quote:Op zondag 27 april 2014 19:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wegens de fokstok ja, maar daar ligt het probleem juist
Werken..quote:Op zondag 27 april 2014 19:38 schreef Toto69 het volgende:
Ik wil aankomend weekend best, als iemand meegaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 april 2014 19:42 schreef DaMart het volgende:
Morgenavond rond 0:00 uur pump op MP:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wordt leuk, kan ik een script voor schrijven.
Ook een beetje in AUR omdat alle hashes met 0 beginnen
[ Bericht 8% gewijzigd door Nattekat op 27-04-2014 19:50:37 ]100.000 katjes
Fuck the EBU!
Tootquote:
Maxquote:
Hoe gaat het met jouw stage?quote:Op zondag 27 april 2014 19:54 schreef robin007bond het volgende:
S
[..]
SPATIE, hoe gaat het met je man?
Check de video zou ik zeggen:quote:Op zondag 27 april 2014 18:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Kom net als mij in fysieke coins.
Ben nu al aan het dromen van die goldplated Dogecoin
[ afbeelding ]
Godver wat geil
Ik zie hetquote:
En wat kan Spatie dan nog verkopen? Zichzelf?quote:Op zondag 27 april 2014 21:44 schreef Leafeon672 het volgende:
Alles naar de maan! Verkoop nu je huis voordat het te laat is!
Achter het stationquote:Op zondag 27 april 2014 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat kan Spatie dan nog verkopen? Zichzelf?.
Achter het station.quote:Op zondag 27 april 2014 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat kan Spatie dan nog verkopen? Zichzelf?.
Idemquote:Op zondag 27 april 2014 21:53 schreef Leafeon672 het volgende:
Godver, het is alweer 10 uur en ik heb deze dag nog niks nuttigs gedaan.
Is mijn verkoop toch nog ergens goed voor geweest: daardoor stijgt de koers blijkbaarquote:Op zondag 27 april 2014 22:04 schreef Nattekat het volgende:
WC doet het lekker
Vroeger had ik gepanicsell'd, zoals DaMart, nu lijkt holden de juiste keuze te zijn geweest
Op Craptsy is hij al aardig op wegquote:Op zondag 27 april 2014 22:07 schreef curantis het volgende:
Ik ga pas juichen als we de 1k weer gepasseerd zijn...
Ik juich pas als ik in het groen kan verkopenquote:Op zondag 27 april 2014 22:07 schreef curantis het volgende:
Ik ga pas juichen als we de 1k weer gepasseerd zijn...
Dat duurt nog even voor mijquote:Op zondag 27 april 2014 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik juich pas als ik in het groen kan verkopen
Ik wel, ik zei het je nogquote:Op zondag 27 april 2014 22:15 schreef DaMart het volgende:
Deze bounce zag ik vanochtend dus niet aankomen.
https://bitcointalk.org/i(...)sg6428003#msg6428003quote:ANNOUNCEMENT FROM THE WHITECOIN FOUNDATION TRANSITION TEAM
I couldn't be happier to deliver this news to you: Our team and the creators of WhiteCoin have reached an agreement in principal to turn control over to a community driven foundation.
To transition us into this process, I have been grated temporary control as acting lead on The WhiteCoin Project. Our team will issue a followup statement tonight with a proposed initial roadmap as to how the community can accomplish this.
REGARDING THE UPDATE
As many have already seen, proposed updates have been added to github regarding whitecoin. https://github.com/Whitecoiner/Whitecoin
This fix was coded by the creator of WhiteCoin, and we now offer it for public peer review.
I would like to thank the innumerable skilled people who have stepped forward to help us vet the code behind the scenes as well.
This is a great day for our community. Stay tuned to learn about some very exciting plans.
With thanks,
Chris Salsman
(mogonzo)
quote:
quote:
quote:
Heb een klein verliesje geboekt nu, maar kan tenminste weer mee met de bootquote:
Dus je hebt nu weer te duur gekocht?quote:Op zondag 27 april 2014 22:56 schreef Nattekat het volgende:
Wow, mijn te hoge buy just in case is verdwenen
Boten blijven precies op zeeniveau. Stap beter in de raket!quote:Op zondag 27 april 2014 22:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb een klein verliesje geboekt nu, maar kan tenminste weer mee met de boot
Nope, gekocht op 990. Staat er nu weer boven.quote:Op zondag 27 april 2014 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus je hebt nu weer te duur gekocht?.
Sta nog steeds in het rood, en heb alweer spijt van mijn just-in-case orderquote:
zakzakzakquote:
Hoeft niet hoor...quote:
Not gonna happenquote:Op zondag 27 april 2014 23:24 schreef Nattekat het volgende:
Alarm ingesteld als WC stijgt boven de 1100, en als ie weer onder de 900 komt. Stiekem hoop ik nu op een heerlijke nachtrust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |