Trolletje is terugquote:
F5.quote:
Ik heb 0,0003 BTCquote:
En er weer ingestapt, iets te vroeg want kwam nog geen minuut later een sellwall van 20btcquote:Op zondag 27 april 2014 12:18 schreef edraket31 het volgende:
BC eruit gedaan, evt stijging naar 38-39 heb ik mijn twijfels over.
Duurt me te lang,ik verwacht eerder een dipje
quote:
Totoquote:
Waarom zo weinig?quote:
Altcoinmoe? Want volgens mij ging je best lekkerquote:
Ik mag toch wel hopen dat jij heel veel series en films hebt gekeken tijdens je afwezigheidquote:Op zondag 27 april 2014 18:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Waarom zo weinig?
[..]
Altcoinmoe? Want volgens mij ging je best lekker
Kom net als mij in fysieke coins.quote:Op zondag 27 april 2014 18:29 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik mag toch wel hopen dat jij heel veel series en films hebt gekeken tijdens je afwezigheid?. Ik wil namelijk discussiëren over Game of Thrones, Top of the Lake, Fargo, Dancer in the Dark en Mulholland Dr.
En ik ben crypto's eigenlijk aan het afbouwen omdat ik er alleen nog maar geld mee heb verloren.
Ja, zeker nadat ik bijna alle winst kwijtraakte door WC vanochtendquote:Op zondag 27 april 2014 18:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Waarom zo weinig?
[..]
Altcoinmoe? Want volgens mij ging je best lekker
Hoe laag heb je verkocht dan?quote:Op zondag 27 april 2014 18:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, zeker nadat ik bijna alle winst kwijtraakte door WC vanochtend.
En de komende weken heb ik toch geen tijd om de koersen in de gaten te houden.
Gekocht op 1210 gemiddeld, verkocht op 720.quote:
720quote:Op zondag 27 april 2014 18:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gekocht op 1210 gemiddeld, verkocht op 720.
Daarvoor zat ik op ruim 21% winst van de inleg in een week tijd, uiteindelijk is dat net 6% geworden na die verkoop...
Mja, met alle berichten had ik er niet echt vertrouwen meer in en ik zag die koers eerder terugzakken dan doorstijgen. En uiteindelijk is hij ook niet ver doorgestegenquote:
OMGquote:Op zondag 27 april 2014 18:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Jij binnenkort in deze?
https://bitcointalk.org/index.php?topic=553599.0
[ afbeelding ]
Nee ik ben er weer gewoon, ik had het gewoon echt mega druk de afgelopen weken?maanden?quote:
Tip #1 (hehe, tip): Koop nu Whitecoinsquote:Op zondag 27 april 2014 19:04 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee ik ben er weer gewoon, ik had het gewoon echt mega druk de afgelopen weken?maanden?![]()
Ik wil weer een beetje met altcoins schuiven dus zal hier wel weer te vinden zijn
Oh dat is wel zuur, wat ik wel heb geleerd is om echt niet te lang in dezelfde coin te blijven. Ik had vaak dikke winst maar dan kon ik er niet tegen dat het verder steeg en ging ik weer mee, om daarna een duikvlucht te maken.quote:Op zondag 27 april 2014 18:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, zeker nadat ik bijna alle winst kwijtraakte door WC vanochtend.
En de komende weken heb ik toch geen tijd om de koersen in de gaten te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |