quote:Op zondag 27 april 2014 23:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Not gonna happen
1 vd 2 gaat vast en zeker gebeuren vannacht.
Staat nog een coin op, weet niet meer welke.quote:Op zondag 27 april 2014 23:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hee, die ook al op wisdom...
heb ik nog meer nuttigs gemist vandaag?
Maar Mintpal staat nog steeds niet in de lijst van markets op wisdom?quote:Op zondag 27 april 2014 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Staat nog een coin op, weet niet meer welke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
Ik zou over een paar maanden weer eens checken danquote:Op zondag 27 april 2014 23:47 schreef richolio het volgende:
Hoe gaat het met doge? God ik heb al zo lang niet naar mijn doge, world, ltc en btc gekekenVolgens mij heb ik wat doekoes verloren.
De winterspelen hadden ook DOGE op de bobslee, het is nog nooit zo gekelderd als toenquote:Op zondag 27 april 2014 23:51 schreef TimKuik het volgende:
Protip: Hou je DOGE nog even vast. DOGEcoin op NASCAR!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer info: http://www.reddit.com/r/p(...)ar_race_next/ch3i734
quote:
Doet me denken aan Southpark met Vagisil.quote:Op zondag 27 april 2014 23:59 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Mooi die doge op nascar, maar verwacht er inderdaad niet teveel van. Wel tof dat ze steeds weer met wat nieuws komen
twitter:originalchilli twitterde op zondag 27-04-2014 om 23:08:43OK, BACK TO MINTPAL FOR THE NEXT PUMP. reageer retweet
Mooizo.quote:Op maandag 28 april 2014 00:13 schreef Nattekat het volgende:
twitter:originalchilli twitterde op zondag 27-04-2014 om 23:08:43OK, BACK TO MINTPAL FOR THE NEXT PUMP. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |