twitter:MintPalExchange twitterde op zondag 27-04-2014 om 05:57:23The WhiteCoin wallet is currently offline following concerns over a blockchain vulnerability, deposits and withdrawals have been stopped. reageer retweet
Au. Waarom nou 's nachtsquote:Op zondag 27 april 2014 13:48 schreef Nattekat het volgende:
twitter:MintPalExchange twitterde op zondag 27-04-2014 om 05:57:23The WhiteCoin wallet is currently offline following concerns over a blockchain vulnerability, deposits and withdrawals have been stopped. reageer retweet
Dat wordt een behoorlijke dump, als het even tegenzit...quote:Op zondag 27 april 2014 14:14 schreef edraket31 het volgende:
Ik hou mijn hart vast als die wallets weer beschikbaar zijn....
twitter:TheCryptoAddict twitterde op zondag 27-04-2014 om 14:30:247 hours later, still no buy orders filled @ 500 Satoshi... #Whitecoin you have failed at failing! #FUDBets http://t.co/O54530513C reageer retweet
Want?quote:Op zondag 27 april 2014 14:56 schreef Nattekat het volgende:
Heb me er even in verdiept, als ik jullie was zou ik nu weer bijkopen
Er wordt nu hard gewerkt aan een fix en het lijkt me dat de bodemprijs nu wel is bereikt...quote:
Mja, ik heb toch geen BTC meer op exchanges staan. Ik vind het wel even primaquote:Op zondag 27 april 2014 15:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er wordt nu hard gewerkt aan een fix en het lijkt me dat de bodemprijs nu wel is bereikt...
Ach, nu verkopen is toch geen optie. Iedereen hier is geld verlorenquote:Op zondag 27 april 2014 15:10 schreef curantis het volgende:
Ja, er lijkt schot in de zaak te zitten, maar al met al hebben we alleen nog maar een 'belofte' dat er binnen 24u een fix is... We'll see.
Knallen met die wc'squote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit om de verzameling Shibemint koperen en Zilveren dogecoins aan te vullen.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2014 16:55:18 ]
Spatie is gevondenquote:Op zondag 27 april 2014 09:27 schreef Spatieloos het volgende:
Help ik ben in paniek, ik realiseerde me net dat aangezien de boeken nog lang niet klaar zijn, kan nog wel een jaar of 10 duren toch? Hoe zit het dat met die acteurs, die zijn dan allemaal ouder en een deel heeft er vast geen zin meer in of is dood ofzo. Of maken ze de series gewoon af zonder die boeken, omdat de regisseurs toch al weten hoe het afloopt?
Hoi trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |