Ik zet alles op mijn mobiel altijd, met een backup opgeslagen in de cloud.quote:Op maandag 28 april 2014 11:06 schreef DaMart het volgende:
Hoe doen jullie dat trouwens? Ik heb de Androidwallet op mijn telefoon en tablet gezet en daarin heb ik de lokale wallet van mijn computer gekoppeld. Ik heb dus overal toegang tot al mijn BTC... of is het handiger om dat te spreiden over de verschillende wallets?.
twitter:originalchilli twitterde op maandag 28-04-2014 om 09:57:10to make up for last nights FAIL on Cryptsy we will pump on Mintpal Tue & Thurs this week. I am not available to host on Wednesday. Please RT reageer retweet
Ik.... moet.... de.... verleiding.... weerstaan...quote:Op maandag 28 april 2014 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]twitter:originalchilli twitterde op maandag 28-04-2014 om 09:57:10to make up for last nights FAIL on Cryptsy we will pump on Mintpal Tue & Thurs this week. I am not available to host on Wednesday. Please RT reageer retweet
Houd je bitcoins gereed
Cold storage is je lokale wallet?quote:Op maandag 28 april 2014 11:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wat je niet nodig hebt in cold storage zetten
Op een USB-drive, dat is gewoon je wallet.dat op een USB-stick zetten dus?quote:Op maandag 28 april 2014 11:39 schreef Maxbet het volgende:
[..]
https://en.bitcoin.it/wiki/Cold_storage
Uch... dubbel spijt van mijn re-buyquote:Op maandag 28 april 2014 11:42 schreef edraket31 het volgende:
@Nattekat: zit je nog in WC?
Schijnt dat de wallets weer online komen binnen een aantal uur.
Reken maar op een flinke dump
Ik kijk naar elke tweet waar Whitecoin genoemd wordt...quote:Op maandag 28 april 2014 11:54 schreef edraket31 het volgende:
De vraag is dan altijd wie die tweets rondstuurt.....
Onafhankelijken of bagholders...
Onderkant van groene kaarsen = openquote:Op maandag 28 april 2014 11:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Hoe zat het ook alweer met de onderkant en bovenkant van de rode en groene kaarsen?
http://stockcharts.com/sc(...)introduction_to_candquote:Op maandag 28 april 2014 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onderkant van groene kaarsen = open
Onderkant van rode kaarsen = gesloten
What am i readingquote:Op maandag 28 april 2014 12:02 schreef Nattekat het volgende:
https://bitcointalk.org/i(...)sg6435727#msg6435727
Godver
Ben trouwens een script aan het schrijven voor iedereen, zodra die litecoinblock gemined is, zal er een alarm komen met de coin die je snel moet kopen
Trolletje en jij hebben je nog gewaarschuwd gisterenquote:Op maandag 28 april 2014 11:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uch... dubbel spijt van mijn re-buy
quote:Op zondag 27 april 2014 19:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oh dat is wel zuur, wat ik wel heb geleerd is om echt niet te lang in dezelfde coin te blijven. Ik had vaak dikke winst maar dan kon ik er niet tegen dat het verder steeg en ging ik weer mee, om daarna een duikvlucht te maken.
quote:Op zondag 27 april 2014 19:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was tip #2. Heb ik net geleerd toen ik de koers van BC zag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |