https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
Echt he, wat een aapquote:Op maandag 28 april 2014 12:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Trolletje en jij hebben je nog gewaarschuwd gisteren.
[..]
[..]
Vertel even meer dan aub, wat ben je precies aan het makenquote:Op maandag 28 april 2014 12:34 schreef Nattekat het volgende:
Kutjava
Doet weer eens niet wat ik zeg dat ie moet doen.
Een script die kijkt of het block van de pump al gemined is, en zo ja, laat een alarm afgaan zodat je direct ziet welke coin je moet inkopen.quote:Op maandag 28 april 2014 12:35 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Vertel even meer dan aub, wat ben je precies aan het maken
quote:Op maandag 28 april 2014 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een script die kijkt of het block van de pump al gemined is, en zo ja, laat een alarm afgaan zodat je direct ziet welke coin je moet inkopen.
quote:Op maandag 28 april 2014 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een script die kijkt of het block van de pump al gemined is, en zo ja, laat een alarm afgaan zodat je direct ziet welke coin je moet inkopen.
Ben het vergeten en ben nu wsl te laatquote:Op maandag 28 april 2014 14:34 schreef edraket31 het volgende:
Geen idee, had vanmorgen in WC-thread gelezen "in a couple of hours"
Laat t feest anders maar beginnen, dooie boel verder
Je weet dat je tot een half uur voor de pump moet wachten tot je weet welk block van welke coin het wordt hequote:
706420 volgens hun twitterquote:Op maandag 28 april 2014 15:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je weet dat je tot een half uur voor de pump moet wachten tot je weet welk block van welke coin het wordt he.
Je hebt ook het woord 'Example' in dat plaatje zien staan? Dat is dus een voorbeeld en niet per se het blok dat ze gebruikenquote:
De voorspelling zegt dan rond 557660quote:Op maandag 28 april 2014 15:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt ook het woord 'Example' in dat plaatje zien staan? Dat is dus een voorbeeld en niet per se het blok dat ze gebruiken.
Overigens vindt die pump dan dus plaats om 12:00 uur vannacht, als het vandaag om 6 PM EST is.
Ja maar voor hetzelfde geld kiezen ze block 21432 van Whitecoin of zoquote:Op maandag 28 april 2014 15:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De voorspelling zegt dan rond 557660
Maar ik geef het scriptje pas nadat ik het blocknummer heb ingevoerd, het is niet zo moeilijk om dat te veranderen.
Ik was er heilig van overtuigd dat ze litecoin gingen gebruiken, dat kan nog leuk wordenquote:Op maandag 28 april 2014 15:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar voor hetzelfde geld kiezen ze block 21432 van Whitecoin of zo.
quote:Op maandag 28 april 2014 15:15 schreef Nattekat het volgende:
Hele middag verpest aan iets nutteloos[ afbeelding ]
Tenzij het LTC wordt
Lijkt me duidelijk.twitter:you_pump twitterde op maandag 28-04-2014 om 11:14:25@nbtrung see http://t.co/50atxkdOl2 we're waiting for a specified block nr,then first char of hash will determine pump coin, 0=AUR 1=BTCS... reageer retweet
Wel een grappig idee zo een pump.quote:Op maandag 28 april 2014 16:13 schreef Nattekat het volgende:
Lijkt me duidelijk.twitter:you_pump twitterde op maandag 28-04-2014 om 11:14:25@nbtrung see http://t.co/50atxkdOl2 we're waiting for a specified block nr,then first char of hash will determine pump coin, 0=AUR 1=BTCS... reageer retweet
Waarom is dat nou ineens weer aan het stijgen?quote:Op maandag 28 april 2014 16:29 schreef edraket31 het volgende:
f*ck! zit vast, was anders in doge gestapt vanochtend.....
Herkenbaar. Daarom stop ik af en toe ook met handelen. Anders ben ik de hele dag weinig meer aan het doen dan de koersen in de gaten houdenquote:Op maandag 28 april 2014 16:39 schreef curantis het volgende:
Al die koersen checken, ik word er rete onrustig van..
Dat. En het ergste is nog, het komt al terug in mijn dromenquote:Op maandag 28 april 2014 16:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar. Daarom stop ik af en toe ook met handelen. Anders ben ik de hele dag weinig meer aan het doen dan de koersen in de gaten houden.
Nascarquote:Op maandag 28 april 2014 16:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom is dat nou ineens weer aan het stijgen?.
Many fast. Wowquote:
quote:
quote:
What goes up, must come downquote:Op maandag 28 april 2014 18:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]![]()
Het stijgt te hardik wilde een halve voor 100 euro
Ik pink wel een klein traantje weg als ¤157/0,5BTC een buitenkansje wasquote:
Ach, elke stijging wordt altijd weer snel gevolgd door een hardere daling.quote:Op maandag 28 april 2014 18:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik pink wel een klein traantje weg als ¤157/0,5BTC een buitenkansje was
Ja maar deze crash had een reden, ik heb gewoon te lang gewachtquote:Op maandag 28 april 2014 18:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ach, elke stijging wordt altijd weer snel gevolgd door een hardere daling.
Gierig.quote:Op maandag 28 april 2014 18:49 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja maar deze crash had een reden, ik heb gewoon te lang gewacht
Het is eindelijk weer een beetje leukquote:
Niet zo heel goed advies dusquote:Op zondag 27 april 2014 23:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zou over een paar maanden weer eens checken dan![]()
Al zijn je worlds dan niet meer op de markt denk
Hoe weet je dit danquote:Op maandag 28 april 2014 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Litecoin blockchain staat vast, toch niet mijn middag verspild
Twitter.quote:Op maandag 28 april 2014 19:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoe weet je dit dan?
En 6uur EST? hoe laat is dat?
quote:
Naja als ie het muntje pikt waar ik al weken muurvast zit vind ik het wel prima.quote:Op maandag 28 april 2014 19:33 schreef edraket31 het volgende:
Mijns inziens niet interessant om te proberen een graantje mee te pikken.
Al deze coins hebben nauwelijks volume, volume per trade is erg laag.
Centenwerk......
En toen werd het stiekem toch WCquote:Op maandag 28 april 2014 19:42 schreef Nattekat het volgende:
Tis geen centenwerk: Je koopt een lading coins net boven de huidige prijs, verkoopt zodra de eerste sellorder ingewilligd is
Ik ga uit WC stappen hiervoor, gaat toch niet meer stijgen
TAK?quote:Op maandag 28 april 2014 19:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Naja als ie het muntje pikt waar ik al weken muurvast zit vind ik het wel prima.
TAK TO THE MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON.quote:
Bij al deze coins hebben ze maar een paar btc nodig om de koers meer dan te verdubbelen.quote:Op maandag 28 april 2014 19:42 schreef Nattekat het volgende:
Tis geen centenwerk: Je koopt een lading coins net boven de huidige prijs, verkoopt zodra de eerste sellorder ingewilligd is
Ik ga uit WC stappen hiervoor, gaat toch niet meer stijgen
Welk deel van een pump met vele bitcoins heb je niet begrepen?quote:Op maandag 28 april 2014 19:55 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Bij al deze coins hebben ze maar een paar btc nodig om de koers meer dan te verdubbelen.
Ze kopen al die kleine sellorders op voor peanuts.
Ligt daar ineens jouw order die een stuk groter is dan al die anderen, dan gaan ze die écht niet opkopen. Zie ik niet gebeuren.
Het woord "vele"quote:Op maandag 28 april 2014 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welk deel van een pump met vele bitcoins heb je niet begrepen?
Wat ik bedoelde is dat ze weinig btc nodig hebben om die pittige ram te veroorzaken.quote:Op maandag 28 april 2014 20:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
De ram die AUR kreeg was toch echt wel een pittige. Idem voor Oly.
Aur werd met 45.9BTC omhoog geschopt. En OLY met 67 BTC.quote:Op maandag 28 april 2014 20:18 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is dat ze weinig btc nodig hebben om die pittige ram te veroorzaken.
Dit doen ze in een zeer kort tijdsbestek. Ik vind het risico dan te groot,....stel dat ik er 0'5 btc tegenaan gooi. Kans is groot dat ik er mee blijf zitten als die 0,5btc meer is dan het normale dagvolume van zo'n coin.
Als je meewil liften, moet je het m.i. met een klein bedrag doen en dan is het centenwerk
Aur gaat naar de hoogte van de laatste pump toe.quote:
Wrijf het er maar weer inquote:Op maandag 28 april 2014 20:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Aur gaat naar de hoogte van de laatste pump toe.
Anders zitten teveel mensen met verlies.
Dat is flink ja!quote:Op maandag 28 april 2014 20:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Aur werd met 45.9BTC omhoog geschopt. En OLY met 67 BTC.
Dat vind ik niet echt weinig
Ja, een van die gaat een pump krijgen van diezelfde kerel en zijn gevolgquote:Op maandag 28 april 2014 20:45 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dat is flink ja!
Maar we hadden t toch over de coins die nu in t rijtje staan?
Deze is random, zelfs de organisator weet het niet tot het zo ver isquote:Op maandag 28 april 2014 22:10 schreef Zith het volgende:
Mensen die *kopen* nadat een pump-munt bekend is![]()
Waarom denk je dat ze hem bekend maken?
Welke API gebruikt het? Waarin is het geschreven?quote:Op maandag 28 april 2014 21:56 schreef Nattekat het volgende:
Voor de mensen die alvast willen testen of hun computer ermee werkt:
https://www.dropbox.com/s/20k9i6zqeefrulc/PumpLitecoinchain.exe
Er zal gelijk een alarm afgaan welke hopelijk duidelijk genoeg is, zet wel je geluid aan
Tevens zal het venster naar de voorgrond schieten, dit kan je testen door direct na het starten iets anders te openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |