quote:Op zondag 27 april 2014 23:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Not gonna happen
1 vd 2 gaat vast en zeker gebeuren vannacht.
Staat nog een coin op, weet niet meer welke.quote:Op zondag 27 april 2014 23:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hee, die ook al op wisdom...
heb ik nog meer nuttigs gemist vandaag?
Maar Mintpal staat nog steeds niet in de lijst van markets op wisdom?quote:Op zondag 27 april 2014 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Staat nog een coin op, weet niet meer welke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
Ik zou over een paar maanden weer eens checken danquote:Op zondag 27 april 2014 23:47 schreef richolio het volgende:
Hoe gaat het met doge? God ik heb al zo lang niet naar mijn doge, world, ltc en btc gekekenVolgens mij heb ik wat doekoes verloren.
De winterspelen hadden ook DOGE op de bobslee, het is nog nooit zo gekelderd als toenquote:Op zondag 27 april 2014 23:51 schreef TimKuik het volgende:
Protip: Hou je DOGE nog even vast. DOGEcoin op NASCAR!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer info: http://www.reddit.com/r/p(...)ar_race_next/ch3i734
quote:
Doet me denken aan Southpark met Vagisil.quote:Op zondag 27 april 2014 23:59 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Mooi die doge op nascar, maar verwacht er inderdaad niet teveel van. Wel tof dat ze steeds weer met wat nieuws komen
twitter:originalchilli twitterde op zondag 27-04-2014 om 23:08:43OK, BACK TO MINTPAL FOR THE NEXT PUMP. reageer retweet
Mooizo.quote:Op maandag 28 april 2014 00:13 schreef Nattekat het volgende:
twitter:originalchilli twitterde op zondag 27-04-2014 om 23:08:43OK, BACK TO MINTPAL FOR THE NEXT PUMP. reageer retweet
Voor: 86-87quote:Op maandag 28 april 2014 00:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mooizo.
Was het geen succes op craptsy?
Nah das toch wel aardigquote:
Trustequote:Op maandag 28 april 2014 00:40 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... nu ga ik slapen... hopelijk geen wekkers vannacht
High op 1100, low verlaagd naar 850.
True that.quote:Op maandag 28 april 2014 01:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nope, om 6 uur pas werken maar slapen is zwaar overschat
Traden is sowieso niet echt mijn ding. Mine nog wel wat en de rest zit voornamelijk in walletsquote:Op maandag 28 april 2014 01:22 schreef roislecxe het volgende:
Doe je nog een beetje mee met de coins of heb je wat je hebt alles in wallets?
Kijk ff het orderboek van IVC danquote:Op maandag 28 april 2014 01:37 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Traden is sowieso niet echt mijn ding. Mine nog wel wat en de rest zit voornamelijk in wallets
Geen idee. Op mintpal staat die. Is een beetje een mislukkende pump aan de gang heb ik het ideequote:Op maandag 28 april 2014 01:53 schreef Maxbet het volgende:
[..]
What in the name of the flying spaghettimonster is IVC dan weer
Jezus, heb je die OP van IVC op bitcointalk al geprobeerd te lezen?quote:Op maandag 28 april 2014 01:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Geen idee. Op mintpal staat die. Is een beetje een mislukkende pump aan de gang heb ik het idee
Op dit uur lijkt die tekst net Chineesquote:Op maandag 28 april 2014 02:01 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jezus, heb je die OP van IVC op bitcointalk al geprobeerd te lezen?
https://bitcointalk.org/index.php?topic=567374.0
Komt niet door het tijdstipquote:Op maandag 28 april 2014 02:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Op dit uur lijkt die tekst net Chinees
Ik hou het ook niet meer bijquote:Op maandag 28 april 2014 02:13 schreef roislecxe het volgende:
Er komen echt veel en veel en veel teveel coins allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |