik er wat van. Ook muntjes die erg pumpgevoelig zijn zoals Dope en Sun, welke (meen ik) alleen op Mintpal staan vind ik wel interessant. Kun je donder op zeggen dat die eens in de 1 of 2 weken keer de pan uitrijzen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik houd de koersen van een paar munten een beetje in de gaten. Dan valt sowieso wel een patroon op. Hiro is bijvoorbeeld bijna een zekerheidje dat het elke een a twee weken wel even boven de 1000 komt. EMC2 is nu best goedkoop en kan zomaar ineens 33% stijgen. En DGB staat al een tijdje laag, dus grote kans dat die binnenkort ook weer pump gaat krijgen.
Deze post is gebaseerd op mijn inschatting en er kunnen dan ook geen rechten aan worden ontleend.
Dope zeker op 200+ gekocht?quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:56 schreef Nattekat het volgende:
Het enige wat ik weet is dat ik all erg veel winst van EMC2 heb gekregen en dat ik voor een groot deel vast zit in BC en DOPE[ afbeelding ]
MYR is ook een leuke. Kabbelt een beetje rond de 400, maar komt er ook elke dag wel een beetje bovenquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik doe het ook ongeveer zo. Ik weet van 80% vd coins uit m'n hoofd wel wat die 'normaal' ongeveer waard is. En is het duidelijk lager dan dat dan koop ik er wat van. Ook muntjes die erg pumpgevoelig zijn zoals Dope en Sun, welke (meen ik) alleen op Mintpal staan vind ik wel interessant. Kun je donder op zeggen dat die eens in de 1 of 2 weken keer de pan uitrijzen.
Ik heb 500k takjes van 24 en 19 dus laat maar stijgenquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
MYR is ook een leuke. Kabbelt een beetje rond de 400, maar komt er ook elke dag wel een beetje boven.
Vanavond trouwens weer een pump van die vent die er al meerdere heeft gedaan de laatste tijd. Hopelijk is het TAK... vanochtend 10.000 gekocht voor 19 satoshi.
Ja, ik zei toch al dat niet handelen moeilijk is.
Wat dacht je hiervan: https://bitcointalk.org/index.php?topic=394123.0quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zit nog te wachten tot iemand BC aanklaagt vanwege racisme
Nooit dopjes kopen boven de 160quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:00 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Wat dacht je hiervan: https://bitcointalk.org/index.php?topic=394123.0
Omdat ze altijd wel een keer een pump krijgen. Bijna elke coin. En waarom zou ik ze met verlies verkopen als ik toch nog voldoende BTC achter de hand heb?quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:04 schreef TimKuik het volgende:
Waarom zitten er zo veel mensen trouwens zo lang met coins in de hoop dat ze omhoog gaan? Ik bedoel, een paar dagen wachten op een pump OK, maar waarom zou je in godsnaam maandenlang altcoins houden? Bijna alle coins die gereleased worden verliezen over tijd waarde.
Moet je op het item klikken wat je wil zien.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik krijg een hekel aan chrome... sinds de laatse update (eentje die een tijdje geleden al uitkwam maar pas net voor mijn browserversie) doet flashplayer het niet meer
Het lagt gewoon, enorm. Zelfs streetview op de oude versie van maps doet het amper meer. Beetje jammer dat er nog veel gebruik van wordt gemaakt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:06 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Moet je op het item klikken wat je wil zien.
Komt omdat flash onveilige troep is.
Waarom denk je dat alle Internet Explorer helden aan het huilen zijn vandaag..
Heb je een voorbeeld? Ik gebruik ook Chrome, kan ik het ook ff testen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het lagt gewoon, enorm. Zelfs streetview op de oude versie van maps doet het amper meer. Beetje jammer dat er nog veel gebruik van wordt gemaakt.
Streetview in de oude versie van maps...quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:10 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeld? Ik gebruik ook Chrome, kan ik het ook ff testen.
Waar vind ik die? De gene die ik zie gebruikt HTML5 namelijk.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Streetview in de oude versie van maps...
Vraagteken symbool > terug naar klasssieke versiequote:Op dinsdag 29 april 2014 16:11 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Waar vind ik die? De gene die ik zie gebruikt HTML5 namelijk.
Ik zie geen vraagteken. Maaruuh, anders even je system32 verwijderenquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vraagteken symbool > terug naar klasssieke versie
Toen ik dat deed kreeg ik een blauw scherm, deed ik iets fout?quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:16 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik zie geen vraagteken. Maaruuh, anders even je system32 verwijderen.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen ik dat deed kreeg ik een blauw scherm, deed ik iets fout?
Dan ga ik inkopenquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:08 schreef DaMart het volgende:
Om 23:00 uur dus weer een pump op Mintpal.
Dit is weer zo'n pump van die vent die zelf de coin kiest.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:24 schreef Nattekat het volgende:
Hmmm... Het is dat ik moest werken... Anders had ik een tweede poging tot scriptje gedaan
Weet ik, waarschuwing van welke coin het isquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit is weer zo'n pump van die vent die zelf de coin kiest.
Ziet iemand wat verdachte activiteit op MP toevallig? Een coin die meer volume/activiteit heeft dan normaal bijvoorbeeld? Dat zou een teken kunnen zijn dat die pumporganisator alvast wat aan het inslaan is.
DarkCoin. Echt verdacht het orderboek / order dieptequote:Op dinsdag 29 april 2014 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit is weer zo'n pump van die vent die zelf de coin kiest.
Ziet iemand wat verdachte activiteit op MP toevallig? Een coin die meer volume/activiteit heeft dan normaal bijvoorbeeld? Dat zou een teken kunnen zijn dat die pumporganisator alvast wat aan het inslaan is.
Ik denk dat daar al een hoop van afvallen. De laatste pump van AUR ging zo gruwelijk hard dat ik las dat er een coin met meer volume gekozen zou worden?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:59 schreef DaMart het volgende:
BC, EMC2, HIRO, MYR of TAK mogen ze wel gaan pumpen trouwens.
BC heeft ook aardig wat volume, dus die zou ook nog kunnen dan. Plus, de prijs gaat ineens geleidelijk omlaag, dat kan ook een voorbereiding zijn op een pump natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik denk dat daar al een hoop van afvallen. De laatste pump van AUR ging zo gruwelijk hard dat ik las dat er een coin met meer volume gekozen zou worden?
Dan is Dark wel een hele logische keuze... en daarbij de gestage stijging die al vanaf 7 uur aan de gang is.
Beetje jammer dat ik er geen heb..
Ik heb geen BTC vrij op Mintpal om wat dan ook te kopenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Klopt. Maar toch even wat Dark gekocht
En ook maar wat BC voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb geen BTC vrij op Mintpal om wat dan ook te kopen.
Als BC het wordt, dan zijn wij blij straksquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:07 schreef Nattekat het volgende:
Twijfel
Ik heb alles in BC, helpt niet echt
Wordt het straks CINNI of ACquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En ook maar wat BC voor de zekerheid.![]()
Nu moet het wel goedkomen
Daarom Darkquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:09 schreef Maxbet het volgende:
Normaal zie je toch juist een lichte stijging voor een pump doordat de mensen die besluiten welke coin ze gaan pumpen alvast posities innemen zodat ze voor/op de top als eerste kunnen dumpen
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
de prijs gaat ineens geleidelijk omlaag, dat kan ook een voorbereiding zijn op een pump natuurlijk.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:09 schreef Maxbet het volgende:
Normaal zie je toch juist een lichte stijging voor een pump doordat de mensen die besluiten welke coin ze gaan pumpen alvast posities innemen zodat ze voor/op de top als eerste kunnen dumpen
Dit klopt dan toch niet helemaalquote:
Lijkt me dat het stijgt, mensen kopen het toch juist in voordat het begint. Wegdoen voor een pump start is een beetje rare strategie lijkt mequote:Op dinsdag 29 april 2014 22:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit klopt dan toch niet helemaal
BC? Echt?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:15 schreef roislecxe het volgende:
250 BC en 25 Dark gekocht. Die wil ik best verdubbelen of verdrievoudigen
Braaf Roisje.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:16 schreef roislecxe het volgende:
Iemand anders mag de lapo vandaag wel een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |